Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:17 schreef Juup© het volgende:
En _DEBJE_. Wa's da voor schaapie?
Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten wasquote:Op maandag 14 februari 2005 02:19 schreef Juup© het volgende:
Ongeveer 350 jaar voor Christus
De Romeinen genoten van eten en vooral van wat koud en zoet was. Suiker was zeldzaam en koelkasten had men niet, maar vanaf de vierde eeuw werd natuurijs en honing gebruikt. In de zomer was dit een probleem, dus liet keizer Nero sneeuw uit de bergen brengen en serveerde dit met gesuikerd fruit en sap. Tegelijkertijd werd ook in China ijs gegeten, dat er rond 2.000 voor Christus was uitgevonden. Pas in 1.300 bracht Marco Polo, de Italiaanse reiziger, ijsrecepten mee uit het Verre Oosten.
Tja, vind ik ookquote:Op maandag 14 februari 2005 02:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten was
En jij kunt het weten.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.
Stiekem wel.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of ik daar nou altijd zo blij mee ben is weer een 2e natuurlijk
Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hondquote:Op maandag 14 februari 2005 02:26 schreef Juup© het volgende:
Onze katten komen niet buiten. En ik moet er niet aan denken dat een kat die net van buiten komt (en waarvan ik niet weet waar zijn poten in hebben gezeten) of een kat die net van de bak komt, bij ons in bed komt. NO WAY!!
Idd. Maar honden hebben minder bacteriën op hun tong dan mensen. Ookal heeft een hond net aan de kont van een andere hond gelikt, de ongewenste bactiriën zijn al heel snel kassie wijlen.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hond)
Jaaa was zeer zeker zwaar gaaf!quote:Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef gazylady2 het volgende:blauwe!
Carnaval was top, en verder niks echt spectaculairs gebeurd hier op dit forumpje..
bij jou op de vakantie?
Heb mijn pc eigenlijk helemaal niet gemist daar.quote:
Ja, ik bedoelde meer van, online op fok (het plusje bij je naam) en dat je plots weg viel op msn vandaarquote:
In Helmond valt het wel meequote:Op maandag 14 februari 2005 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer van, online op fok (het plusje bij je naam) en dat je plots weg viel op msn vandaar
Wat een takkeweer trouwens
Takkeweer? Hier niet...quote:Op maandag 14 februari 2005 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer van, online op fok (het plusje bij je naam) en dat je plots weg viel op msn vandaar
Wat een takkeweer trouwens
Duitse degelijkheidquote:Op maandag 14 februari 2005 14:19 schreef blieblie het volgende:
Hier op de Hoogstraat heeft de schuintegenoverbuurdude zijn verlaagde getunede Civic Coupe bij iemand anders derin gereden.
Was weinig schade aan de Passat, maar de Civic was een kleine halve meter korter.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef blieblie het volgende:
Tsss mietjes... Bikkels worden gewoon niet ziek
Als die tut hola nou ff voor die auto weggaatquote:Op maandag 14 februari 2005 15:51 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Oewwww.
Ik wil ook naar de Rai.
Ga je een huis kopen?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:08 schreef blieblie het volgende:
Woei![]()
Hypotheekrente 10 jaar vast zit op 3.4%![]()
I knowquote:
Beter iets dan nietsquote:Op maandag 14 februari 2005 17:56 schreef blieblie het volgende:
Tsss.... De creativiteit is weer mijlen ver weg.
quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef _DeBje_ het volgende:
[afbeelding]
Krijg ook een valentijnsmailtje hoor![]()
Thnx Flow, Happy Valentine's day to you too...![]()
Had je al gezien van die speciale hypotheek actie van Trudo?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Misschien.... Als ik iets leuks tegenkom..
Ik zal volgend jaar ook een Valentijnsdag mailing de deur uit doenquote:
Aanmelden waarvoor?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:06 schreef blieblie het volgende:
Je kan je tegen die tijd op mijn site aanmelden.
Als een reactie op welke post is dit eigenlijk?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:56 schreef blieblie het volgende:
Tsss.... De creativiteit is weer mijlen ver weg.
Met de huidige snelheid van dit enorm te gek gave leuke hippe forum vertik ik het om te quoten.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als een reactie op welke post is dit eigenlijk?
quoten![]()
Het kaartje wat je me gestuurd hebt is niet aangekomen..quote:
Ah... I can imaginequote:Op maandag 14 februari 2005 21:22 schreef Inu het volgende:
Hij wilde hem volgens mij niet. Wie wil er nou boven een kroeg wonen? Dan slaap je nooit
Dat is toch juist het 2e idee van valentijnsdag...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:59 schreef gazylady2 het volgende:
Goeiesmorgens!
Hmm... een valentijnskaart zonder afzender is 'verrekkes irritant'.![]()
2e? Daar gaat het gewoon om...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is toch juist het 2e idee van valentijnsdag...
It's all about the money babequote:
Owja w8... dat is idd het originele onstaan en idee ervan.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:36 schreef _DeBje_ het volgende:
2e? Daar gaat het gewoon om...
Vervelend. Hoe laat was je begonnen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:23 schreef Inu het volgende:
Ok...werken ging niet echtBen dus lekker om 4 uur al gegaan
neequote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is toch juist het 2e idee van valentijnsdag...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:45 schreef febster het volgende:
Schijtzooi, anders gaat het expansievat langs je hoofd op eens als een gek lekken waardoor je ouders je kamer op gerend komen en je dus om half 8 al weer wakker bent
1) Ketel staat anderhalve meter verder, achter een muurtje, op het voorportaaltje van de zolder zeg maar, en ik slaap ongeveer met mijn hoofd 10 cm van het expansievatquote:Op woensdag 16 februari 2005 07:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
1. Slaap je met je kop naast de ketel/expansievat?
2. Merk je zelf niks van een lekkend expansievat, terwijl je er met je kop naast zit?
3. Goeie morgen Feb
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef blieblie het volgende:
Woooowwwww.... wat is ProGDS een rukvak.
Wat we voor maandag a.s in moeten leveren:
- Document van eisen
- Plan van Aanpak
- Een lijst van criteria mbt. middleware tov. het gewenste eindproduct
- Een versiebeheer protocol
- Een template waarin de wijzigingen van de document in opgeslagen worden
- Reviewing (no idea wat dat is)
- Onderzoekje hoe & wat RMI vs. multi server blaat
- Onderzoekje hoe & wat dotNET vs. multi server blaat
- Onderzoekje hoe & wat CORBA vs. multi server blaat
- En de usual shit zoals agenda, notulen etc.
Die docenten snappen echt niet dat het not done is om de eerste week om uitgewerkte opdrachten te vragen hè. Ik bedoel na zo'n vakantie moeten we toch eerst weer aan school wennen enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:36 schreef blieblie het volgende:
Woooowwwww.... wat is ProGDS een rukvak.
Wat we voor maandag a.s in moeten leveren:
- Document van eisen
- Plan van Aanpak
- Een lijst van criteria mbt. middleware tov. het gewenste eindproduct
- Een versiebeheer protocol
- Een template waarin de wijzigingen van de document in opgeslagen worden
- Reviewing (no idea wat dat is)
- Onderzoekje hoe & wat RMI vs. multi server blaat
- Onderzoekje hoe & wat dotNET vs. multi server blaat
- Onderzoekje hoe & wat CORBA vs. multi server blaat
- En de usual shit zoals agenda, notulen etc.
Ik heb zaterdag een verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef r8ality het volgende:
Wat is Fok toch weer heerlijk snel. Net zo snel als mijn haar touw is. Niks mee aan te vangen
.
Inu, geen excuus, je gaat zaterdag maar fijn mee stappen.
Moet je het ook allemaal schoonhoudenquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een verjaardagEn ik weet niet of dat tot laat duurt ensow
Mijn huis is echt gaaf! zie het woord huis Er woont helemaal niemand, dus ik heb een huiskamer, 2 benedenslaapkamers, 2 bovenslaapkamers, een wc, een doesj en een keuken helemaal voor mezelf
Whoa! Doe je goed!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn huis is echt gaaf! zie het woord huis Er woont helemaal niemand, dus ik heb een huiskamer, 2 benedenslaapkamers, 2 bovenslaapkamers, een wc, een doesj en een keuken helemaal voor mezelf
*Aanmeld voor kamer, in Utrecht zitten toch 3 Domino's winkelsquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:48 schreef Inu het volgende:
[..]
En een Universiteit en een hele grote Hogeschool.... (zucht.)quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
*Aanmeld voor kamer, in Utrecht zitten toch 3 Domino's winkels.
Tis niet de bedoeling dat er vooruitgang in je leven zit hequote:Op woensdag 16 februari 2005 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En een Universiteit en een hele grote Hogeschool.... (zucht.)
Zeker gaaf.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:00 schreef blieblie het volgende:
Maar het snowboarden was toch wel gaaf?
Heb je je polsbeschermers nog gebruikt.
en ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En een Universiteit en een hele grote Hogeschool.... (zucht.)
Ik wil je heus wel bezig houden hoorquote:
yep heb ik!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef blieblie het volgende:
Heeft iemand Shiver van Natalie Imbruglia?
Mijn p2p dingen kunnen alleen vernaggelde versies vinden.
Rommel!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:28 schreef blieblie het volgende:
Hmmmmatig... Nu doet geen 1 ccfl het meer.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:45 schreef febster het volgende:
Schijtzooi, anders gaat het expansievat langs je hoofd op eens als een gek lekken waardoor je ouders je kamer op gerend komen en je dus om half 8 al weer wakker bent
Check.quote:
Heaven knows van Anouk is ook erg okeequote:Op donderdag 17 februari 2005 06:58 schreef Partygurl het volgende:
Nieuwe liedje van anouk is zoooohoooo mooi.
Goedemorgen
vandaag ga ik op de fiets naar Nuenen, en koud dat het is
Daar heb ik dan weer net niet last van gehad met IE. Dattie mijn png's niet snapte.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:51 schreef FlowDesign het volgende:
Het goede van JPG en GIF samen is? Juist, PNG.
Wat doet Microsoft? Ze "vergeten" de transparantie van PNG (zoals bij GIF) te ondersteunen
Wat doet je dan? Zoeken naar een oplossing... en na vele uren extra werk (bedankt Microsoft) heb je dan eindelijk toch voor elkaar wat je wilde: Een PNG mét transparantie in alle browser die PNG én Javascript ondersteunen... http://eggsplosion.com/jaja/nl/
* Flow out, slapen en tot morgen
Is natuurlijk mijn lievelingsliedje van die cdquote:Op donderdag 17 februari 2005 06:58 schreef Partygurl het volgende:
Nieuwe liedje van anouk is zoooohoooo mooi.
IE laat PNG's ook wel zien, maar dan had je vast geen transparantie in je PNG's.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer net niet last van gehad met IE. Dattie mijn png's niet snapte.
Voor de rest is IE een kutbrowser.
Whehehe coolquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:48 schreef FlowDesign het volgende:
http://people.zeelandnet.nl/marco/pimpzilla/
Big pimpin foh pimpin aightquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Whehehe cool
Beetje fout maar wel gaaf!
Jawelquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
IE laat PNG's ook wel zien, maar dan had je vast geen transparantie in je PNG's.
1 | background-image: url('../images/Home/red_1.png'); |
Kutzakken!quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar_geslagen.html
I told you so, i told, told, told you soquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dan wel weer in de CSS
[ code verwijderd ]
God tering... wat heb IK een scheithekel aan van die muffe zwamvakken.
Vandaag ook weer. Ethiek en Recht. Bahbah. En dan niet ff to the point vertellen wat je kwijt wil in 30 min. Neej 3 uur lang lullen met ontelbaar veel herhalingen en slechte voorbeelden.
Geen tentamenquote:Op donderdag 17 februari 2005 17:01 schreef febster het volgende:
[..]
I told you so, i told, told, told you so
En guess what, het tentamen zal waarschijlijk ook net zo zijn wat je waarschijnlijk met een kleine voldoende haalt ofzo![]()
Laat eens een voorbeeld zien van wat je bedoelt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dan wel weer in de CSS
[ code verwijderd ]
God tering... wat heb IK een scheithekel aan van die muffe zwamvakken.
Vandaag ook weer. Ethiek en Recht. Bahbah. En dan niet ff to the point vertellen wat je kwijt wil in 30 min. Neej 3 uur lang lullen met ontelbaar veel herhalingen en slechte voorbeelden.
tenzij je denkt dat dat grijs/paarse transparant isquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat eens een voorbeeld zien van wat je bedoelt.
IE laat namelijk echt geen transparantie van PNG's zien zonder trucen, geloof ik niet.
Bij mij maakt ie het grijs.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tenzij je denkt dat dat grijs/paarse transparant is
Zou goed kunnen, iig niet wat ik wil zien als ik transparantie verwachtquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:17 schreef ArTiC het volgende:
grijs met een licht paarse gloed ws
Ik luister alleen nog maar Juize FMquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
"The Game ft 50 Cent - This is how we do"
Erg relaxed nummer
Heb heel het album.
Ernstigquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik luister alleen nog maar Juize FM
Nou, Lise R. de Vries. Ga achter dat verhaal aan!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
haha
[sub] schijnt dat Volkert van der G op de Beek zit... [sub]
Heej! Maak mijn naam eens niet bekend jij! You can call me Ms. R. de Vriesquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, Lise R. de Vries. Ga achter dat verhaal aan!
Leuk nummer voor als ik m'n subje erin hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
"The Game ft 50 Cent - This is how we do"
Erg relaxed nummer
Heb heel het album.
win2k3 domain / dns/ file serverquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
seauw heee... wat is het voor iets?
Goeie beat...quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk nummer voor als ik m'n subje erin heb
Bitte ein Beat 10 is ook wel vetquote:
HTML? Wasdah?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:45 schreef Inu het volgende:
Hmz, moet morgen een HTML cursus doen.... uh.. NEJ!
Geven ze dan ook CSS voor gevorderden?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:50 schreef Inu het volgende:
Ik hoorde dat er morgen een plekje vrij is in de HTML cursus van de Letteren faculteit in Utrecht. Adres hebben?
Juize ook op staan, maar valt een beetje tegenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:19 schreef ArTiC het volgende:
lekkere rmx van she wants to move @ juize nu
Die is volgende week, maar daar ga ik wel heen. Nog nooit CSS gehad, misschien wel een keertje handigquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geven ze dan ook CSS voor gevorderden?
CSS, een gevecht op leven en dood - Les 1quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is volgende week, maar daar ga ik wel heen. Nog nooit CSS gehad, misschien wel een keertje handig
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
En eindelijk heb ik mijn postquotum van vandaag ook weer gehaald.
Houdoe!!![]()
Ach, dat ziet toch niemandquote:
Apothekers zijn ook mensen en moeten ook etenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:50 schreef Inu het volgende:
Je kunt toch niet zomaar naar een andere apotheek gaan? En ze waren alleen maar lunchen...
Met m'n tanden?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:13 schreef Inu het volgende:
Waarmee? *bang is
You think so?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef Inu het volgende:
Dat doet een btje pijn denkik...
Als je heel dat potje in 1 keer neemt mss wel jahquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:56 schreef Inu het volgende:
Misschien dak door mn nieuwe drugs er niks van voel
ze zitten niet in een potje.... In van die uitdrukstripsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je heel dat potje in 1 keer neemt mss wel jah
Wen der maar aanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
Een boek, met zachte kaft, van 132 bladzijden, met niet eens kleur aan de binnenkant à 34 euro. Belachelijk zo'n prijs.
Wat scheermesjes en 4 batterijnen, 16 euroquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
Een boek, met zachte kaft, van 132 bladzijden, met niet eens kleur aan de binnenkant à 34 euro. Belachelijk zo'n prijs.
Dat doe ik al jarenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef blieblie het volgende:
Daarom koop ik oko pas boeken als ik zeker weet dat ik het nodig heb. Kheb al tig boeken gekocht zonderer ook maar een keer in te kijken.
Een beetje? Dit is echt gruwelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef blieblie het volgende:
Dit is wel btje ziek:
Moordenaar in huid moeder de straat op
Wel appart carnavalskostuumquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een beetje? Dit is echt gruwelijk
Waar is die melodie ook alweer van?quote:
Heb heel het album ja, en waar de melodie van is, geen idee, vind het wel relaxte deun met piano werk er tussen doorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar is die melodie ook alweer van?
Heb je trouwens heel het album al?
Dat stukje piano dat je hoort is van een ander nummer, ik zit aan iets van Sting te denken. Kan het niet echt plaatsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:33 schreef febster het volgende:
[..]
Heb heel het album ja, en waar de melodie van is, geen idee, vind het wel relaxte deun met piano werk er tussen door
lekker wijf, jammer dat ze zo oerdom isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef FlowDesign het volgende:
Tara Reid anyone?
http://ellen.warnerbros.com/funstuff/tara/index.html
Noem je dat laat?quote:
Of vroeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:54 schreef NiPpY83 het volgende:
gheghe, altijd weer iemand die de ander overtreft. De vrouwen op de wallen werken pas tot laat
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:16 schreef daNpy het volgende:
Die gaan 'gebukt' onder die omstandigheden
Heel topic over?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:50 schreef febster het volgende:
Waarom weet ik dat Kasta vandaag met Muus geneukt heeft
ik had het niet gelezen en nu weet ik het ook .. waarom moeten jullie dat hier nu weer zeggen :Squote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nieuwsgierig, net als een groot deel van de mensheid.
Ik dacht dat hij de bitch van Xennia was...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:50 schreef febster het volgende:
Waarom weet ik dat Kasta vandaag met Muus geneukt heeft
Onze ipod sokjes zijn binnen, neem ze vnv meequote:
De roze is zeker voor BBquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:15 schreef febster het volgende:
[..]
Onze ipod sokjes zijn binnen, neem ze vnv mee.. Een blauwe en een roze toch voor jou en je huisgenote he?
quote:
Goeiemiddag dan wel hequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:06 schreef r8ality het volgende:
Goeiemorgen. Welkom bij de spelshow, "Gaarheid". Onze eerste deelnemer van vandaag issss.... Joost!
Tijd voor een fiske!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:05 schreef Inu het volgende:
En ik ga er een feestje geven als ik verhuisd benKomen jullie oowk?
4 kratjes bier erin gezet?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:14 schreef daNpy het volgende:
DAFje is verlaagd
Ziet er nu een stuk beter uit (pics morgen)
't Is geen Jappen tuningquote:
House trashing parteej!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:05 schreef Inu het volgende:
Middag
Leujk spulletjes uitzoeken voor mn nieuwe kamer. Ik heb heel veel zooi gekregen en nu al het bruikbare ertussenuit gehaald. En kheb een tafel en 4 lieve knalrode stoeltjes gekregenEn een bankstel en veel borden ensow... En ik ga er een feestje geven als ik verhuisd ben
Komen jullie oowk?
Joost en ik, alleen hangen wij niet laveloos aan de barquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:50 schreef blieblie het volgende:
Wie is er vanavond "op locatie" aan een bar hangend met een glas bier in zijn/haar klauwen?
Ik doe tegenwoordig ook aan gematigd alcohol gebruikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost en ik, alleen hangen wij niet laveloos aan de bar
Waar ben jij in godsnaam aan het zoeken?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef ArTiC het volgende:
2 kamer appartement... 160.000 euro
misschien dat ik alleen de badkamer kan kopen ofzo...
Je kunt ook wel drinken en niet aan de bar hangen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig ook aan gematigd alcohol gebruik.
Simone van de Boston dacht eergisteren dat ik nog moest rijden omdat ik zo nuchter leek![]()
Of aan de bar hangen en niet laveloos zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt ook wel drinken en niet aan de bar hangen hoor
http://www.funda.nl/koop/resultaat.asp?refining=N&crrentchoices=030207040903&zp=plaats&mpc=&mplaats=6519&mos=2&prov=NB&sfPrijsMin=100000&sfPrijsMax=175000quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef ArTiC het volgende:
2 kamer appartement... 160.000 euro
misschien dat ik alleen de badkamer kan kopen ofzo...
Helmondquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam aan het zoeken?
In Amsterdam ofzo?
In Eindhoven kan je voor 160K een best aardig appartement kopen van 70m2 en 3 kamers.
Ook Centrum???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond
is wel incl parkeerplaats in parkeerkelder en nieuwbouw
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
Kan die link misschien nog iets langer?
Dat is ook wel weer erg okeequote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:45 schreef ArTiC het volgende:
net buiten het centrum, wordt een compleet nieuwe wijk gebouwd. Parkeerplaats is niet verplicht ofzo maar wel ideaal
En Wim Konquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Behalve Tarkan, dat kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |