Daar kom ik wel achter gijs... en dan post ik het... heel opvallend!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
Whehehehehe, serieus.. hoe laat??
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
Whehehehehe, serieus.. hoe laat??
jezelf zijn dus. Gijs hoe komen jullie eigenlijk aan al die contacten daar bij Foxkidsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk niet![]()
ja lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahaha, ik zie ineens dat mijn icon veranderd is. Zeker een andere foto eropgezet door die site
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk niet![]()
Sportschool waar O-Ren werkt levert af en toe dansers voor Fox Kidsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
jezelf zijn dus. Gijs hoe komen jullie eigenlijk aan al die contacten daar bij FoxkidsO-ren die er iedere week zit, jij die nu schnapps gaat zuipen in een schnappie pak
Ja.. die site dacht bij zn eigen "hee... dat plaatje maar eens veranderen".quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahaha, ik zie ineens dat mijn icon veranderd is. Zeker een andere foto eropgezet door die site
Nog een keerjtje schieten dan vanaaf ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. die site dacht bij zn eigen "hee... dat plaatje maar eens veranderen".
Wat zit daar om dat achterwielquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:23 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
geweldige motor voor 2 geweldige auto's
i[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nog een keerjtje schieten dan vanaaf ?
ze wilden de look van de achterkant van een shelby cobra namaken, de spoiler en de uitbouw van de spatborden. Achterkant vind ik zelf ook niet super maar de tank is echt geweldig. Ook de 2 NOS flessen als olietank zijn wel kewlquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wat zit daar om dat achterwieldat ziet er echt niet uit
maar verder wel mooi gemaakt
ik doet ook wel mee ben nu een stuk beter gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.
Je bent wel in 1 keer helemaal van Halo 2 af hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.
Goeie clubs scheeltquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik doet ook wel mee ben nu een stuk beter geworden
uhuh heb nu met harley 4 bekers, met die rapper 1 en met die don juan 3 alleen dat domme blondje wil het nog nietquote:
die gasten kunnen echt wel bouwen jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze wilden de look van de achterkant van een shelby cobra namaken, de spoiler en de uitbouw van de spatborden. Achterkant vind ik zelf ook niet super maar de tank is echt geweldig. Ook de 2 NOS flessen als olietank zijn wel kewl
Oh ok, heb met 2 poppetjes uitgespeeld, bezig met de derde.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh heb nu met harley 4 bekers, met die rapper 1 en met die don juan 3 alleen dat domme blondje wil het nog niet
ze weten hoe ze een mooie chopper moeten maken ja maar alle entertainment eromheen is net zo goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die gasten kunnen echt wel bouwen ja
ik heb het echt nog nooit gezienheb geen discovery
Pc games maken je verwachtingen zo waarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:56 schreef RAND het volgende:
Wat een ongelovelijke tegenvaller zeg!!
Wat een NON prestratie van Blizzard!! 2 weken een Beta spelen zo smooth als het maar zijn kon. Bijna geen lag. 200.000 man tergelijk online enzo.. Nu met de release draait het bagger en is het haast niet te spelen!
Grrrrrr
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok, heb met 2 poppetjes uitgespeeld, bezig met de derde.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef Magneet het volgende:
http://www.nyaftp.com/Nem's_files/cargothim.wmv
hoe dom kan je zijn
En dat gun ik hem ook van harte eigenlijk... die andere automobilist schrok zich natuurljk de tyfus door die mafkees.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,...dat hoofd op die autobumber ook ...
Auw
huhquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:18 schreef O-Ren het volgende:
A.s zondag van 09.0-18.00 uur op Fox Kids
En Brown moet in het begin dus vanaf 09.00 uur![]()
Dit wordt zo lachen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huhwatte!! in het begin ooooookkkk
![]()
![]()
![]()
ehh tot hoelaat dan??
