zal ik es wat schokkends vertellen dan...quote:Op maandag 14 februari 2005 10:24 schreef BillyOcean het volgende:
Ik was laatst al helemaal van slag van het feit dat "Carwash" een cover is, maar nu luister ik naar "Valerie" van Steve Winwood en nou weet ik ook waar "Call on me" vandaan komt van Eric Prydz... Weet iemand nog meer van die schokkende covers???
* Karstman heeft het idee dat er hier een aantal mensen behoorlijk op 1 lijn zittenquote:
Idd.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
* Karstman heeft het idee dat er hier een aantal mensen behoorlijk op 1 lijn zitten![]()
Daar word meestal gecoverd van nummers die heel oud en/of heel erg onbekend zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Posdnous het volgende:
Net alsof er alleen binnen R&B massaal wordt gecoverd.
Die rockers en housers kunnen er ook wat van.
Welnee, dat valt reuze mee. En Carwah is ook niet bepaald van gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Daar word meestal gecoverd van nummers die heel oud en/of heel erg onbekend zijn.
Hmz... Bij mij komt het gruwelijke feit van Within Temptarion naar boven, die het nodig vond om de klassieker "Running up that hill" van Kate Bush te verkrachten. Nou is dat toch echt geen onbekend nummer, oud soit. Wat kreeg ik daar jeuk van zeg!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Daar word meestal gecoverd van nummers die heel oud en/of heel erg onbekend zijn.
En "Valerie" van Steve Winwood dan? Daar is toch duidelijk van geleend...? Of vind jij het dan geen cover omdat ze alleen maar het refrein hebben gejat...quote:Op maandag 14 februari 2005 11:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dat gezeik over Call On Me ook telkens. Het is geen cover.. argh!
Eerst was ie gemaakt door Retard Funk (2 knaapjes), toen later kwam Eric Prydz erbij (in diezelfde tijd is ook de vocaal opnieuw ingezongen). Eric Prydz is de naam die op de plaat staat, maar eigenlijk zijn het dus in totaal 3 man. Geen cover dus.
fin.
Een sample'tje van die tune ja... als dat al coveren is.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:41 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
En "Valerie" van Steve Winwood dan? Daar is toch duidelijk van geleend...? Of vind jij het dan geen cover omdat ze alleen maar het refrein hebben gejat...
damn wat een toeval. Ik lees dit topic en op 538 nu Gristina en missy met car washquote:Op maandag 14 februari 2005 10:24 schreef BillyOcean het volgende:
Ik was laatst al helemaal van slag van het feit dat "Carwash" een cover is, maar nu luister ik naar "Valerie" van Steve Winwood en nou weet ik ook waar "Call on me" vandaan komt van Eric Prydz... Weet iemand nog meer van die schokkende covers???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |