abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25081076
En _DEBJE_. Wa's da voor schaapie?
pi_25081092
Ongeveer 350 jaar voor Christus

De Romeinen genoten van eten en vooral van wat koud en zoet was. Suiker was zeldzaam en koelkasten had men niet, maar vanaf de vierde eeuw werd natuurijs en honing gebruikt. In de zomer was dit een probleem, dus liet keizer Nero sneeuw uit de bergen brengen en serveerde dit met gesuikerd fruit en sap. Tegelijkertijd werd ook in China ijs gegeten, dat er rond 2.000 voor Christus was uitgevonden. Pas in 1.300 bracht Marco Polo, de Italiaanse reiziger, ijsrecepten mee uit het Verre Oosten.
pi_25081104
Ongeveer 4.000 jaar voor Christus

Alcoholhoudende dranken ontstaan als vruchtensap of andere suikerhoudende plantenextracten aan bederf worden blootgesteld. Als de juiste gisten aanwezig zijn, gaat de vloeistof fermenteren. Mensen in het Midden-Oosten schijnen dit natuurlijke proces al rond 4.000 voor Christus te hebben doorgrond. Zij begonnen toen druiven te telen voor de wijn. Rond 2.500 voor Christus werd er in het oude Egypte al BIER gebrouwen van gerst.
pi_25081135
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:17 schreef Juup© het volgende:
En _DEBJE_. Wa's da voor schaapie?
Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.
Age of fruity enlightenment!
pi_25081171
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:19 schreef Juup© het volgende:
Ongeveer 350 jaar voor Christus

De Romeinen genoten van eten en vooral van wat koud en zoet was. Suiker was zeldzaam en koelkasten had men niet, maar vanaf de vierde eeuw werd natuurijs en honing gebruikt. In de zomer was dit een probleem, dus liet keizer Nero sneeuw uit de bergen brengen en serveerde dit met gesuikerd fruit en sap. Tegelijkertijd werd ook in China ijs gegeten, dat er rond 2.000 voor Christus was uitgevonden. Pas in 1.300 bracht Marco Polo, de Italiaanse reiziger, ijsrecepten mee uit het Verre Oosten.
Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten was
pi_25081175
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:25 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten was
Tja, vind ik ook
pi_25081176
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:22 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.
En jij kunt het weten.
pi_25081217
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

En jij kunt het weten.
Of ik daar nou altijd zo blij mee ben is weer een 2e natuurlijk
pi_25081248
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Of ik daar nou altijd zo blij mee ben is weer een 2e natuurlijk
Stiekem wel.
pi_25081274
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:26 schreef Juup© het volgende:
Onze katten komen niet buiten. En ik moet er niet aan denken dat een kat die net van buiten komt (en waarvan ik niet weet waar zijn poten in hebben gezeten ) of een kat die net van de bak komt, bij ons in bed komt. NO WAY!!
Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hond )
pi_25081278
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Stiekem wel.
Denk je dat?
pi_25081433
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:38 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Denk je dat?
Zou ik het anders posten?
pi_25081449
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:37 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hond )
Idd. Maar honden hebben minder bacteriën op hun tong dan mensen. Ookal heeft een hond net aan de kont van een andere hond gelikt, de ongewenste bactiriën zijn al heel snel kassie wijlen.
pi_25081455
Twee keukenhulpmiddelen die lekker warm en vochtig als ze zijn, een ideale broedplaats voor micro-organismen kunnen vormen. Na één dag zitten er al snel zo’n 100 miljoen bacteriën in uw doekje of sponsje. Als u dan bedenkt dat er op een hondentong slechts zo’n 5000 zitten…

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u uw hond het aanrecht laat schoonlikken.

pi_25081940
Goedemorgen!!!!
Ik ben nu alweer toe aan weekend
.
pi_25082024
jaaa, ik heb er zin in!
niet dus
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_25082083
Godver .
Eerste uur les zuigt .
  maandag 14 februari 2005 @ 08:44:53 #19
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_25082245
Hellow!
Yesss, weer een late dienst!
* The impossible is only the untried
pi_25083290
Ikke is weer terug van wintersport.
weinig teruglees zin dus iemand die even in het kort kan vertellen hoe de carnaval was en of er nog spraakmakende dingen zijn gebeurd?
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 14 februari 2005 @ 10:47:34 #21
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_25083327
blauwe!
Carnaval was top, en verder niks echt spectaculairs gebeurd hier op dit forumpje..
bij jou op de vakantie?
* The impossible is only the untried
pi_25083392
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef gazylady2 het volgende:
blauwe!
Carnaval was top, en verder niks echt spectaculairs gebeurd hier op dit forumpje..
bij jou op de vakantie?
Jaaa was zeer zeker zwaar gaaf!
Leren snowboarden kost energie maar als je aan het eind van de week dan wel relaxter de berg af kan en relaxte tochtjes door de sneeuw kan maken, dan maakt dat veel goed
En een bar onder je appartement is ook relaxt
Volg je eurobiljetten
pi_25083478
Alloooooow

wieder zuruck uit het Oostenlijke rijk
Nog spannende dingen gebeurt hier?
pi_25084191
Dit wordt mn laatste spijbeldagje Morgen weer gewoon werken en woensdag weer college ensow...

Welkom terug omega en blue
pi_25084374
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:50 schreef Inu het volgende:
Welkom terug omega en blue
Heb mijn pc eigenlijk helemaal niet gemist daar.
Ook helemaal niet de behoefte gehad om daar ergens een internetcafetje te zoeken.
Gaat de goede kant op met me
Volg je eurobiljetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')