WHAHAHAHAHAHAHAHA de hele dag zweten in een krokodillepak ...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:18 schreef O-Ren het volgende:
Dit wordt zo lachen
Hele middag heerlijk gegamed en nergens last van gehad!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
Uit het WoW topic:
Pc games maken je verwachtingen zo waar
Maar 2 dagen vrij in de week en dan een van die dagen zo moeten doorbrengen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHA de hele dag zweten in een krokodillepak ...
Kan het beter
Voor het oog van zeker 20 forumgenoten die er smakelijk om lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar 2 dagen vrij in de week en dan een van die dagen zo moeten doorbrengen.![]()
Vertelde het net aan Chantal, die kwam niet meer bij!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:48 schreef silver-surfer het volgende:
Voor het oog van zeker 20 forumgenoten die er smakelijk om lachen
dvd recorder staat geprogrammeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:00 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand een TV capture card? Dit moet lang bewaard worden voor het naslag!![]()
![]()
![]()
Ik heb buikpijn van het lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:18 schreef O-Ren het volgende:
Dit wordt zo lachen
ik hoofdpijn maar dat heb ik alweer een paar dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn van het lachen.
Ik zie het nu al voor me.![]()
![]()
![]()
Magneet kan het op pc zetten, dus dat word nog lang nalachen!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga niet opstaan ervoor, maar ik wil het wel zien
En hij trouwt met je.. leven vol verder naaistreken nog te gaan ..quote:
wowquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:01 schreef Nadientje het volgende:
Halloooooooo![]()
brown op tv als schnappie
![]()
![]()
wat cooooooool ik ga zekers kijken
sorry dat ik er zo weinig ben.. druk enzo.. nu weekend, heb wel vandaag promotie gehad en loonsverhoging .. zo leuk toen de eigenaar me dat kwam vertellen...![]()
![]()
dacht wat krijgen we nou
![]()
er kan 4 uur op een dvd-r en ik neem de eerste 4 uur op dus neem aan dat we genoeg materiaal hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Magneet kan het op pc zetten, dus dat word nog lang nalachen!!
*nu al zin in*..
En hij in dat pak.. WEEEETTTT dat wij kijken naar m en in een deuk liggen.. priceless
Mc Donaldsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:01 schreef Nadientje het volgende:
Halloooooooo![]()
brown op tv als schnappie
![]()
![]()
wat cooooooool ik ga zekers kijken
sorry dat ik er zo weinig ben.. druk enzo.. nu weekend, heb wel vandaag promotie gehad en loonsverhoging .. zo leuk toen de eigenaar me dat kwam vertellen...![]()
![]()
dacht wat krijgen we nou
![]()
Jezus Gijs waar maar je je druk omquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
Uit het WoW topic:
[..]
Pc games maken je verwachtingen zo waar
Je hyped een pc spelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus Gijs waar maar je je druk om![]()
Het zit je wel hoog he ! Uit het WoW topic ooook. Nou ik heb geen problemen gemerkt...... totaal niet
Het draait als een zonnetje Geniet ten volle van dit spel
Graphics, gameplay en online is zooooooooooo snel
He, die gezelligheidquote:
Die moet ik in games.fok crew ding spammenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:05 schreef Chocobo het volgende:
Pfffffffff,... wat een avond......... Slaap lekker Gijsjes !
En heeeeel veeeeeeel foto's makenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:46 schreef O-Ren het volgende:
Jullie zijn heerlijk gijsjes........Ik zal zo lachen zondag
Presentquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaastard, al wakker?![]()
quote:
He lekker.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Mooi. Ik ga zo nog ff poepen en dan pak ik de tram
ook een bijdehandje jij he?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:59 schreef Quinny het volgende:
Joh wat leuk zeg.
Doe nou`s normaal johquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:14 schreef Magneet het volgende:
murning
en was het wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ook een bijdehandje jij he?
Wij gaan hierheen Ga je mee TimeSplitters 3 previewen met FOK!?
Mogen bij een spel uitgever dus alvast een spel komen gamen die nog uit moet komen.. lijkt mij wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vanaf 9.00h staat er 4 uur geprogrammeerdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:50 schreef O-Ren het volgende:
hoi hoi
iedereen zijn dvd- of videorecorder ingesteldvoor morgen
Ik kan het zelf helaas niet opnemen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
vanaf 9.00h staat er 4 uur geprogrammeerd
Was tof hequote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ook een bijdehandje jij he?
Wij gaan hierheen Ga je mee TimeSplitters 3 previewen met FOK!?
Mogen bij een spel uitgever dus alvast een spel komen gamen die nog uit moet komen.. lijkt mij wel erg leuk.
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe verneuk ik een Porsche pic?
Ja was het leuk? B.gezien ? Hij is kaal hequote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was tof heBeetje last van die bus die niet kwam, maar ik weet wel dat ik nu de game zeker ga halen.
God Tain moet echt leren hoe die bustijd borden werkenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was tof heBeetje last van die bus die niet kwam, maar ik weet wel dat ik nu de game zeker ga halen.
Wel waarquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:03 schreef Magneet het volgende:
www.mikehowells.net/superflyby.mpgik had niet graag op die carrier gestaan
Haha, was het niet de bedoeling zo kort? Maar het staat hem welquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja was het leuk? B.gezien ? Hij is kaal heverkeerde standje op z`n tondeuse
![]()
Het is gewoon raar dat er geen bus rijdt ookquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:35 schreef Roi het volgende:
[..]
God Tain moet echt leren hoe die bustijd borden werken![]()
![]()
je hebt toch 2 benen gekregen van die aardige meneer/mevrouw hierbovenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat er geen bus rijdt ook
Weet je hoever dat EA kantoor van Schiphol isquote:Op zondag 13 februari 2005 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt toch 2 benen gekregen van die aardige meneer/mevrouw hierboven
Mooiquote:Op zondag 13 februari 2005 00:12 schreef kepler het volgende:
gewoon weer een blauwtje gelopen gisteren
Je was in Nijmegen he? Marlou weer nee gezegd?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:12 schreef kepler het volgende:
gewoon weer een blauwtje gelopen gisteren
ander meisjequote:Op zondag 13 februari 2005 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je was in Nijmegen he? Marlou weer nee gezegd?
Een eigen marmeren badkamerquote:Kitchenette rooms
The 400 guestrooms include kitchenettes with refrigerators and microwaves, high-speed Internet access, TVs with pay movies and game consoles, and marble bathrooms.
quote:Op zondag 13 februari 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
schni schna schnappie....
Whahahaha. Dat is dan wel weer tofquote:
alleen jammer dat hij niet de schnappie was die ook meteen in beeld was want die liep zooo gay met Sita meequote:Op zondag 13 februari 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA,.. ik heb het gezien morgen... Hoe gay als Schnappie ging dansen
je hebt toch alleen een bed nodig johquote:Op zondag 13 februari 2005 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Help me Kepler overtuigen om een iets duurder hotel te nemen in New York komende zomer
Voor 50 euro per persoon meer over 6 nachten hebben we dit:
[..]
Een eigen marmeren badkamer
En die Nintendo is natuurlijk ook wel leuk
Heb je al besloten of je gaat dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:19 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt toch alleen een bed nodig joh
ow en het is 7 nachten
ik ga dus wel naar NY. Het is alleen ff wachten op een bevestiging van Askja, omdat er een kleine kans is dat de vluchten naar NY volzittenquote:Op zondag 13 februari 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je al besloten of je gaat dan?
Brengt ie nou de hitlergroet op kindertelevisiequote:
ik krijg deze week een bevestiging, en dan mogen we geloof ik ook gaan betalen.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kee gaaf.Weet je met welke vlucht wij naar Canada vliegen; KLM maakt nl. geen tussenstop en Air Canada wel. Scheelt geloof ik 4 uur reizen ofzo
Cool, dan reis ik alleen met Angeliek en Marlouquote:Op zondag 13 februari 2005 20:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg deze week een bevestiging, en dan mogen we geloof ik ook gaan betalen.
Ik heb nog geen idee welke vluchten jullie hebben, jullie vliegen wel met Air Canada geloof ik.
Mijn vluchtschema ziet er zo uit:
AMS - NY
NY- DETROIT - VANC
VANC - AMS
van vancouver naar Amsterdam vlieg in 1 keer met KLM. We zitten dus helemaal niet met elkaar in het vliegtuig helaas
Ohw? 23 t/m 39 toch?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:19 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt toch alleen een bed nodig joh
ow en het is 7 nachten
Schnappie schnappie schnapquote:
schnappie schnappie schnappie snappie?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:00 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen iedereen. Hebben jullie nog plannen voor vandaag![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
schnappie schnappie schnappie snappie?
Werken zeg maar...quote:Op maandag 14 februari 2005 08:00 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen iedereen. Hebben jullie nog plannen voor vandaag![]()
Ooh ok, heb besloten om vandaag nog een dag vrij te nemen alleen weet mijn leidinggevende dat nog nietquote:
Geniaaall.... heb zo gelachenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:12 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij was dit onze schnappie
quote:Op maandag 14 februari 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Schnappie, das schwarze krokodil.
Vechten?quote:Op maandag 14 februari 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
Nee!
Gunt! ik zit met een beetje pech voorlopig ook nog wel thuis, Hoofdpijn weigert te vertrekkenquote:Op maandag 14 februari 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:
He dammit, collega is ziek... werk voor 3 vandaag met 2.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
die foto'sgelukkig zie je het niet zo goed
zooooooo gehuild gisterenquote:Op maandag 14 februari 2005 08:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geniaaall.... heb zo gelachen
Ik zweer het... er hebben mensen tv gekeken en gezegd: "Is schnappie een neger??" ... Na jaaaa
Coolste schnappie ooooooit![]()
![]()
Foto's saved
WHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:
welke schnappie was Rens?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooooooo gehuild gisteren![]()
![]()
![]()
gingen we die pakken aantrekken.... Rens had een relaxed masker dat haar hoofd bedekt.... Sabine die had ook een masker dat haar hoofd bedekt.....![]()
dus ik trek relaxed dat pak aan, sta een beetje te kutten.... naaa masker maar op doen dandus ik pak dat ding...... en kijk er nog eens goed naar...
huh??? is dit alles
dus ik kijk een beetje om me heen om te checken of er niet ergens nog een stukje ligt ofzo
![]()
![]()
![]()
heb ik als enige alleen een muts met een neus op mijn hoofd
![]()
![]()
de schnappie die die borden om ging draaien was Sabine ( een vriendin van Rens )quote:
dacht eerst dat jij het was die de borden om deed draaien, dat domme, dat gaye lopenquote:Op maandag 14 februari 2005 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de schnappie die die borden om ging draaien was Sabine ( een vriendin van Rens )
ik was................... ach
en Rens was die andere met die Strepen over haar pak volgens mij
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
dacht eerst dat jij het was die de borden om deed draaien, dat domme, dat gaye lopen
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh ok, heb besloten om vandaag nog een dag vrij te nemen alleen weet mijn leidinggevende dat nog niet![]()
gijs.... zooooo'n lol gehad...... zegt één van die producenten..... voordat ik nog op moest.... begrijp je dat je zometeen voor lul staat op nationale televisiequote:Op maandag 14 februari 2005 08:57 schreef Tain het volgende:
Maar je Schnappie avontuur was wel leuk?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... zooooo'n lol gehad...... zegt één van die producenten..... voordat ik nog op moest.... begrijp je dat je zometeen voor lul staat op nationale televisie![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht bij mezelf..... ik blijf lekker achterin staan en beetje lijp doen.... dan zien ze het niet zo goedkomt die kut van een Sitha me gewoon ophalen met die klote polonaise
en meee jij..... voorop NEEEEE JOH!! jawel..... jij gaat voorop
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef Magneet het volgende:
Brown ik zie net pas dat je na het liedje ook nog een keer gruwelijk door beeld loopt
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... zooooo'n lol gehad...... zegt één van die producenten..... voordat ik nog op moest.... begrijp je dat je zometeen voor lul staat op nationale televisie![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht bij mezelf..... ik blijf lekker achterin staan en beetje lijp doen.... dan zien ze het niet zo goedkomt die kut van een Sitha me gewoon ophalen met die klote polonaise
![]()
![]()
Het had zo moeten zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
gingen we die pakken aantrekken.... Rens had een relaxed masker dat haar hoofd bedekt.... Sabine die had ook een masker dat haar hoofd bedekt.....![]()
dus ik trek relaxed dat pak aan, sta een beetje te kutten.... naaa masker maar op doen dandus ik pak dat ding...... en kijk er nog eens goed naar...
huh??? is dit alles
dus ik kijk een beetje om me heen om te checken of er niet ergens nog een stukje ligt ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat mafs doen was een poging om zo snel mogelijk te verdwijnen, maar ik kon er daar niet langsquote:Op maandag 14 februari 2005 09:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
Sita & die sukkel zitten dan weer op dat bankje en jij staat daarchter weer wat mafs te doen
Ooooooooohhhhhhh... ik koop alle cd van sitaquote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaha serieus.... jij had echt een hartverlamming gekregen van het lachen als je dat had gezien manquote:Op maandag 14 februari 2005 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het had zo moeten zijn.... thank you!!
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Jaaaaa man... ik had dat niet getrokken... echt niet... WHOEHAHAHAHAHAHAHA....quote:Op maandag 14 februari 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha serieus.... jij had echt een hartverlamming gekregen van het lachen als je dat had gezien man![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie hem nou lopen...... oooooooooohhhhhhhhhhhhh... wat sta jij voor lul zeg...
Dat open masker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie hem nou lopen...... oooooooooohhhhhhhhhhhhh... wat sta jij voor lul zeg...
Dat open masker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 februari 2005 09:30 schreef Magneet het volgende:
http://magneet.magneet.org/plaatjes/schnappie/schnappie.mpghet hele stukje moet wel nog zien te verzinnen hoe ik het met muziek moet gaan doen
SERIEUS!!!!!!!! Ik doe je.....quote:Op maandag 14 februari 2005 09:30 schreef Magneet het volgende:
http://magneet.magneet.org/plaatjes/schnappie/schnappie.mpghet hele stukje moet wel nog zien te verzinnen hoe ik het met muziek moet gaan doen
Mooi he hahahahaha... heb je het nog gezien toevalligquote:
Jaaaa mooi he!!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje gedownload, Brown gezien, heerlijk gelachen![]()
Dat klappen dat hij doet
Hahahahaaaa, inderdaad, tis een beetje een Josti Schnappi zoquote:
Druk manquote:Op maandag 14 februari 2005 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
Is fok dood? ... kunnen ze de vele posts van de gijsjes niet verwerken ofzo
hahahaquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, inderdaad, tis een beetje een Josti Schnappi zo
Net dat filmpje gezienquote:
Zo gelachen......stond echt bijna in mijn broek te pissen van het lachenquote:Op maandag 14 februari 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh??? is dit alles
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals brown dat ook beschrijftquote:Op maandag 14 februari 2005 12:06 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zo gelachen......stond echt bijna in mijn broek te pissen van het lachen
echt geweldig.........
Dat maskerwhahahahahahaah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje gedownload, Brown gezien, heerlijk gelachen![]()
Dat klappen dat hij doet
dat was ook mijn bedoelingquote:Op maandag 14 februari 2005 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahaha, filmpje gezien. Hij is gewoon de eerste 2 minuten aan het campen![]()
![]()
quote:
dat dacht ik alquote:Op maandag 14 februari 2005 12:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben degene met de brede kop....en die streepjes
Het is zo gaaf daar joh.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat dacht ik al![]()
je doet zo leuk mee ook
springen enzo.. echt cool
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 februari 2005 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
MmmmMMMmmm Maaaaa a..aaa ..aaa ...![]()
WHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
*PPPAAAAAAAAARRRROOOOEEEEEEEEESSSSSSSSSTTTTT*
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat dacht ik al![]()
je doet zo leuk mee ook
springen enzo.. echt cool
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
WAT KRIJG JE ALS JE KUNTA KINTE, EEN LID VAN DE JOSTIBAND EN EEN KROKODIL KRUIST
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT KRIJG JE ALS JE KUNTA KINTE, EEN LID VAN DE JOSTIBAND EN EEN KROKODIL KRUIST
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 14 februari 2005 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das weer zo'n foto die niet geshopt hoeft te wordenquote:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij...... jij ................. jij................quote:Op maandag 14 februari 2005 12:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
hij heeft hem echt niet van mij![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
en jij bent ziekquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Nadientje het volgende:
ben zo blij op dit moment, vriendin/ collega van me heeft net uitslag gekregen na een jaar ofzo of ze een ziekte van haar moeder geerfd had... die ziekte ga je uiteindelijk dood aan, is echt vreselijk en ze had 50% om het te hebben.. maar ze heeft het niet![]()
echt gelukkig ben ik nu....
zoo dan.......quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Nadientje het volgende:
ben zo blij op dit moment, vriendin/ collega van me heeft net uitslag gekregen na een jaar ofzo of ze een ziekte van haar moeder geerfd had... die ziekte ga je uiteindelijk dood aan, is echt vreselijk en ze had 50% om het te hebben.. maar ze heeft het niet![]()
Fijn dat het positief voor haar is uitgevallen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Nadientje het volgende:
Wat cool!! ... heerlijk nieuws!!quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:39 schreef Nadientje het volgende:
het was zo spannend ook... ze was er zelf nog vrij rustig onder, en net kwam ze online.. met de naam... Ik ben het gelukkigste mens op de hele wereld![]()
nu kan ze eindelijk weer plannen maken![]()
die sig ook van jouquote:
Ziekte van Huntington zeker?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Nadientje het volgende:
[insert erect mannelijk lid]quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr huisssssssssssssssssss![]()
Kinky voor jouw doen !quote:
Quuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiinnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 14 februari 2005 18:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kinky voor jouw doen !
Daar zal Struikrover blij mee zijn
graag gedaanquote:Op maandag 14 februari 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Die Brown
Serieus Gijs, ik zou bijna denken dat je het hebt gedaan om ons een plezier te doen.![]()
Liebe kleine Schnappiequote:Op maandag 14 februari 2005 19:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Quuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiinnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusje
Stille waterenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kinky voor jouw doen !
Daar zal Struikrover blij mee zijn
Kreeg er ook 1 terugvan d'rquote:
Maar Chupa Chups zijn heel gezond volgens Daphne Deckersquote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kreeg er ook 1 terugvan d'r:
Jouw pik in mijn mond is als een chupa chups, lekker en ongezond..
Stroooollllquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer
Heb je ook zo genoten van Brown?
Reageer eens op je privé-mail.quote:
Serieus zoooooooooooooooooo gelachen....vooral toen ik zag dat zijn gezicht zichtbaar was.quote:Ja gijs... fantastisch
Briljante dag voor mij hoor![]()
Ik heb geen mailtje van je gijs... op het werk dan..quote:
Dat klappenquote:Serieus zoooooooooooooooooo gelachen....vooral toen ik zag dat zijn gezicht zichtbaar was.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb geen mailtje van je gijs... op het werk dan..
quote:
quote:
En doe eens niet zo wijs 's ochtends vroeg pik...quote:
Was je die opmerking vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En doe eens niet zo wijs 's ochtends vroeg pik...
die zijn voortaan bang dat er een neger onder hun bed zit ipv een krokodilquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Die kinderdetjes denken nog steeds, een neger krokodil
Ja... die ligt nog thuis ..quote:
Ow, dan stuur ik hem straks nog wel een keer.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... die ligt nog thuis ....
Geen ideeeeee waar je het over hadquote:
Ik ga straks weer ff kijken gijs!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dan stuur ik hem straks nog wel een keer.![]()
Ja héquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... die ligt nog thuis ....
nergens overquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja hé![]()
![]()
zooooo geen idee heeft waar dit over gaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |