Het is inderdaad de bedoeling dat er iets meer geroleplayed wordt op die servers, maar helaas kom je regelmatig een verdwaalde powergamer tegen die het niet meer trok op de PvP servers en zich hier wil laten gelden met een "coole" naam zoals "Ub3rR0gu3"... Ik ga zelf na het weekend of zo eens een character maken op de RP server.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:56 schreef kalli het volgende:
[..]
bedankt! helaas kom ik hier op mijn werk niet op die site (geblocked, reason: games), dus daar zal ik vanavond even naar moeten kijken.
Lijkt me dat zo'n RP server wat puurder RPG'en is, wat meer echt in die wereld zitten zeg maar. Misschien ga ik dat vanavond eens uitproberen met een Priest of zo. Ik moet toch nog een paar classes uitproberen voordat ik weet met welke ik echt verder wil (mage en hunter wil ik ook nog even testen)
Ah,.. dus dat krijgen wij in de EU ook nog dus. Maar er zijn toch al Battlegrounds tussen de Hordes en de Alliance ? Vandaar deze added content dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat komt nog in een update (waar de VS al sinds de release op zit te wachten terwijl het al lang er in had moeten zitten). Het is gewoon added content, die je mag verwachten van een MMORPG.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:18 schreef Killjoy het volgende:
Lees op www.wow-europe.com maar over battlegrounds, is erg interessant (voor mij dan)
Als het goed is moeten x'jes werken bij het invullen van het CC nummer. Een nep CC nummer valt onder fraude en dat doen we hier dus ook niet. Duitse bank ding schijnt ook nog te werkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk 45 euro bij elkaar weten te spronkelen![]()
Morgen gelijk even halenwaar kan je die fake cc generator vinden aangezien ik via prepaid card wil gaan betalen en dat dat nu nog niet kan maar wil wel van me maand free genieten.
hoeveel Xen heeft een CC?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het goed is moeten x'jes werken bij het invullen van het CC nummer. Een nep CC nummer valt onder fraude en dat doen we hier dus ook niet. Duitse bank ding schijnt ook nog te werken
de CE versie is niet mooi, de game is MOOIquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:53 schreef rihago het volgende:
krijg net de collectors edition binnen
maar die is wel vet mooi
game heb ik al een week... en is inderdaad mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:16 schreef Miiso het volgende:
[..]
de CE versie is niet mooi, de game is MOOIlol eheheh have fun ermee.
Vanavond maar is zorgen dat de guild een tabard krijgt en dan lekker spelen, ik ben morgen vrij van werk en dan kan ik mijn tijd ff steken in WOW
Doe dat eens even lekker 's nachts!quote:Weekly Maintenance on Friday
Ryann, 17/02/2005
All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.
Ja...maar ik ben morgen vrij.quote:
quote:I have a question. When will we be able to change our method of payment? I have now used the Creditcard of a familymember of mine; yet I do not want to let him take the costs. I wish to switch to the Prepaid Cards.
I am aware that those will be able to be bought later this month or in the beginning of the next month. Yet I do wish to know when I can change, and if it is possible to use them at that time, when they are able to be bought. I wish to do so, because I do wish to go on holiday and yet not 'lose' days of my timecard.
Oeh, dat is geluk voor mij, heb school danquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...maar ik ben morgen vrij.
En waarom post jij eigenlijk niet meer bij de Gijsjes?![]()
Ik wist niet dat jij WoW ook speelde???quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef gieling het volgende:
Oeh, dat is geluk voor mij, heb school danKom wel eens langs
Onee, doe ik ook nog niet, maar zit er over te denken morgen te kopen. Zie leuke aanbieding op marktplaats, even kijken of dat wat kan wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij WoW ook speelde???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |