Daar kom ik wel achter gijs... en dan post ik het... heel opvallend!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
Whehehehehe, serieus.. hoe laat??
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
Whehehehehe, serieus.. hoe laat??
jezelf zijn dus. Gijs hoe komen jullie eigenlijk aan al die contacten daar bij Foxkidsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk niet![]()
ja lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahaha, ik zie ineens dat mijn icon veranderd is. Zeker een andere foto eropgezet door die site
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
T schijnt een show te zijn van 0900-1800 volgens mij en ik weet niet echt wat de bedoeling is.... volgens mij moet ik als die krokodil door het beeld lopen ....... irritant doen ....... gijs.... ik weet het eigenlijk niet![]()
Sportschool waar O-Ren werkt levert af en toe dansers voor Fox Kidsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
jezelf zijn dus. Gijs hoe komen jullie eigenlijk aan al die contacten daar bij FoxkidsO-ren die er iedere week zit, jij die nu schnapps gaat zuipen in een schnappie pak
Ja.. die site dacht bij zn eigen "hee... dat plaatje maar eens veranderen".quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahaha, ik zie ineens dat mijn icon veranderd is. Zeker een andere foto eropgezet door die site
Nog een keerjtje schieten dan vanaaf ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. die site dacht bij zn eigen "hee... dat plaatje maar eens veranderen".
Wat zit daar om dat achterwielquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:23 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
geweldige motor voor 2 geweldige auto's
i[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nog een keerjtje schieten dan vanaaf ?
ze wilden de look van de achterkant van een shelby cobra namaken, de spoiler en de uitbouw van de spatborden. Achterkant vind ik zelf ook niet super maar de tank is echt geweldig. Ook de 2 NOS flessen als olietank zijn wel kewlquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wat zit daar om dat achterwieldat ziet er echt niet uit
maar verder wel mooi gemaakt
ik doet ook wel mee ben nu een stuk beter gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.
Je bent wel in 1 keer helemaal van Halo 2 af hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ga golfen.. maar we kunnen wel ff paar potjes golfen anders.. nodig gijsje ook ff uit dan, ff lachen.
Goeie clubs scheeltquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik doet ook wel mee ben nu een stuk beter geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |