Waar heb je die cosmos versie vandaan? Ik zie nergens een versie die met de eu versie van WoW zou werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je nog niet genoeg handtekeningen hebt, ik zit in een Nederlandse horde guild op skull crusher. Stuur maar een whisper naar me (Naraya) en ik zal wel even kijken of je in de guild kan komen.
En hier mijn interface dankzij cosmos:
[afbeelding]
En het cosmos setup scherm:
[afbeelding]
Hoe heet je?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij heb ik alles wel zo’n beetje gedaan in Elwynn Forest. Maar goed, ik ga nog wel een beetje levellen en dan naar Westfall. Ik kom trouwens weinig Fokkers tegen, gister wel ingeschreven voor de Guild.![]()
Heel origineel: Stroliequote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoe heet je?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:37 schreef engessa het volgende:
Wat Fliepke zegt, de Fokkers Guild is alive en kicking!
Druk eens op O, dan zie je een tabje met guild. En daar zie je de status van de rest van de guild leden en dan kun je met /g ze een berichtje sturenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Als je je hebt ingeschreven voor een Guild, staan de leden dan automatisch in je Friends list?
Blizzard heeft de UI zo gemaakt dat de gebruikers het gemakkelijk kunnen modden, dus ik denk niet dat ze er veel bezwaar tegen makenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:03 schreef Killjoy het volgende:
Wat vind Blizzard eigenlijk van die mods?
En maken die mods het spel niet instabiel ??
let op : ik las op worldofwarcraft.com fora dat als je een fake CC nummer gebruikt, en ze komen erachter, dat je dan gebanned wordt.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:10 schreef Slomy het volgende:
Ik ga jullie donderdag joinen. Wanneer er dan geen oplossing voor het CC probleem is gebruik ik gewoon een fake CC. Tot die tijd beetje druk met school, dus eerder gaat niet lukken.
Word in ieder geval een Gnome Warlock (was ik in de beta ook). Was nog een beetje aan het twijfelen tussen een Warlock en Mage, maar begin toch maar met een Warlock.
Als ik zo al die verhalen lees wil ik ook spelen, maar ach die 3 dagen wachten lukt ook nog wel. Heb vrijdag vrij dus ga gewoon donderdag de gehele nacht spelen
Dat staat ook op de EU foraquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:21 schreef Killjoy het volgende:
Dat geld misschien niet hier voor de europese versie.
Ik denk dat het gedoogd wordt totdat die playcards beschikbaar zijn en functioneren.
Dat zou wel het humane zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |