Eei littledrummergirl, alleenal door deze post zou ik kiezen voor Kroatië.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:25 schreef Ez3 het volgende:
Ik ben afgelopen zomer naar Malta geweest met mn vrienden.. Je moet dan wel naar St. Julians gaan want verder is er voor mensen in de leeftijd van 16-24 niet veel te beleven. In St. Julians heb je echt veel kroegen/discotheken, alles is op loopafstand: strand, bioscoop, bowlingbaan, burger king, mcdonalds, discotheken.. Het leven daar is lekker goedkoop, vooral met uitgaan.. een fles(!!) bier kost ¤1,10 (omgerekend)..
Het enige nadeel vond ik dat er geen mooi strand in de buurt van St. Julians was, je moest dan met de bus naar een andere plek en dat was iets van een klein uurtje reizen. Daar had je een perfect zandstrand (verder zijn er weinig zandstranden te bekennen), Golden Beach heette dat geloof ik. Het openbaar vervoer kost ook een schijntje, ¤0,60 om een uur te reizen dacht ik.. Verder ben je er wel verzekerd van ontzettend goed weer.. wij waren 8 dagen geweest en pas op de 7e dag zagen we een klein wolkje in de lucht hangen, daar bleef het ook bij.
Malta is zeer aan te raden, ik zou er zo weer naartoe gaan
Je kan ook zeggen, 'het eten is overal beter dan in Nederland, dus maak gewoon een keuze!'quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Kroatie is niet supergoedkoop, als je goedkoop wilt kan je beter naar turkije, maar kroatie is vreselijk mooi.. Ik ken vooral het kustgebied en dan vooral zeg de onderste helft. Nog vrijwel onaangetast door het toerisme.
Malta vond ik ook mooi, maar ik prefereer kroatie, maar ik ben bevooroordeeld,
eerlijk is eerlijk, het eten, en dan vooral wat je in de winkel kan kopen is in Kroatie vrij basis. Het is een arm land in vergelijking tot NL, D of Italie. En dat zie je aan de beperktere keuze.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, 'het eten is overal beter dan in Nederland, dus maak gewoon een keuze!'
In Gozo ben je niet eens geweest of welquote:Op zondag 13 februari 2005 13:34 schreef renz0r het volgende:
nee Gozo niet, je moet bij dat ene plaatsje boven Malta zijn....ff de naam kwijt, daar kan je leuk uitgaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |