Deas te schandaliger dat we ze niet oprollen.quote:

Als ik aan Auxerre denk denk ik aan mooi aanvallend voetbal maar dit?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deas te schandaliger dat we ze niet oprollen.
Ik wil aanvallend voetbal zien. Maar helaas zit de man zonder visie de man zonder humor de man die talenten in de kiem smoort de man die een aanvallende middenvewlder voor een verdedigende middenvelder ruilt aan het roer

Koeman is altijd een trage Groningse lafbek geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Nog meer verdedigende kracht erin bij Ajax.
Lafbek, Koeman.

Ik had het over Koeman.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik aan Auxerre denk denk ik aan mooi aanvallend voetbal maar dit?
Zelfs FCDB zou dit team oprollen,nou ja,als we een scorende spits zouden hebben

Man, hij is geen 1x zijn verdediger voorbij gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Boukhari had weer eens lef. Beter man
Die jongen laat het steeds meer zien

Grapjasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij gaat Ajax volgende week donderdag een pak slaag krijgen

Dat hoeft toch niet per sé ? Ik vind dat hij wel steeds meer die truukjes laat zien waar hij juist zo goed in is, dat deed hij voorheen niet. Eerder leek hij dit niet te durven. M.i. is hij een veel betere speler dan Mitea, en zekers minder egoïstisch. Ik had hem wel dat doelpunt gegund, maar helaasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, hij is geen 1x zijn verdediger voorbij gekomen.
Enige wapenfeit van hem: schot van dichtbij in de verkeerde hoek op het einde.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |