quote:Ja.... je vraagt er zelf om... ok daar komt die dan....
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:17 schreef Torro het volgende:
Toch vind ik het absurd dat An3s met 3 van de 3 (pff wel heel veel dries) vrijgezelle dames(?) waarmee hij kon zoenen, ook daadwerkelijk gezoend heeft.
JE BENT GEWOON JALOERS
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:25 schreef marky het volgende:[..]
Ja.... je vraagt er zelf om... ok daar komt die dan....
JE BENT GEWOON JALOERS
van zijn normen en waarden is helemaal niets meer over, zou best dat gezicht van Pa wel is willen zien..
quote:GO ANDRIES!!1 Op naar nummer 4... OH YESSS!!!!
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:16 schreef Koos Voos het volgende:
Hoogste tijd dat Andries uit zijn 'funktie' wordt ontheven..van zijn normen en waarden is helemaal niets meer over, zou best dat gezicht van Pa wel is willen zien..

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 07-10-2001 06:03]
Ik vind het niet normaal wat ie doet, maar die aantrekkingskracht is er wel.. Hij doet iets met me..
Ik voel vlindertjes als ik hem zie.. Vooral als ie lacht..
GADVER !!! IK VOEL ME NET ZO'N VERLIEFD PUBERMEISJE !!
quote:Zou willen dat ik er ook zo over dacht !!
Op maandag 08 oktober 2001 21:57 schreef itsme het volgende:
Wat grappig
Bij mijis het precies het omgekeerde.
Eerst had ik ook zo iets van, Leuke vent,maar hoe meer ik hem op tv zag hoe meer ik een teiltje nodig had.
Ach ja smaken verschillen.
gelukkig maar
Ik wil er vanaf !! gadver..
Ik zit elke keer te kijken en dan ben ik aan t proberen om zn nadelen op een rijtje te zetten, maar het lukt nie.. ![]()
Gadverrrrrr
quote:ROFLOL
Op maandag 08 oktober 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:Andries heeft iets.. Hij is misschien een hoertje, maar ik zou er nogal wat voor over hebben om een keer met hem het
bed te delen..

quote:Bruintjuh, ik hoop dat je er ook snel overheen komt. (dit is niet letterlijk bedoeld hoor)
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:03 schreef fashionably_late het volgende:
* medelijden met bruintjuh heeft*
quote:Checkt profiel... Hmmm 17 jaar...
Op maandag 08 oktober 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:
GADVER !!! IK VOEL ME NET ZO'N VERLIEFD PUBERMEISJE !!
Geeft niet, gaat vanzelf over. Dan leer je vanzelf fake van echt te onderscheiden.
quote:Idd. Hij leek leuk maar ik ben totaal op hem afgeknapt, WAT een snol
Op maandag 08 oktober 2001 21:57 schreef itsme het volgende:
Wat grappig
Bij mijis het precies het omgekeerde.
Eerst had ik ook zo iets van, Leuke vent,maar hoe meer ik hem op tv zag hoe meer ik een teiltje nodig had.
Ach ja smaken verschillen.
gelukkig maar
quote:Helemaal nix.. Het is alleen die aantrekkingskracht..
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:09 schreef femfatale het volgende:[..]
Bruintjuh, ik hoop dat je er ook snel overheen komt. (dit is niet letterlijk bedoeld hoor)
Want wat heb je in godsnaam aan zo'n knul?
quote:Wat een onzin.. Ik ben dan wel 17, maar heb gewoon een vriend waar ik superverliefd op ben. Ik wilde ermee zeggen dat het net lijkt alsof ik zo'n meisje ben die helemaal verliefd is op een bekend en beroemd persoon, maar dat is juist helemaal nie zo.. Verliefd ben ik op mijn vriend, niet op Andries.. Die heeft alleen een aantrekkingskracht wat sex betreft..
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:50 schreef Halinalle het volgende:[..]
Checkt profiel... Hmmm 17 jaar...
JE BENT EEN VERLIEFD PUBERMEISJE !!Geeft niet, gaat vanzelf over. Dan leer je vanzelf fake van echt te onderscheiden.
quote:Daar schijnen heel wat meer vrouwen/meisjes last van te hebben... vooral in het huis. Dat iemand het voor elkaar krijgt dat in een huis 3 van de 4 vrouwen met je willen zoenen.... dan is er toch wel iets opmerkelijks aan de hand
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:11 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Wat een onzin.. Ik ben dan wel 17, maar heb gewoon een vriend waar ik superverliefd op ben. Ik wilde ermee zeggen dat het net lijkt alsof ik zo'n meisje ben die helemaal verliefd is op een bekend en beroemd persoon, maar dat is juist helemaal nie zo.. Verliefd ben ik op mijn vriend, niet op Andries.. Die heeft alleen een aantrekkingskracht wat sex betreft..
quote:Hier word ik zo kwaad om. Altijd maar weer die vooroordelen.
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:58 schreef Vivi het volgende:
Idd. Hij leek leuk maar ik ben totaal op hem afgeknapt, WAT een snol
Als een vrouw met meerdere mannen naar bed gaat is ze stoer, doet een man dit is het gelijk een snol.
Wanneer worden mannen nu eindelijk eens als gelijkwaardig aan vrouwen gezien ?
quote:LOL
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:24 schreef tong80 het volgende:[..]
Hier word ik zo kwaad om. Altijd maar weer die vooroordelen.
Als een vrouw met meerdere mannen naar bed gaat is ze stoer, doet een man dit is het gelijk een snol.
Wanneer worden mannen nu eindelijk eens als gelijkwaardig aan vrouwen gezien ?
quote:Kijk dat waardeer ik wel in jou scanman, je ziet ook wel de negatieve eigenschappen van hem.
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
knip
Ik verwacht dat naarmate hij langer in het programma blijft zitten en steeds meer dames toch iets meer moeite met hem gaan krijgen.
quote:Vrouwen vallen nu eenmaal vaak op 'verkeerde' mannen....dan denken ze stiekem: Bij mij zal hij anders zijn....
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:23 schreef kater het volgende:
Tja, dat is een fascinerend iets, wat is precies sexuele aantrekkingskracht? regelmatige gezichtstrekken? geur? Ik weet het niet. Als ik het wist zou ik het in flesjes op de markt brengenMaar inderdaad, ik vind ene Andries ook niet verkeerd om te zien. En dat sletterige juist wel leuk.
quote:Nog steeds gek van Andries scanman???.
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
GO ANDRIES!!1 Op naar nummer 4... OH YESSS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik vind Andries nog steeds een van de interessantere mensen in het huis ja... Hopelijk komt er weer een nieuwe dame bij donderdag, die ook weer 'slachtoffer' gaat worden van 'onze' gigolo uit Friesland.
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:38 schreef schatje het volgende:[..]
Nog steeds gek van Andries scanman???.
Wordt ie ineens een stuk minder interessant van !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |