abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25187568
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan af
Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.
pi_25187612
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doen Zou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem al een beetje bang voor de dood?

Wie ben jij om voor een ander te bepalen of zijn leven wel of niet zinvol is. Weer dat zelf gaan zitten op Allah's troontje.
  maandag 21 februari 2005 @ 00:31:42 #278
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25187861
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:17 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.
Dat is het hem nou precies, Godslasteraar heeft het al zo mooi verwoord in een ander topic;
quote:
Dan zie je weer eens wat gelovigen zo graag willen, ze willen zich onderwerpen (=letterlijk Islam)
ze willen knechtje zijn, stof eten, knielen, vleien, en gestraft worden door hun strenge Heer.
Pure SM.
Dan moet het ook wel onverdraagbaar zijn dat er mensen zijn die hun Führer niet serieus nemen en zomaar hun eigen gang gaan en alle voorschriften van de Heer der Aarde aan hun leren laarsen lappen, en vervolgens ook niet gestraft worden maar een succesvol leven leiden.
Vandaar die haat en bereidheid tot geweld, aangezien hun almachtige Schepper het telkens laat afweten. Dan maar zelf in aktie komen en mensen dwingen mee te buigen voor de Dwerg der Hemelen.

sommige mensen wíllen onderdaan zijn, een Führer hebben, of die nu God, Allah, Stalin, Hitler, OBL heet doet er niet toe. Kruipen door het stof, dat willen ze.

[ Bericht 1% gewijzigd door MasterPeace op 21-02-2005 00:36:51 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_25187869
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doen Zou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem al een beetje bang voor de dood?

Peuter gelul!

Jij mag geloven en belijden wat je maar wil Youssef, maar beoordeel of veroordeel mij niet op basis van dat geloof, want aangezien ik geen lid ben van jouw sekte, heeft dat geloof geen vat op mij. Argumenteer dus met stellingen die je op een wetenschappelijke manier kan onderbouwen en niet met de christen/moslim-fundamentalistische prietpraat die voor een atheïst volslagen betekenisloos is.

Ik vraag me trouwens af wat je hier komt doen. Discussiëren is duidelijk niet je doel, maar wat dan wèl, vraag ik me af...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25187946
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef Monus het volgende:

[..]

Sommige mensen zoals ik hebben kennis van zaken en een eigen mening, wat met de nodige bewijs ondersteund wordt. Andere mensen zoals jij hebben geen kennis en lopen achter de meute aan zonder een eigen mening, meenstal komen ze ook niet verder dan een beetje scheeuwen en schelden als je met bewijzen komt.
Monus! ik val hier haast in slaap van je geblaat, Aan domme mensen verspil ik verder geen tijd meer. Doei.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2005 @ 00:39:33 #281
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25188010
slotje op aanvraag TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')