quote:'We werken te weinig'
DEN HAAG - Veel werknemers in ons land moeten meer uren gaan draaien. De gemiddelde Nederlandse arbeider werkt namelijk per jaar maar liefst zeven volle weken minder dan zijn collega's in de Europese Unie.
Dat betoogde premier Jan Peter Balkenende gisteren in Den Haag tijdens een toespraak met als titel 'De eeuw van mijn dochter' voor Futur, het netwerk van jonge ambtenaren.
Balkenende erkende dat er "natuurlijk in ons land veel mensen met heel drukke banen zijn". Volgens de premier " kunnen die er echt geen uren meer bij hebben". Maar omdat de Nederlandse werknemer wat werkuren betreft ver onder het EU-gemiddelde zit, " is er bij veel mensen dus wel een beetje ruimte voor wat meer arbeidsuren" , liet Balkenende weten.
De premier vindt dat Nederland er alles aan moet doen om zijn sociaal-economische toekomst veilig te stellen, waarin solidariteit tussen rijk en arm, gezond en ziek, jong en oud, autochtoon en allochtoon is gegarandeerd. "Zonder die solidariteit valt het verband in onze samenleving weg", aldus Balkenende. Economische weerbaarheid is nodig om te zorgen dat onze welvaart op peil blijft, zodat we kunnen blijven investeren in goede gezondheid, inspirerend onderwijs, een schoon milieu " en al die dingen die zo broodnodig zijn", aldus Balkenende.
Daartoe moet Nederland voor het buitenland niet te duur worden, moeten we slimmer gaan werken en moeten meer mensen aan de slag, betoogde Balkenende. Voortgaande loonmatiging is daarbij cruciaal en langer werken kan in veel gevallen van grote waarde zijn voor onze economie.
Niet verder aankomen danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
WTF is FOK ineens bloedsnel dan![]()
postbank.nl zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:Kut internet bankieren
Pagina laadt niet, teveel gebruikers online
Yupquote:
Slechtste bank site oooit... heb ook niet anders dan problemen met die graf site...quote:
Meestal bankier ik gewoon 's nachts, geen problemen dan. Verder vind ik de Postbank gewoon ok als student zijnde.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slechtste bank site oooit... heb ook niet anders dan problemen met die graf site...
Ik ga ook echt weg bij de postbank!!
Geldt voornamelijk voor de ambtenaren hoor.. laat die maar eens echt gaan werken. Werd veel meer werk verzet in dit land!quote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2816quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, wat gaat die DS eigenlijk kosten?
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:57 schreef Magneet het volgende:
Rabo telebankierende eerste en nog steeds de beste
Nee Gijs,....... niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, wat gaat die DS eigenlijk kosten?
Niet nu, ooit, als vervanger voor mijn GBA. Misschien.quote:
Heerlijk Gijs. Ik vind het jammer dat we niet in dezelfde realm zitten. Maar ik trek Hordes echt niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Surfer,... jullie genieten ook ten volle van WoW lees ik... wat een spel he..Ik heb zooooo verslaafd
Wat een wereld....
Gijs ik ga als ik klaar ben (en dat lijkt me nog HEEEL VEEEER WEGquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs. Ik vind het jammer dat we niet in dezelfde realm zitten. Maar ik trek Hordes echt niet.Wel cool om zo ervaringen en tips uit te wisselen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet nu, ooit, als vervanger voor mijn GBA. Misschien.Hij heeft in elk geval wel mijn voorkeur boven de PSP.
![]()
Zeker als dit waar blijkt te zijn.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3061
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |