Ervaring????quote:Op maandag 14 februari 2005 21:17 schreef Slarioux het volgende:
Vraag het gewoon, zet jezelf niet voor lul want als het misgaat en zij zegt keihard "nee" terwijl jij daar op je rug ligt met een prei in je reet, ben je niet blij met je "originele manier van verkering vragen".
vraag aan haar of ze de oma van je toekomstige kleinkinderen wilt wordenquote:Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef Mister_Rayman het volgende:
Ik wil gewoon op een orginele manier vragen (wat het antwoord ook is) niet dat standaard met een smsje of aan de telefoon, gewoon iets leuks en anders? alleen ik weet nu effe niet zoveel meer.
Dus ik ben op zoek naar leuke ideeen (serieus he)
hij is goedquote:Op maandag 14 februari 2005 21:45 schreef laffer het volgende:
[..]
vraag aan haar of ze de oma van je toekomstige kleinkinderen wilt worden![]()
Precies, daar zou ik zo heeeeeel vreselijk op afknappen.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef Maxxride62 het volgende:
op je 25ste vraag je geen verkering meer, dat doe je als je 12 bent
hmm... op rug met prei in reet.....quote:Op maandag 14 februari 2005 21:17 schreef Slarioux het volgende:
Vraag het gewoon, zet jezelf niet voor lul want als het misgaat en zij zegt keihard "nee" terwijl jij daar op je rug ligt met een prei in je reet, ben je niet blij met je "originele manier van verkering vragen".
The good ol' timesquote:Op maandag 14 februari 2005 22:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Doet me toch wel denken aan die goede oude tijd op de basisschool
'Wil jij verkering met mij?'![]()
'Nou euhm..volgende week krijg je het antwoord'![]()
En dan kwam een week later een vriendje/ vriendinnetje het antwoord vertellen omdat ze zelf te laf waren
En dan had je uiteindelijk 'verkering' en dan was je veels te verlegen om überhaupt elkaars hand vast te houden
Toen romantiek nog echt was. Toen mensen 's-avonds nog toetjes aten. Toen honden en katten nog kat-en-muis spelletjes speelden...quote:
Hebben ze in ieder geval al iéts gemeen, altijd een pluspuntquote:Op maandag 14 februari 2005 23:40 schreef heiden6 het volgende:
Basisschool.
Dit topic is niet bepaald alledaags, dus zo zie je maar: originaliteit is ook niet alles. Maar als het dan toch moet; misschien kun je haar een prei in haar reet steken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |