Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:17 schreef Juup© het volgende:
En _DEBJE_. Wa's da voor schaapie?
Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten wasquote:Op maandag 14 februari 2005 02:19 schreef Juup© het volgende:
Ongeveer 350 jaar voor Christus
De Romeinen genoten van eten en vooral van wat koud en zoet was. Suiker was zeldzaam en koelkasten had men niet, maar vanaf de vierde eeuw werd natuurijs en honing gebruikt. In de zomer was dit een probleem, dus liet keizer Nero sneeuw uit de bergen brengen en serveerde dit met gesuikerd fruit en sap. Tegelijkertijd werd ook in China ijs gegeten, dat er rond 2.000 voor Christus was uitgevonden. Pas in 1.300 bracht Marco Polo, de Italiaanse reiziger, ijsrecepten mee uit het Verre Oosten.
Tja, vind ik ookquote:Op maandag 14 februari 2005 02:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is toch knap dat ze ijs vanuit de bergen naar Rome wisten te krijgen voordat het allemaal gesmolten was
En jij kunt het weten.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een klein en eigenwijs (doch soms wel lief) schaapie.
Stiekem wel.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of ik daar nou altijd zo blij mee ben is weer een 2e natuurlijk
Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hondquote:Op maandag 14 februari 2005 02:26 schreef Juup© het volgende:
Onze katten komen niet buiten. En ik moet er niet aan denken dat een kat die net van buiten komt (en waarvan ik niet weet waar zijn poten in hebben gezeten) of een kat die net van de bak komt, bij ons in bed komt. NO WAY!!
Idd. Maar honden hebben minder bacteriën op hun tong dan mensen. Ookal heeft een hond net aan de kont van een andere hond gelikt, de ongewenste bactiriën zijn al heel snel kassie wijlen.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Katten zijn van nature erg schone dieren hoor. Veel schoner dan honden. En ze hebben iig niet de nare gewoonte om aan (honden)drollen te gaan ruiken en likken zoals honden doen. (Daarom vind ik het zo ranzig als mensen zich (in hun gezicht) laten likken door hun hond)
Jaaa was zeer zeker zwaar gaaf!quote:Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef gazylady2 het volgende:blauwe!
Carnaval was top, en verder niks echt spectaculairs gebeurd hier op dit forumpje..
bij jou op de vakantie?
Heb mijn pc eigenlijk helemaal niet gemist daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |