abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25098313
ook ervaringen met het stimuleren van de mannelijke g-plek.. vertel het hier..
meiden vinden jullie het vies om met een vinger in dat gat te gaan bij je vriend en heren vinden jullie het fijn om nou zo n vinger in dat gat te hebben??

persoonlijk vind ik het niet erg.. ik had dat op televisie gezien en het bleek dat veel mannen het erg prettig vinden en een heftig orgasme beleven. Ik vroeg aan hem of hem dat ook fijn leek.. nou het leek hem niks en na een keer geprobeerd nam hij elke keer het initiatief daarvoor.
ik heb verder nooit schijt aan me vingers gehad.. zoals al die horror verhalen..
Me (ex) vriend vond het best fijn alleen als de vinger erin gaat niet maar als dat eenmaal is vond hij het niet erg..
pi_25098447
toepasselijke naam heb je
copyright 2006
pi_25098469
Ik wil niks in mijn kont.
pi_25098515
quote:
"How to Find the Male G-spot"

Male G-spot, Technically men do not have g-spots. The g-spot refers to a particular part of the female anatomy. After wetting your latex covered finger with saliva or water-based lubrication, slowly insert it into his rectum. Use a steady gentle movement to push your finger into the rectum. Take your time, it is the outer most third of his rectum that is the most sensitive. Going slowly increases his desire for more, and allows both of you enough time to adjust to this new technique/sensation. Begin moving your finger in and out. This helps to relax the surrounding area. Once both of you are feeling comfortable, and your finger is fully inside, curl your finger upwards, and begin making the 'come here movement' with your finger. This motion in effect has the tip of your finger tapping on his prostate. Some men are able to orgasm from this form of stimulation. Some men desire this form of stimulation combined with oral sex. It is this tapping of the prostrate which is sometimes referred to as the 'male g-spot'.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25098552
hahah heb nooit poep gezien hoor.
pi_25098591
ik hoef ook niks in mijn gat..
pi_25098653
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef poepsie het volgende:
hahah heb nooit poep gezien hoor.
Heb je wel eens aan je vinger geroken dan? mannen doen dat wel nadat ze de vagina zijn binnengedrongen met 1 of meerdere vingers
copyright 2006
pi_25098742
nee ik was mijn handen dan.. dan kerels kutgeur lekker vinden moeten ze zelf weten..
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:41:46 #9
59009 paullo
vini vidi vici
pi_25098903
In de kont! In de kont!!
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_25098993
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:41 schreef paullo het volgende:
In de kont! In de kont!!
Ik lach ook nog hardop
pi_25099567
nou ja.. vinden jullie het zooo extreem???? zo extreem ben ik niet.. ik ben een hele lieve meid hoor..
en homo's dan.. vertellen jullie eens daarover..
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:36:03 #12
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25099684
Ik vind het behoorlijk gay.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25099998
Beetje schijnheilig, je ex-vriend wel vingers in de reet stoppen, maar zelf nix willen. Ik denk dat je dat best lekker zou vinden zoals meeste vrouwen overigens...

Er rust nogal een taboe op en eerlijk gezegd heb ik het ook nooit een prettig idee gevonden om een vinger in mn kont te krijgen. Het wordt toch altijd geassocieerd met homoseksualiteit vooral onder jongens. De meeste jongens worden ook opgevoed met het idee dat de dat deel van het mannelijk lichaam alleen voor homo's 'bruikbaar' is. Daarom is het ook niet zo gek dat mensen het hier extreem vinden, want het wordt geassocieerd met verwijfd en onmannelijk.

Bij de man stimuleert het de prostaat en dat schijnt te werken en daar sluit ik me bij aan. Ik heb dr niet echt altijd behoefte aan ofzo moet ik zeggen.
pi_25100052
nee ok.. bij ons kwam het ook niet dagelijks voor.. waarom schijnheilig... als ik dat niet wil en hij wel.. ieder zijn eigen keus toch.. heb hem niet gedwongen..
en het heeft niks te maken met homo zijn. als bij een vrouw de g-spot gestimuleerd wordt vindt ze dat ook fijn.. en mannen mogen dat niet omdat het een ander gat is??!! onzin..
pi_25100437
Nee, ik bedoel het meer als volgt. Veel vrouwen zijn daar bij voorbaat vies van en schreeuwen moord en brand over het 'verkeerde gaatje', maar vinden het maar wat lekker als ze het eenmaal een keer gedaan hebben.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:26:05 #16
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25100443
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef poepsie het volgende:
nee ok.. bij ons kwam het ook niet dagelijks voor.. waarom schijnheilig... als ik dat niet wil en hij wel.. ieder zijn eigen keus toch.. heb hem niet gedwongen..
en het heeft niks te maken met homo zijn. als bij een vrouw de g-spot gestimuleerd wordt vindt ze dat ook fijn.. en mannen mogen dat niet omdat het een ander gat is??!! onzin..
Heeft te maken met kwetsbaarheid van de man. Als je als man zijnde moet bukken of buigen of 'gepenetreerd' wordt, is dit een kwetsbare positie en verbind je dat als man (de meeste) aan vernedering.

Daarom houden mannen er niet zo van. Seks is voor de man toch meer een verovering of actieve daad; geen passieve, onderwerpende.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25100703
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:26 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heeft te maken met kwetsbaarheid van de man. Als je als man zijnde moet bukken of buigen of 'gepenetreerd' wordt, is dit een kwetsbare positie en verbind je dat als man (de meeste) aan vernedering.

Daarom houden mannen er niet zo van. Seks is voor de man toch meer een verovering of actieve daad; geen passieve, onderwerpende.
ok daar heb je gelijk in.. maar het zou wel een passieve daad moeten zijn vind ik. maar je hoeft niet voorover te buigen of te bukken voor een vinger in je kont
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:31:08 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25101271
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:36 schreef Nickthedick het volgende:
Ik vind het behoorlijk gay.
Wat een onzin!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25101347
Ik zeg dames stop die vuist er maar in hoor!! Even prostaatje stimuleren, koekje erbij......lekker!!
pi_25102715
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:37 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik zeg dames stop die vuist er maar in hoor!! Even prostaatje stimuleren, koekje erbij......lekker!!
Juist zo moet dat!!!lekker drankje erbij lekker koekje...
pi_25103134
tijdens pijpen een vinger is je kont ofzo vind ik best lekker
Blauw is de kleur van een hoop bier
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:55:51 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25103499
Bekijk ook even dit topic:

stimulering en nut van de prostaat
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:21:37 #23
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25105363
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:14 schreef Conflict het volgende:
Maar daar zit wel je G-spot, Conflict......
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25105597
(nog) Geen ervaring met de 'mannelijke G-spot' maar 'een vinger in m'n kont' kan ik van tijd tot tijd best wel waarderen. Niks gay achtigs aan vind ik...pas als je er een lul in stopt wordt het een ander verhaal vind ik...
pi_25108061
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:14 schreef Conflict het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')