abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25065637

Dit revolutionaire nieuwe apparaat reinigt uw contactlenzen (hard en zacht) zeer grondig met ultrasone golven zonder dat u veel moeite hoeft te doen. Alleen uw lenzen in het apparaatje stoppen samen met de LenSoClean contactlenzen vloeistof en 3 minuten later heeft u schone lenzen. U kunt de lenzen daarna meteen weer gebruiken!

Iemand ervaring mee?

Heb zeer gevoelige ogen, en daarom ook snel last van vieze lenzen. Vandaar mijn interesse.

Bril is geen optie. Die ben ik na ruim 7 jaar echt zat.

Zie ook:

http://www.lensoclean.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door MenMpje op 13-02-2005 00:38:27 ]
Pittige tijden!
pi_25068489
bij mijn opticien maken ze het gratiz voor je schoon , aangenoemn dat je dat schoonmaken niet iedere dag nodig hebt maar eens per week ofzo, is voor hun geen rprobleem
  zondag 13 februari 2005 @ 12:29:16 #3
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25070702
In drie minuten doen waar andere vloeistoffen 4 uur over doen?

Lijkt mij sterk.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25081336
Dit lijkt mij handig, hopelijk is het niet al te duur.
Edit: lees dit nu op de site:
quote:
LenSoClean elimineert de tijdrovende tijd die nodig is voor het wekelijkse enzym schoonmaken.
Als tijdwinst alleen het grootste voordeel is, dan maakt het voor mij ook niet echt veel uit.
Volgens mij ga je ook snel door de vloeistof heen.
pi_25082131
quote:
Op zondag 13 februari 2005 03:56 schreef Chasin het volgende:
bij mijn opticien maken ze het gratiz voor je schoon , aangenoemn dat je dat schoonmaken niet iedere dag nodig hebt maar eens per week ofzo, is voor hun geen rprobleem
Sorry, maar ik zou je lenzen maar gewoon elke dag schoonmaken, wel zo hygienisch...
Of bedoel je polijsten (alleen bij harde lenzen)? Dat is iets wat je zelf niet kan doen, maar waar de opticien/optometrist een speciaal spulletje voor heeft...
Of heb je zachte lenzen en bedoel je dat met zo'n enzymtabletje, want volgens mij kan je dat ook zelf thuis doen, maar dat weet ik niet helemaal.

Maar ga jij elke week naar de opticien om je lenzen schoon te laten maken??? Hmmz, als alle lenzen dragers dat doen dan houden ze volgens mij geen tijd over voor andere dingen...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_25089401
is het geen een optie om (maand/week/)dag lenzen te nemen?

Hoe duur is het ding eigenlijk? En de vloeistof die je er steeds bij moet kopen?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_25115527
Prijs is volgens mij rond de ¤25,- (op google zie ik websites die het verkopen met prijzen rond de $30,- )
Prijs van de vloeistof zal even duur zijn als normale lenzenvloeistoffen. Ga morgen even kijken bij mij in het dorp of ze het al verkopen.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:47:53 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57708812
Het ding lijkt mij erg gaaf, hij kost inmiddels 50 euro en ben benieuwd of TS of hydraulix hem inmiddels hebben?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57715336
Nou ik heb ernaar gezocht en kon hem toen nergens vinden Maar zit nog te twijfelen betreft het vloeistofverbruik. In de lenSoClean kan namelijk 9,5 ml en ik gebruik véél minder iedere dag om mijn lenzen schoon te maken. Maar daarnaast heb ik ook 2 vloeistoffen (schoonmaak en bewaar/inzet). Voor die LenSoClean kun je alles-in-een vloeistof gebruiken.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:14:34 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57715587
quote:
Op zondag 30 maart 2008 01:47 schreef hierissieweer het volgende:
Het ding lijkt mij erg gaaf, hij kost inmiddels 50 euro en ben benieuwd of TS of hydraulix hem inmiddels hebben?
Ik ben naar daglenzen gegaan dus voor mij is dit ding niet meer nodig
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 30 maart 2008 @ 15:46:38 #11
190186 hierissieweer
pi_57716251
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:00 schreef hydraulix het volgende:
Nou ik heb ernaar gezocht en kon hem toen nergens vinden Maar zit nog te twijfelen betreft het vloeistofverbruik. In de lenSoClean kan namelijk 9,5 ml en ik gebruik véél minder iedere dag om mijn lenzen schoon te maken. Maar daarnaast heb ik ook 2 vloeistoffen (schoonmaak en bewaar/inzet). Voor die LenSoClean kun je alles-in-een vloeistof gebruiken.
Hijs te koop via die link hier en heb ben een verkoopadres in amerika tegen gekomen waar hij incl verzendkosten 35 euro is...

Nou las ik ook ergens dat je kunt schoon maken met gedemineralissert water en/of saline oplossing (zout oplossing is dat gewoon volgens mij...) Maar ik weet het verder nog niet...
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:02:37 #12
190186 hierissieweer
pi_59675802
Ik krijg morgen eindelijk mijn harde lenzen. Maar durf het nog steeds niet aan om dat ding te kopen(te gebruiken) Ik lees zo het en der van gesmolten lenzen en beschadigingen na een langere periode... Dus iemand die het wilt uitproberen?
pi_59685300
Ik heb iets vergelijkbaars:

Meer info op http://www.plsbuy.com/Ult(...)_Cleaning_U2900.html

Gebruik 'm nu al meer dan een jaar en ben er tevreden over. Zelf draag ik zachte maandlenzen en ik merk dat ze doordat ik de reiniger gebruik net wat langer meegaan (ik gebruik de lenzen nu net iets meer dan een maand voordat ik ze weggooi) en ze ook wat fijner zitten dan wanneer ik de lenzen alleen in m'n hand schoonwrijf.
Ik doe mijn lenzen voor het slapen altijd in de cleaner met vloeistof (niks anders dus dan een normaal lenzendoosje) en voor ik ze in de ochtend weer in doe reinig ik ze even.
Ik heb een tijd lang saline als vloeistof gebruikt maar sinds die op is gebruik ik gewoon een normale all-in-one lenzenvloeistof en ik heb geen verschil gemerkt.

Ik heb geen ervaring met harde lenzen maar zou dit hiervoor niet aanraden. Heb voordat ik de cleaner kocht op internet gezocht en het wordt vaak afgeraden omdat de kans dat er iets fout gaat stukken groter is met harde lenzen. Harde lenzen zijn natuurlijk ook veel makkelijker te beschadigen en als er iets mis gaat heb je met een harde lens een veel groter probleem dan met een zachte lens die je makkelijk weer kan vervangen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:41:05 #14
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_59685995
Ik gebruik gewoon van die No-Rub stuff van het AH, gaat ook prima.
Kan m'n maandlensen ( Kruidvat) nu zeker 2 maanden gebruiken als het moet....
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 04:59:36 #15
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_59747459
Mij is geadviseerd om m'n (harde) lenzen dagelijks schoon te maken (met Boston-spul).
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')