quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie Koeman in staat om Mitea dan alsnog op te stellen.

"Met tien man ben je verdedigend meer gefocust" of zoietsquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:18 schreef Robar het volgende:
man is volgens mij zelfs in staat om niemand daar op te stellen

Ik vraag me echt af waarom hij is afgekeurd...quote:Arouna Koné is officieus de duurste voetballer van de Nederlandse competitie, gezien de tien miljoen euro die Ajax voor hem had willen betalen. Die transfer ging niet door, omdat de Amsterdamse club de Ivoriaanse dribbelaar niet fit genoeg achtte.
Koné kan het nog steeds niet geloven. 'Ik ben aan alle kanten onderzocht en binnenstebuiten gekeerd. Mijn lichaam is beter onderzocht dan bij welke profvoetballer dan ook. En ik ben gezond verklaard. Ik mag topvoetbal spelen. Maar eigenlijk wist ik dat altijd wel. Ik ken mijn lichaam.'
Hij is boos op Ajax. 'Omdat ik in mijn hoofd al een Ajacied was! Mijn familie vierde al feest, ik zag mezelf al spelen in dat rood-witte shirt. Die keuring was slechts een formaliteit. Toen het me eenmaal duidelijk was dat het niet door zou gaan, ben ik echt ingestort. Ik snapte het gewoon niet. (...) Het hoofdstuk Ajax is afgesloten. Daar kan en wil ik nooit meer voetballen.'
Manchester United, dat is dé club waar Koné wel heen wil. Vanwege Eric Cantona: 'Wat kon die man voetballen! In die tijd heb ik me voorgenomen dat ik ooit dat shirt wil dragen. Dat blijft mijn grote droom.'

aldus voetbalzone.nlquote:In een interview met het NHD zegt Rafael van der Vaart dat hij het, zoals de critici hem nu bestempeld, eigenlijk nooit goed doet. "Ik snap de kritiek niet. Hoe vaak heb ik het wel niet gehoord dat ik te dik ben en daar te weinig aan doe. Ik stoor me daaraan, het lijkt wel of ik het nooit goed doe."
Ook over zijn relatie met Ronald Koeman laat de voormalig aanvoerder van Ajax zich uit. "Het is geen geheim dat Koeman en ik geen goede relatie hebben. Misschien is er te veel naar buiten gekomen, maar daarover moet je niet blijven door zeuren", aldus de Heemskerker.

1e helft was matig op een paar vlagen goed voetbal, waaronder die geweldige aanval+goal. 2e helft leek helemaal nergens op, de 1-0 leek wel genoeg.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:27 schreef S-Two het volgende:
1-0 dus, ik heb zelf niets gezien (moest zelf voetballen), dus hoe was het?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |