abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 00:06:08 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1769007
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 28 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 00:28:10 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1769146
00:25 uur
Rust in huize BB.
Alleen nog wat beweging in de slaapkamer. Geen geluid er bij helaas.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1769295
pi_1769396
Neuh...Kelly en Pascal zijn wakker en liggen te kletsen...
Pascal is er om te winnen en Kelly om te overleven ( volgens Pascal )
Kelly vraagt of ze Pascal een taart in zijn gezicht mag gooien...op zijn verjaardag..< over 13 dagen is Pascal jarig >
Pascal: We moeten nog 2 ronde's overleven om mijn verjaardag hier te vieren.
J-G: zullen we nu gaan slapen?
Kelly: mogen we niet ff praten? Gert?

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 29-09-2001 01:06]

pi_1769418
Je hebt idd gelijk... maar nu gaat Pascal toch echt slapen
pi_1769580
1.07 In de slaapkamer. Kelly tegen Pascal : Jou stem. Je klinkt af en toe zo lief, ik weet niet. Pascal : Ik ben echt niet zo lief hoor. Kelly : Wel.

1.08 Pascal : Dan wordt ik een dwingeland. Dan krijg ik altijd mijn zin. Omdat ik ga dwarsliggen. Kelly : Ik ben ook heel dominant. En ik kan me heel onderdanig opstellen als ik eenmaal loskom. Maak je borst maar nat. Pascal : Mensen onderschatten mij, denken klein jochie. Ik had altijd meisjes die niet dominant waren en daar had ik dan na verloop van tijd geen zin meer in. Nu heb ik een meisje dat is wel dominant maar die viel ineens terug. Ze is nu niet onderdanig maar ondergesneeuwd. Kelle : Ik heb een vriend gehad, een echte vriend, die commandeerde me echt. Pascal : Dat doe ik niet. Ik wil gewoon vaak mijn zin hebben. Als ik voetbal wil kijken wil ik voetbal kijken. Kelly : Als jij voetbal kijkt en ik zet hem op Kindernet. Pascal : Dan ga ik je nu zeggen dat dat je echt niet gaat lukken. Als ik voetbal kijk kijk ik voetbal.

1.13 Pascal : Ik hou mijn mond dicht okee ? Kelly : Ik vind het lekker om verwend te worden. Ik hoef niet je creditcard maar af en toe een leuk cadeautje. Pascal : Dat krijgt ze vaak. Bijvoorbeeld kleding. Dan is ze de hele dag blij en krijg ik de hele dag knuffels. Kelly : Ik val niet op gespierde mannen maar op persoonlijkheid. Dan heb je echt een verkeerd beeld van mij. Misschien heb ik ook een verkeerd beeld geschetst. Je weet lang niet alles van mij. Mijn eerste en tweede vriend waren mooie jongens maar ik denk niet dat jij mij bij de tweede zou vinden passen, een heleboel mensen niet. Pascal : Ik heb nooit chance. Ze moeten mij niet. Kelly : Ik weet zeker dat jij in een discotheek elk meisje gek maakt. Pascal : Nou loop je me weer te fucken.

pi_1769650
01.20 Rijk:

K en P slapen toch nog niet.
K praat over vroegere vriendjes. Ze valt niet op 'brede Harries'. Van haar eerste vriendje zou niemand hebben verwacht dat K hem leuk zou vinden.
K tegen P Heb jij veel sjans?
P Nee, niet veel.
P Ik heb wel eens gehad dat een meisje het drie keer moest zeggen voor ik het doorhad.
P Gebeurde bij de kapper. Ik werd geknipt door haar collega, maar ik had niks door.
P Toen kwam die collega met haar bij mij (restaurant) eten, maar ik had nog steeds niks door.
P Toen zei ze: ga je effe mee bij thuis wat drinken?
K Hoe oud was ze?
P 24 of 25.
K Wat zei je?
P Nou okee, is goed.
K Vond je niet eng? Was het een knappe vrouw? Eerlijk he.
P Nou, niet mijn type.
K En toen zat je op de bank en kwam ze aan in haar 'gevechtskostuum'?
P Nee, niet echt.
P Maar misschien met thuisbrengen, daarna
P Maar wil niet verder vertellen, vind mijn vriendin niet leuk.
K Nou vertel.
P Goed, ze ging een beetje aan me zitten.
K Dus jullie hadden wel sex?
P Ja in de auto.
K En zij was voor jou de allerleukste?
P Nee, niet echt.
K Maar wel opwindend?
P Ja.

Praten verder over dat het in een klein autootje gebeurde, maar P mag het merk niet noemen.

P Heb je 't wel eens buiten gedaan?
K Jaaaah!
P Ik ook, in Griekenland. Keken we zo over de zee uit.
K Oh wat romantisch. Dat wil ik ook! Ik heb het alleen in het bos en in de duinen gedaan. O, wat erg!
K Maar in een zwembad vind ik bah. Dat heeft niets, niet opwindend. Maar in een bos wel, dat kraken van de takken en dat je die beestjes hoort.
K Oh, in de duinen.
K Ik vind het het lekkerst, gewoon onverwacht.
P Op vakantie, zeker vier keer op een dag
P Ging ik naar het toilet, stond ze ineens achter me.
K O ja, ik heb het wel eens in het restaurant gedaan waar hij werkte. In de keuken.
k Perfect.
K Was spannend. Lag ik tussen het bestek en de borden.
K Ach, ze hebben alles opgenomen. SHIT!
K Ik hoop dat ze dat van dat restaurant niet uitzenden, mogen ze echt niet weten (hehehe )

Gaapgeluiden...

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1769684
K is opgewonden ergens over.

K Dat hij hier lag en ik daar.
K Krijg jij gelijk een stijve als je een vriendin hebt(?).
P Nee, wel een apart gevoel.
K Ik mocht lekker in zijn armen liggen (ze heeft het over ANDRIES!!!). Jammer dat hij aan de andere kant ligt. Hij heeft mijn hart gestolen...

En toen ..... DE TUIN

Kel was dus blijkbaar opgewonden omdat ze aan Andries dacht

(Bah, Andries is een loezer. Sorry off-topic)

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1769693
1.23 Pascal vertelt dat hij een keer door een vrouw is uitgenodigd om iets te blijven drinken. Kelly : En ? Pascal : Ze ging me thuisbrengen. Als ze dit uitzenden, dat vindt mijn vriendin ook niet leuk. Die weet het wel maar die vindt het niet leuk. Ze ging een beetje aan mij zitten. De dag erna was het raak. Kelly : Jullie hadden wel seks ? Pascal : Ja, in de auto. Kelly : In de auto ? Pascal : Onder het viaduct. Kelly : Wat voor auto was het ? Pascal : Ik mag geen merken noemen. Een klein autootje. Kelly heeft het nog nooit in een auto gedaan. Pascal heeft het in meerdere auto's gedaan. Kelly : Ik heb het nooit op een rare plek gedaan. Pascal : Buiten ? Kelly : Ja. Pascal heeft het in Griekenland gedaan. Kelly : O wat romantisch. Dat wil ik ook. Het enige wat ik heb gedaan in de buitenlucht was in het bos en in de duinen. Het zwembad vind ik bah, dat heeft niks, dat vind ik niet opwindend.

1.29 Kelly : Dat vind ik het lekkerst, onverwacht. Pascal : Op vakantie deden we het vier keer per dag. Pascal vertelt dat hij het op vakantie eens in het appartement van de buren heeft gedaan. Kelly : O ja, ik heb het wel eens in het restaurant gedaan waar hij werkte. Dat was ook vlug vlug, maar wel lekker. De fontein is even te horen. Kelly : Hoorde je dat ? Ze hebben alles opgenomen. Ik hoop dat ze dat van het restaurant niet uitzenden. Pascal : Dat is niet interessant joh. Kelly : Nu lig ik in het bed van Andries. Pascal : Word je daar opgewonden van ? Kelly : Ik kan aan hem denken. Ik word niet opgewonden. Lieve Andries, ik ruik hem nog. Nee, het is echt zo. Ik mocht lekker bij hem in zijn armen liggen. Echt zo lekker. Ik baal dat hij aan de andere kant zit en dat hij niet zoveel kan eten. Pascal : Had je liever in dat team gezeten ? Kelly : Dat zeg ik niet. Ik vind hem een topper. Hij heeft gewoon mijn hart gestolen. We hebben afgesproken dat we hier geen relatie hebben. Hij is niet verliefd op mij en ik ben niet verliefd op hem maar we vinden we elkaar gewoon aardig. Als dit is afgelopen mag ik een keer naar hem toe. Leuk, tof.

1.36 Kelly : Weet je wat ik wel mis, dat is gewoon een man in mijn bed. Niet eens om aan te zitten maar gewoon dat hij er is.

pi_1769717
01:38
-----

P vertel nog eens wat leuks kel
K ik weet niks meer
K ik ga ff rechtop zitten voor me voet
P ik zeg 1 ding, ik hoop niet dat je naakt bent want de camera's aan staan. Die zijn alles
K niet! ze zien niets.
P wel, ze zien wel alles.

giegel

P je bent echt gek
K ik ben helemaal niet gek
P je bent goed gek
K ik ben gewoon mezelf

P wat gaan we morgen eten?
K ik wil jouw eten
P wie gaat het dan klaarmaken?
K ik wil het wel klaarmaken

er wordt iemand wakker.

G: Slapen jullie al?
K ja
P ja
K+P je hoort ons in je slaap.

G drinkt wat water.

P lacht wat
K vraagt een paar keer om wat water
K dankje

pi_1769791
1.38 Pascal bedenkt dat hij al vijf maanden met zijn vriendin gaat. Kelly : Zullen we eruit ? Ik heb geen zin meer om te praten.

1.39 Kelly tegen Pascal : Hou nou eens op over de camera's. Pascal moet lachen : Jij bent gek. Wat zullen we morgen gaan eten ?

1.41 Ik hoor Coos praten. Kelly : We gaan eruit of we gaan slapen. Kelly drinkt iets. Ik geloof dat Gert Jan haar het glas aangaf.

1.44 Gert Jan : Kel kappen. Kelly : Ay ay captain. Gert Jan : Dat heeft niks met captain te maken. Dat heeft met een stukje respect te maken. Kelly : Sorry. Pascal : Moet je morgen je bed uit Gert ? Moet je werken ? Hij moet om zichzelf lachen.

1.46 Kelly trekt iets aan en gaat haar bed uit. Ze gaat naar het toilet. Drie minuten later gaat ze terug naar bed. Kelly kucht. N.a.v. een opmerking van Pascal zegt ze : Ik ga stoppen. Pascal : Wanneer ? Kelly : Wil er iemand nog een snoepje ? Pascal : Ja. Kelly fluistert : Welterusten. Pascal fluistert : Welterusten. Kelly : Welke cameraman heeft bij jou thuis gefilmd ? Pascal : Die met dat bruine haar. Gisteren was hij er ook. Kelly : Ja. En vorige keer stond hij op de container. Pascal : Het is niet degene die Gert Jan geschopt heeft. Pascal : Hele aardige gozer was dat. Kelly : Het is leuk om even een bekend gezicht te zien. Marcel (ik weet niet wie dat is) vroeg Kelly hoe het met haar voet was. Kelly : Dat vind ik top.

1.56 Inmiddels is het twee minuten stil in de slaapkamer.

pi_1770618
< Mogge >

Arm; Frank is wakker en gooit blokken hout op het vuur.
Vouwt de was op,en staat nu tegen het oventje aan een beetje om zich heen te kijken.
Er kruipt een Spin over het glas van de camera.
De rest slaapt nog, verder niets bijzonders.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 29-09-2001 09:13]

zaterdag 29 september 2001 @ 09:12:11 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770619
rijk is nog in diepe rust
bij arm staat Frenk onder het afdakje het lijkt of hij een keteltje water op het vuur heeft staan
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zaterdag 29 september 2001 @ 09:24:17 #14
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770636
F : staat buiten een koppie thee te drinken (beeld is niet best doordat zon in camera schijnt)
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zaterdag 29 september 2001 @ 09:29:35 #15
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770647
F loopt wat tegen zichzelf te praten : hij is al 20 jaar ouder geworden
het moet niet gekker worden hiero
als zn rug gek gaat doen is tie weg
dat is het hem niet waard allemaal
  zaterdag 29 september 2001 @ 09:44:08 #16
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770703
F fluit naar de overkant en roept lelijkerd
Coos blijkt wakker en in de tuin te zijn
C vraagt : hoe ishet
F ja mn rug joh 10 dagne luchtbed is niet tof
C gaat binnen zn zender goed aan doen
  zaterdag 29 september 2001 @ 09:53:08 #17
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770724
C hoelang ben je wakker
F ongeveer uurtje
F mot je koffie zo ?
F kachel stond laag, maar ik heb hem weer aangekregen
F (binnen) wat ben je aan het zoeken jongen ?
(er is nog iemand wakker weet niet wie)
F nou waar zet ik dat blikkie nou ?
je mot je batterij vervangen
F (buiten)
(buiten rijdt er een vrachtwagen achteruit)
F komme ze de kliko vervangen
Diane is ondertussen ook wakker en uit bed
zo ook richard
R is batterijen aan het wisselen
D goedemorgen Coos
C morguh
  zaterdag 29 september 2001 @ 10:01:05 #18
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770763
C tegen F : danielle kan heel goed masseren heeft ze dat nog niet gedaan
R ik heb ook last van mn onderrug
C jullie moeten je luchtbed wat harder oppompen
F kijk hem liggen de directeur

D ze zijn op battlefield bezig er zit een heel klein gaatje in de deur van het field

C hoe weet je nu of het koffie apparaat klaar is
F geeft uitleg
C fluistert in de rijke slaapkamer ze zijn bezig op het battelfield
F gluurt door het bewuste gaatje in de deur
F dat modeerbad moet leeg natuurlijk
dat pompen ze leeg
want er ligt zijl in
zijl eruit
dichtgooien
beetje te naggelen die koffie ?
R ja lekker wel hoor met die melk
F aaaaa ik heb echt last van mn rug
R ik ben snipverkouden van die airco joh
F ja joh, ik heb er over na zitten denken tis dag 10 nu
maar ja als je last krijgt van je rug
t wordt steeds moelijker joh
hun hebben het makkelijker
R misschien moeten we wat gemener gaan spelen wel binnen de regels blijven
F ik sta nu op 80% ben geen 100 meer
R moeten we kelly uit dr tent gaan lokken ?
D tuurlijk
R kelly vergeet zo vaak dr zender misschien komt er wel een wisselsanctie
F mn bovenbenen doen zeer mn rug
D straks moet je weer 100 zijn schat
F heeft warm water opgezet om een "warme"douche te kunnen nemen
R biedt aan F te helpen met douchen
R ik denk dat we dat gewoon moeten doen gewoon K uitlokken
F Kel is bijdehander dan je denkt pas op hoor

zaterdag 29 september 2001 @ 10:13:30 #19
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770807
de arme kant heeft het over astrologie
F valt wederom in herhaling over rug en 80%
nu hebben ze het over de manier van bestellen aan de rijke kant en hoe ze dat thuis deden
D heeft pen en papier in de keuken klaar liggen
R onder zn bed
F heeft het over een PA'tje (personal agenda)
(kelly is ondertussen ook uit bed)
ze hebben het over rpijzen van pa's palmtops etc
  zaterdag 29 september 2001 @ 10:42:17 #20
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1770924
Daan heeft een brandplek van heet water
WIL COOS NAAR DE DB KOMEN
F + R hebben het over dr werk de baas en secundaire arbeidsvoorwaarden
K gaat de dekbedden buiten hangen ?
C gaat de vuile was bij elkaar rapen in de douche
arm heeft het over geld verdienen hier of als voorbeeld die man bij Linda de Mol
K loopt met een bezem in rijk rond (en zet hem weer weg :-)

C ; he jongens jullie moeten wel goed eten want we moeten sterk zijn voor de strijd
R he coos als jij nu de battle wiegerd dan zitten wij meteen daar

pi_1771113
F en A zaten buiten bij het te warmen water.
Op een gegeven moment zegt A dat F hela lange knetterende scheten heeft gelaten in zijn slaap.
A. zegt dat hij nog niet zo had gelachen in het huis.
Danielle heeft het ook gehoord en vond het erg vies.

Verder vertelde A tegen F dat hij ook praat in zijn slaapt als hij zich omdraait.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_1771166
Danielle zegt dat het water heet is.
A. komt met de opmerking, dat dat door de temperatuur komt
A. staat blokkies te zagen om te stoken.
Diana is bezig met de was.
A. gaat Diane nu meehelpen om de natte was door de droogmaak machine heen te ragen.
R. doet ook nu zichtbaar op de streams en is hout aan het zagen.
R. zegt niet veel
pi_1771216
Op stream 1. staat Coos op de lopende band zichzelf in het zweet te werken.
Hij heeft er volgens mij zin in, want hij weet voorals nog van geen ophouden en heeft er een aardig tempo inzitten
pi_1771550
Frank en Gert-Jan praten over de/hun tandarts en tandartsrekeningen, over het hek hangend in de tuin. Vandaar gaat het gesprek op insekten en op killerbees. Vervolgens over National Geographic en Dicovery.

Pascal praat binnen door het hek met de rest van de arme mensen. In het arme gedeelte wordt gepraat over de figuurtjes van Georgina Verbaan en Katja Schuurman.
Zo komen ze vanzelf op het zingen van de tune van GTST.

Vervolgens proberen ze te raden welke BB-tune heeft gewonnen.

pi_1771581
Ze willen na BB een feest maken.
Ze hopen dat Quincy heeft gewonnen. Pascal vind Def Rhymes niets: 'die zit de hele dag aan zijn lul'.

Diana heeft karaoke-shows gegeven, verteld ze.

Frank en G-J lullen nog steeds over het hek heen. (geluid slecht, red.)

Coos zit overigens ook binnen naast het hek, maar die zegt niet veel. Diana is aardappelen aan het schillen.

Pascal heeft genoeg van modderbaden. Hij heeft lopen hoesten.

Kelly is zich aan het opmaken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')