Eerst maar eens afwachten wie er daadwerkelijk weggaan en hoe het zit met Maduro, Emanuelson en al die anderen.quote:'Lindgren wil in selectie van Ajax'
Rasmus Lindgren wil niet nog een seizoen in het tweede elftal van Ajax spelen. De Zweedse middenvelder heeft een aflopend contract en stelt in Het Parool zijn eisen voor een mogelijke contractverlenging.
"Ik heb anderhalf jaar bij het tweede gespeeld. Daar moet ik niet nog een seizoen aan vastplakken. Dat is niet goed voor mijn ontwikkeling. Of ik zit volgend seizoen met een nieuw contract bij de selectie of ik zal een nieuwe club moeten vinden. "
Lindgren maakte zondag tegen NAC Breda zijn competitiedebuut in het eerste elftal van Ajax.
ja maar daar ging het niet om:quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:37 schreef The_Hives het volgende:
BliksemSchigt zal de basis bedoelen
Hele normale 'eis' lijkt me zo.quote:16/2/2005 - Rasmus Lindgren denkt aan de toekomst
(Van onze verslaggever P.)
In een interview dat in de papieren versie van Het Parool is terug te vinden denkt Rasmus Lindgren hardop na over de toekomst. Het contract van de afgelopen weekend debuterende Zweedse middenvelder loopt eind dit seizoen af. Toch weet Lindgren nog niet of hij bij Ajax wil blijven, als de club de hem langer zou willen houden.
"Ik ga weg bij Ajax als ik volgend seizoen niet bij de selectie kom. Ik heb anderhalf jaar bij het tweede gespeeld. Daar moet ik niet nog een seizoen aan vastplakken, dat is niet goed voor mijn ontwikkeling. Of ik zit volgend seizoen met een nieuw contract bij de selectie of ik zal een andere club moeten vinden.", aldus Lindgren
Gisteren vond ik niks op de wissels aan te merken...Raffie is geblesseerd en onze argentijnse vriend heeft geen bal geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Naast Heitinga, vond ik van der Vaart ook goed spelen....zoals hij nu speelt mag hij van mij er nog een seizoen aan vastplakken..
Pienaar vind ik zowiezo niets ( mijn mening ) maar die Obodai is helemaal niks...zoals al vaker vermeld hier is het wisselbeleid van Koeman een drama...
Toch had ik met Pienaar wisselen nog 10 seconden gewacht (dat had je nog een kwartier extra kunnen kijken of hij door had gekunt.)quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:32 schreef Tobbes het volgende:
Gisteren vond ik niks op de wissels aan te merken...Raffie is geblesseerd en onze argentijnse vriend heeft geen bal geraakt.
Meer balverlies...maar ook veel meer dreiging...en nog een heel klein beetje amsterdamse bluf...quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toch had ik met Pienaar wissellen nog 10 seconden gewacht (dat had je nog een kwartier extra kunnen kijken of hij door had gekunt.)
En ik had Boukhari eruit gehaald, die had veel meer balverlies dan Rosales !
in de 2e helft, de eerste ging de dreiging juist via de rechterkant ....tochquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:55 schreef Suijk het volgende:
De linkerkant had gisteren meer dreiging dan de rechterkant hoor, ik vond het ook geen onlogische wissel. Rosales heeft gewoon weinig laten zien.
Ik bedoelde eigenlijk meer het inbrengen van Obodai 30 sec voor rust...quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gisteren vond ik niks op de wissels aan te merken...Raffie is geblesseerd en onze argentijnse vriend heeft geen bal geraakt.
Het was ook eigenlijk meer een voorbeeld...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:10 schreef gras het volgende:
Emanuelson zat niet eens op de bank. Mitea nu wel weer...
psssttttt...alleen is met dubbel "L" in je sigquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:28 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Het was ook eigenlijk meer een voorbeeld...
eh ......dat staat er toch ...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
psssttttt...alleen is met dubbel "L" in je sig![]()
Pssssssssst, wisselen is met een Lquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toch had ik met Pienaar wissellen nog 10 seconden gewacht (dat had je nog een kwartier extra kunnen kijken of hij door had gekunt.)
En ik had Boukhari eruit gehaald, die had veel meer balverlies dan Rosales !
uuuhhhquote:
Mag van mij hoor bijna Pappiequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uuuhhhstaat er toch Pappie
vond het ook al een beetje gek staan, maar dacht dat het hier wel mocht![]()
maar die van mij staat in 1 post....die van hem onder al zijn posts !quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag van mij hoor bijna Pappie
Vond het juist wel grappig omdat je hoolie op een spelfout in zijn sig wees![]()
is jouw mening ja..... maar door die mening kom je niet echt over als iemand die serieus naar voetbal kijkt? Ik heb Pienaar geweldige wedstrijden zien spelen, technisch en vechtend voor elke meter! Dit seizoen is hij vooral geblesseerd.... 2 weken spelen en weer geblesseerd..... Nou als je je mening baseert op die wedstrijden...........quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Pienaar vind ik zowiezo niets ( mijn mening )
Pienaar heeft welgeteld 1 goed jaar gehad, en dat was het jaar dat ajax de kwartfinale van de CL bereikte.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
is jouw mening ja..... maar door die mening kom je niet echt over als iemand die serieus naar voetbal kijkt? Ik heb Pienaar geweldige wedstrijden zien spelen, technisch en vechtend voor elke meter! Dit seizoen is hij vooral geblesseerd.... 2 weken spelen en weer geblesseerd..... Nou als je je mening baseert op die wedstrijden...........
Ik kijk wel degelijk serieus naar voetbal..en nee niet via teletekst.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
is jouw mening ja..... maar door die mening kom je niet echt over als iemand die serieus naar voetbal kijkt? Ik heb Pienaar geweldige wedstrijden zien spelen, technisch en vechtend voor elke meter! Dit seizoen is hij vooral geblesseerd.... 2 weken spelen en weer geblesseerd..... Nou als je je mening baseert op die wedstrijden...........
en dan wel zeggen dat je Heitinga goed vond spelen?!?! Verdedigendmaar met bal is het echt janken!! Die jongen heeft een draaicirkel van een vrachtwagen met aanhanger!! Dat gaat zoooooo langzaam waardoor de hele snelheid uit de aanval verdwijnt en het voetbal weer in een gezappig tempo verder gaat........( maarja...... zolang Galasek geblesseerd is moeten we het er maar mee doen! verdedigend staat het in ieder geval en dat is ook wat waard! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |