Voor ajax/Nederlandse clubs is de UEFA Cup Europees gezien tegenwoordig gewoon het hoogst haalbare.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de UEFA Cup geen troostprijs, maar een hoofdprijs waar Ajax vol voor moet gaan.
Er zijn tegenwoordig nog maar 2 Europese bekers en dus vind ik het vreemd om over een troostprijs te spreken.
Auxerre is geen onaardig team.
Heel voetbal-volgend Europa wist in 2002 dat Feyenoord de UEFA cup won. Als je ze in het buitenland gevraagd had wat Ajax en PSV dat jaar Europees gezien hadden gedaan, hadden niet veel mensen daar antwoord op geweten. Dus de UEFA cup winnen is toch echt wel beter dan kwartfinale CL halenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
In dat licht bezien, okee. Maar goed, ze waren er bij pakweg Galatasaray niet minder blij mee hoor. Of bij Feyenoord.
Nee, het is reeel dat Ajax voor de Champions League gaat?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:00 schreef gras het volgende:
maar dit is toch niet de prijs waar Ajax moet voor strijden?
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nee, het is reeel dat Ajax voor de Champions League gaat?
Wat mij betreft tellen er maar twee dingen. Champions League en het landskampioenschap. Rest is bijzaak en leuk mocht het andere niet meer mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
De op één na hoogste prijs in het Europese clubvoetbal, waarom zou je dat geen hoofdprijs mogen noemen?
Als je zo dom denkt, dan ga je nog vaak teleurgesteld wordenquote:
Welk cliche wil je horen?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Als je zo dom denkt, dan ga je nog vaak teleurgesteld worden
Voor een Nederlandse club is de UEFA cup winnen al een top-prestatie, maar als jij na een 5-0 nederlaag tegen Bayern nog niet door hebt dat het hoogst haalbare voor Ajax de UEFA cup is zou ik toch maar eens goed gaan denken of je wel zoveel van voetbal af weet.
ajax om 8 feyenoord om 10 uur gewoon live.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:06 schreef ferrarifreak het volgende:
De NOS verkiest Sporting Portugal - Feyenoord trouwens boven Ajax - Auxerre. Betekend dat dus dat er alleen een samenvatting van Ajax komt?
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Er zitten best leuke wedstrijden tussen, en Ajax heeft kwa uitstraling misschien wel een A ploeg maar wat er op veld staat hoe ze nu spelen heeft dat er totaal niet van op dit moment.![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef PyTh het volgende:
ajax om 8 feyenoord om 10 uur gewoon live.
Ze hebben het vertrek van Boumsong en Mexes niet echt goed kunnen opvangen, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Auxerre zal het vooral van de aanvallers moeten hebben, defensief is het wat minder dit seizoen.
René Bolf goed? Ronduit lompe speler. Technisch en opbouwend zwakjes, maar z'n fysiek maakt wel wat goed. Denk niet dat Babel erg veel problemen zal krijgen met hem.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
René Bolf is een goede, de andere centrumverdedigers zijn minder. Met name Grichting.
Mee eensquote:Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
De op één na hoogste prijs in het Europese clubvoetbal, waarom zou je dat geen hoofdprijs mogen noemen?
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:06 schreef Nashje het volgende:
2-0. Rosales en Babel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |