Dat hoeft toch niet per sé ? Ik vind dat hij wel steeds meer die truukjes laat zien waar hij juist zo goed in is, dat deed hij voorheen niet. Eerder leek hij dit niet te durven. M.i. is hij een veel betere speler dan Mitea, en zekers minder egoïstisch. Ik had hem wel dat doelpunt gegund, maar helaasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, hij is geen 1x zijn verdediger voorbij gekomen.
Enige wapenfeit van hem: schot van dichtbij in de verkeerde hoek op het einde.

Erch hè ?quote:

BSB, ik ken in Amsterdam heel wat straatvoetballertjes en panna-spelers met nog veel betere truukjes, maar dat betekend nog niet dat ze in een top- elftal kunnen voetballen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet per sé ? Ik vind dat hij wel steeds meer die truukjes laat zien waar hij juist zo goed in is, dat deed hij voorheen niet.

Ik heb een TV met geluid. En op het moment dat ik dat postte kon je een speld horen vallen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die op de bank even een mening vormen![]()
Wat een goal van Maxwell trouwens![]()

Hoewel het wel tijd is om spelers en trainer van Sporting buiten het stadion op te wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:16 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord was helemaal drama dus die kunnen beter hun smoel houden.

Denk dat ze bij Feyenoord flink op hun flikker moeten krijgen want ze laten zich gewoon pielen achterin.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoewel het wel tijd is om spelers en trainer van Sporting buiten het stadion op te wachten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |