abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1776906
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:12 schreef fashionably_late het volgende:
Ik geloof je ook! Daar gaat het niet om.

Alleen denk ik dus dat die data losse flodders zijn, anders zou het wel heel voorspelbaar zijn voor de spanjegangers...

Maar misschien zijn ze wel zo dom bij Yorin om iemand een ticket te geven met de datum waarop ze naar Almere gaan, in de hoop dat ze niet op hun ticket kijken!!!

Dom! Maar dat zou me ook weer nix verbazen hoor!!

Mij ook niet F_L Maar je weet nu al ongeveer wat het niveau is van de deelnemers, volgens mij is Priscella de volgende die komt want die kan nog wat leven in de brouwerij maken en de rest is volgens mij wat gezapig ze hebben nu de meest aansprakende in het huis geplaatst zodat er iets gebeurt zodat we blijven kijken we zullen zien
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
pi_1778857
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 00:54 schreef Rwin1909 het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen (uit de kring van Nancy) dat de bewoners in Spanje een retourticket hebben waarop de datum van de terugvlucht al staat en ze dus spelen alsof ze verrast zijn dat ze het huis in Almere in gaan, is dus vantevoren al ingestudeerd Hoezo manipulatie van het programma.
Het feit dat een datum op een ticket geprint staat betekent niet noodzakelijkerwijs dat je dan ook op die dag moet reizen. Wat veel belangrijker is zijn de voorwaarden die er aan het ticket gekoppeld zitten. Als je een 'full fare ticket' hebt kun je bijna ongelimiteerd wijzigine. Je 'bron' is dus in deze niet heel erg nuttig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')