abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25069896
Ik heb net het batterijtje van m'n horloge vervangen, maar nu krijg ik het 'klepje' aan de achterkant van van m'n horloge met geen mogelijkheid meer dicht. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar zelfs met een likje vet en een hamertje ( ik was ten einde raad, ja ) is hij niet meer dicht te krijgen.
Zover ik kan zien ziet het klepje er niet verbogen of beschadigd uit.
Heeft iemand nog tips?
  zondag 13 februari 2005 @ 12:07:21 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25070392
Zit de rubber rand die er vaak ik zit wel goed?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25070526
Probeer het eens met zo'n knoflookpers. Of ga er op staan ofzo.
Of breng 'm voortaan naar de juwelier.
pi_25070628
Aan de rubberen rand zou het mss wel eens kunnen liggen thx. Die was er namelijk uitgesprongen, dus die heb'k er naderhand weer terug ingeduwd, waarschijnlijk zit die niet helemaal goed.
En moet je werkelijk naar de juwelier voor een nieuw horlogebatterijtje ?
pi_25070647
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:22 schreef vliegtuigje het volgende:

En moet je werkelijk naar de juwelier voor een nieuw horlogebatterijtje ?
Ja.

En als je wilt dat je horloge waterdicht is moet je er helemaal niet zelf aan zitten.

Beter ga je naar de V&D trouwens, is goedkoper dan de juwelier
pi_25070726
Weet ik dat ook weer. Als ik em werkelijk niet dicht krijg, ga ik wel eens langs bij de V&D.
Dat waterdicht zijn vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, het is maar een tijdelijk horloge omdat m'n andere het begeven heeft.
pi_25071215
bij goede/dure horloges zou ik zelf niet aan gaan prutsen, zou ik naar de juwelier gaan en 5 euro geven ipv dat ik mijn horloge van een paar honderd euro mol.
pi_25071350
Gewoon naar de Juwelier gaan. Ook nu hij niet goed dicht kan. Zonde om anders te slopen.
pi_25071395
Hey, zo duur is dat ding nou ook weer niet 't is een esprit-horloge wat ik toevallig terugvond.
Maar ik denk dat ik het toch maar ga meegeven met m'n vader ofzo (woon hier nogal afgelegen).
Bedankt allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')