Andries zou de mijne zijn als mijn oudste weggepest werd door hem in zijn leraar-rol.
quote:Kom kom Itsme dat ben je steeds. Dus nu niet net doen of dat alleen nu is.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:43 schreef itsme het volgende:
Nou ik wel en ik ben even kotsziek van hem bah.
Dus kom niet weer met hem verdedigen want...grrrrrr
Ik hoop van harte dat ze dit uitzenden, niet om Andries in een kwaad licht te zetten, maar euh ehmm om de meningsvorming omtrent het zieltje wat minder gekleurd te laten verlopen.
Serieus, zoals ze het allemaal uitzenden lijkt iedereen welhaast heilig, terwijl er toch heus wel wat gekonkel en gezeik aan te pas komt. Voorgaande jaren waren ze mijns inziens toch beter in het gekleurd neerzetten van bewoners. Nu zenden ze bepaalde mensen helemaal niet uit en laten ze de rest als een naaikransje zien. Andries incluis. Toch?
quote:IK had vroeger ook zo'n leraar economie. Als je bijvoorbeeld een boek vergeten was dan negeerde die je gewoon een hele les vreselijk was dat. En dacht je dan aan het einde van de les gewoon weg te kunnen gaan dan naam die een sprint naar de deur en pakte die je bij je arm en sleurde je zo de klas weer in.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:32 schreef Roache_ het volgende:
Ik vraag me af wat hem ervan weerhoudt nu niet de 'KillerAndries' te zijn die hij eigenlijk wíl zijn, of die we wíllen zien. In het huis, prima, gelijkwaardige zielen. Maar komop, in een leraar-leerlingrelatie liggen de verhoudingen toch net een beetje anders.Andries zou de mijne zijn als mijn oudste weggepest werd door hem in zijn leraar-rol.
Overigens wel knap dat een leraar van 23 jaar zo de baas kan zijn in een klas. Dat maak je toch niet vaak mee. Meestal lopen de leerlingen over zo'n broekie heen.
quote:Oeps kijk uit wat je zegt.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:51 schreef Roache_ het volgende:
Oefening baart kunst Marky. Als hij al mensen zover kon krijgen dat ze niet meer naar school durven, dan moet een klasje met onnozele Friese kinderen natuurlijk geen probleem zijn.
Hij was zelf toch ook zo'n onozel fries joch neem ik aan. Samen met vriendjes een beetje pesten. Tja ik denk dat er op dit forum wel meer van dat soort lui te vinden zijn die dat vroeger ook deden. Er is een hele grote groep kinderen die worden gepest maar de groep pesters is nog groter.
quote:Gelukkig maar, anders zou er niets anders overblijven om het jaknikkend met elkander eens te zijn.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:54 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk Marky blijf hem maar bewonderen
Marky valt overigens wel op blonde krullenbollen qua favoriet... Er zit een patroontje in!
quote:Je hebt gelijk.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:59 schreef marky het volgende:[..]
Oeps kijk uit wat je zegt.
Natuurlijk is de groep pesters groter dan de gepestten, anders was het wel andersom geweest. (Huh? Klopt dit? Volgens mij wel.)
Ik denk niet dat Andries zo onnozel is. Meer geslepen. Beetje opportunistisch. Geraffineerd. Als een vos. Geniepig.
In een spel als BB is dat prachtig! Maar ik blijf erbij, voor de klas...Nee, is niet zuiver.
In een pestgroepje heb je vast en zeker ook een leider. Ik betwijfel of hij dat in eerste instantie is geweest. Beetje meeklieren, beetje zeggen dat 'je dit en dat moet doen om flink te zieken' en dan, als het slachtoffer al gevallen is eens even flink van de toren blazen, als de voorhoede het vuile werk al heeft opgeknapt. Hij heeft namelijk de ballen niet om zich als waar leider op te stellen. Moet zich eerst gesterkt voelen door de warme omhelzing van medestanders, die hij eerst zorgvuldig om zich heenverzamelt.
Kijk hier, zowaar een daderprofiel, en dat alles na een maand Big Brother the Battle. Klopt geen hol van, maar een kerntje van waarheidje zit er misschientje wel in.
quote:Ik hb net nog op mw gekeken maar dar werd op dat moment niet gestreamed
Op woensdag 17 oktober 2001 23:03 schreef kavu het volgende:
ik heb voetbal gekeken dus ik heb het niet op de streams gezien!! heeft iemand anders dan prediker dit ook gehoord?
ik zie het morgen wel op tv
quote:Het is me al eerder opgevalen dat Andries vooral durft als hij met meer is (zingen in bad gj is een lul en ook gisteren was het Andries die begon met het mooie lied " Pascal is een lul
Op woensdag 17 oktober 2001 23:08 schreef Roache_ het volgende:[..]
Je hebt gelijk.
Natuurlijk is de groep pesters groter dan de gepestten, anders was het wel andersom geweest. (Huh? Klopt dit? Volgens mij wel.)
Ik denk niet dat Andries zo onnozel is. Meer geslepen. Beetje opportunistisch. Geraffineerd. Als een vos. Geniepig.In een spel als BB is dat prachtig! Maar ik blijf erbij, voor de klas...Nee, is niet zuiver.
In een pestgroepje heb je vast en zeker ook een leider. Ik betwijfel of hij dat in eerste instantie is geweest. Beetje meeklieren, beetje zeggen dat 'je dit en dat moet doen om flink te zieken' en dan, als het slachtoffer al gevallen is eens even flink van de toren blazen, als de voorhoede het vuile werk al heeft opgeknapt. Hij heeft namelijk de ballen niet om zich als waar leider op te stellen. Moet zich eerst gesterkt voelen door de warme omhelzing van medestanders, die hij eerst zorgvuldig om zich heenverzamelt.
Kijk hier, zowaar een daderprofiel, en dat alles na een maand Big Brother the Battle. Klopt geen hol van, maar een kerntje van waarheidje zit er misschientje wel in.
In het meest positief dus negatieve geval heeft hij op 3 meter afstand achter de rug van een grote Frieze bully geroepen dat hij de gepeste persoon in kwestie ook zo,n stommerd vond.
De enige reden dat hij nou zo aan het pochen is op al die vermeende wandaden, is dat hij denkt dat daarmee z,n stoerheid bewezen wordt.( nou dacht het effe niet dus)
Wat ik wel geloof van al dat gelul van hem is, dat hij als leraar van groep 3 ( kinderen van 5/6 jaar )de kinderen aan het huilen maakt; niet vanwege het feit dat hij ze pest, nee gewoon door AANWEZIG te zijn.
Overigens denk ik dat hij vroeger als klein kind heel veel in zijn broek heeft geplast van enge nachtmerries en dat dat dus ook tegelijk de reden is waarom hij nu niet of nauwelijks zegt te kunnen slapen (n.l. de angst dat hij dat nu weer zal doen als hij z'n ogen dicht heeft.)
BB was hier natuurlijk van op de hoogte en heeft hem gedurende de eerste dagen een steuntje in de rug gegeven door een zogenaamde Battle waarbij hij niet hoefde te slapen.
Tot slot hoop ik dat als hij zo graag een beetje stoerder imago wil dat BB hem die kans ook geeft door speciaal voor hem zo'n "K1 toernooi" te organiseren, waarbij als hoogtepunt de winnaar van het soepie tegen bijv: P.Aerts( beter bekend als "the lumberjack") mag uitkomen.
Genoeg geluld weer het was me een waar genoegen.
![]()
Edit: Op verzoek van de poster aangepast.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 18-10-2001 02:33]
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrribleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
BOB
SCHREIBER!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 18-10-2001 02:32]
quote:Het zal allemaal wel weer meevallen en zoals gewoonlijk zo negatief mogelijk uitgelegd worden. Je weet hoe dat gaat in deze topic. Als Andries een kind zou redden uit het water, dan zou hij dat volgens velen hier alleen gedaan hebben omdat hij dan als held zou worden gezien.
Op woensdag 17 oktober 2001 23:23 schreef kavu het volgende:
heeft iemand anders dan prediker dit ook gezien op de streams? ik heb op andere BB sites gekeken bij streamverslagen en daar staat dit voorval niet beschreven .. ik vraag dit omdat andries een populaire leraar is dus vind dit een vreemd verhaal
quote:een freefighter
Op woensdag 17 oktober 2001 23:21 schreef itsme het volgende:
wie is dat? ik ken ene bob schreiber vandaar
zie link: http://www.2h2h.nl/
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 17-10-2001 23:33]
quote:Maaaarrrrrr, ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat streamverslagen objectief- en naar waarheid- geschreven worden. We zullen het wel zien morgen, of overmorgen. Of niet, dan zullen we het nooit weten.
Op woensdag 17 oktober 2001 23:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het zal allemaal wel weer meevallen en zoals gewoonlijk zo negatief mogelijk uitgelegd worden. Je weet hoe dat gaat in deze topic. Als Andries een kind zou redden uit het water, dan zou hij dat volgens velen hier alleen gedaan hebben omdat hij dan als held zou worden gezien.
quote:Foutje..... Ten eerste heb ik nog nooit van een 'leraar' gehoord die les geeft aan groep drie.... en ten tweede wordt er door 1 bepaalde 'leraar' geen Nederlands gegeven aan groep 3 voor zover ik weet.
Op woensdag 17 oktober 2001 23:15 schreef Jappie het volgende:
dat hij als leraar van groep 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |