okequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:16 schreef DaFan het volgende:
Lvl 63
Nog 1 lvl Hymn, dan mag je mn Dark Elf Bow (3) overkopenwant dan kan ik overstappen op mn Saint Maiya Bow (2).
Mn redfield was 175k, dodge 15 en max hp 136 en def 52quote:Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef DaFan het volgende:
Lekker bezig trouwens Hymn, als je zo doorgaat ben je nog eerder 64 dan ikverkoop ik mn Dark Elf (3) lekker
Owja, en lekker he zo'n Redfield Green Suit. Wel duur, zeker als je wat extra stats of goede dodge/def wil
je kan elkaar hakken in Clan Field, maar daar lopen lui rond van 100+ die jou ook kunnen hakken en dat wil je neitquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:01 schreef Piaf het volgende:
leuk en aardig maar
Kom je elkaar nou ook tegen? is het te vergelijken als runescape?
Beetje elkaar hakken?
of is het levelen en thats it?
Zo en jorryt en ik zijn beiden verlost van de Worm Dragon en de Grand Master Goloom delen van de main quest.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 22:10 schreef DaFan het volgende:
Haha succes met het updaten, ik denk dat het vanavond nog ff afwachten wordt of je al kan spelen
DirectX 9quote:Op maandag 11 april 2005 22:22 schreef DaFan het volgende:
Heb je je drivers al geupdate?
Jahoor, dat afslachten is zeker mogelijk. Ben al een paar keer doodgegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef Droopie het volgende:
ok maar het is niet de bedoeling dat wel elkaar gaan afslachten op een bepaald moment.
Btw. weet iemand waar ik de mushrooms kan vinden.
hehehe, mooi kruisverhoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:23 schreef DaFan het volgende:
Paparia wie ben jij in het spel en welk lvl etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |