quote:Dan eentje voor boven je bed
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:20 schreef bruintjuh het volgende:
Ik zit me steeds die foto die op zijn site staat van zijn bandje voor te stellen.. Gadver zeg !!Wat een kapsel is dat..
Wordt ie ineens een stuk minder interessant van !!
quote:Ah niet terug gaan krabbelen nou, we waren net druk bezig om 'm op 5 december bij je af te laten leveren!
Helemaal gek van Andries !! Mèhèèèèèè... Ik wil Andries voor Sinterklaas.... Asje asjeblieieieieieieftttttttttt ----> Ik ben heeel braaf geweest, mag het ? Mag het ? Mag het ? Andries ----> I Loooooooove Ya !!!
quote:Kom maar op !!!
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:48 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Ah niet terug gaan krabbelen nou, we waren net druk bezig om 'm op 5 december bij je af te laten leveren!
quote:Sluit ik me helemaal bij aan
Op maandag 08 oktober 2001 21:57 schreef itsme het volgende:
Wat grappig
Bij mijis het precies het omgekeerde.
Eerst had ik ook zo iets van, Leuke vent,maar hoe meer ik hem op tv zag hoe meer ik een teiltje nodig had.
Ach ja smaken verschillen.
gelukkig maar
*gniez*
quote:
Ik vind 't absoluut een lul
Tijdens het eten komen Gert-Jan en de speeltjes van Frank ter sprake. De meningen hierover lopen nogal uiteen.
Nienke Hoek 09-10-2001 21:06Rijk - Wat was jij vanmiddag fel tegen Gert-Jan, zegt Audrey tegen Andries. Ja, want het is een lul, antwoordt Andries terwijl hij zijn vork naar zijn mond brengt. Ik vind 't absoluut een lul, gaat hij verder. Diane is het niet met hem eens. Maar Andries doet er nog een schepje bovenop. Van alles aan hem krijg ik kippenvel tussen mijn schouders. Vooral tijdens de laatste twee weken.
Diane gaat er niet in mee. Dat is anders wel jouw mening, zegt ze stellig. Dan begint Frank: Kijk, ik vind het ook een lul, maar ik zeg het wel recht in zijn gezicht. Volgens Andries doet hij dat zelf ook. Audrey begrijpt niet helemaal waarom Gert-Jan zo stom is. Dat komt, omdat je hem nog niet kent. Ik zou zo zeggen: Leer hem beter kennen. Het onderwerp wordt afgesloten door Andries die vindt dat de bestellingen belangrijker zijn dan Gert-Jan.
bron: de BB site
en... het mannelijke snoepje van BB3 is toch gewoon Andries
(met alle drie zou ik wel eens...)
quote:Van teveel snoepen krijg je gaatjes!
Op woensdag 10 oktober 2001 07:33 schreef Gboy27 het volgende:
Het mannelijke snoepje van BB1 was Bart
Het mannelijke snoepje van BB2 was Robinen... het mannelijke snoepje van BB3 is toch gewoon Andries
quote:BB1 Bart klopt
Op woensdag 10 oktober 2001 07:33 schreef Gboy27 het volgende:
Het mannelijke snoepje van BB1 was Bart
Het mannelijke snoepje van BB2 was Robinen... het mannelijke snoepje van BB3 is toch gewoon Andries
quote:Die Friese boer een gigolo!!
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik vind Andries nog steeds een van de interessantere mensen in het huis ja... Hopelijk komt er weer een nieuwe dame bij donderdag, die ook weer 'slachtoffer' gaat worden van 'onze' gigolo uit Friesland.
Andries met een duivelse onderdrukte glimlach: Als dat hier gebeurt zal ik niet zo instorten als GertJan....<veel betekenende stilte en weer die onderdrukte smile> Zo mag ik dat toch wel noemen hè, dat hij instortte?????
Allemaal zó subtiel, hij wilde eigenlijk niet aan de camerá's laten zien dat hij zich zo zat te verkneukelen...niet gelukt dus!!!!
Wat een schijnheil is hij toch!!!!! Het droop gewoon van zijn gezicht af, die zelfingenomenheid....
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 11-10-2001 01:16]
quote:Maar dan wel een watje waar veel meiden gek op worden
Op woensdag 10 oktober 2001 19:51 schreef schatje het volgende:[..]
Die Friese boer een gigolo!!
Wat een giller.Het blijft een watje.
quote:Hij was vanavond voor het eerst aandoenlijk.... bijna kwetsbaar. Dat is voor het eerst dat ik dat gezien heb. Mijn favoriet is hij ook niet, maar hij moet zeker nog een tijdje blijven. Als was het maar om te zien hoe Tanja op hem zal reageren, hoewel hij houdt van jongere meiden, niet van oudere!
Op donderdag 11 oktober 2001 01:58 schreef kavu het volgende:
ik was best wel een fan van andries maar hij heeft zich vanavond zo erg belachelijk gemaakt .. echt zielig gewoon!! hij maakt zichzelf helemaal kapot als hij dronken is!! hij hoeft nog niet direct weg van mij maar hij is zeker niet mijn favoriet meer
Ik trek dat Ouwehoeren niet meer!
M'n nekharen gaan daarvan overeind staan.
Ouwehoeren is het standaard woord van Andries wat hij de hele dag door gebruikt maar waar de rest in het huis continue de verkeerde betekenis aan linkt.
Bij ons staat ouwehoeren voor 'praten' of 'slap lullen'.
Ouwehoeren is in Friesland een ander woord voor 'kloten' of 'zieken'. Als Andries zegt 'Zit niet te ouwehoeren' dan bedoeld hij 'Hou eens op met dat gekloot'.
Mega irritant dat langmekaarheengelul.
quote:Omygod jongens, kavu is "om"!
Op donderdag 11 oktober 2001 01:58 schreef kavu het volgende:
ik was best wel een fan van andries maar hij heeft zich vanavond zo erg belachelijk gemaakt .. echt zielig gewoon!! hij maakt zichzelf helemaal kapot als hij dronken is!! hij hoeft nog niet direct weg van mij maar hij is zeker niet mijn favoriet meer
quote:Nou Marky nog...
Op donderdag 11 oktober 2001 14:24 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Omygod jongens, kavu is "om"!
quote:Dan kan je wachten tot je een ons weegt.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:26 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Nou Marky nog...
quote:lijkt mij nou niet echt wereldschokkend nieuws!!
Op donderdag 11 oktober 2001 14:24 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Omygod jongens, kavu is "om"!
quote:Marky valt nou eenmaal op dat soort jongetjes, vorig jaar was-ie ook al zo in zijn sas met Fewrwdy.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:26 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Nou Marky nog...
quote:Triest Gert... ik had toch wel iets beters van jouw verwacht.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:45 schreef Gert het volgende:[..]
Marky valt nou eenmaal op dat soort jongetjes, vorig jaar was-ie ook al zo in zijn sas met Fewrwdy.
![]()
quote:Huh? Met andere woorden wat Andries ook doet, jij blijft alles goed van hem vinden?
Op donderdag 11 oktober 2001 14:40 schreef marky het volgende:[..]
Dan kan je wachten tot je een ons weegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |