ik gebruik ook maxalt en word er vaak gruwelijk misselijk vanquote:Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook Maxalt voorgeschreven gekregen, maar ik durf het niet te nemen. Als één van de bijwerkingen staat er namelijk benauwdheid, en aangezien ik al astmatisch ben zit ik daar niet echt op te wachten
. Vannacht weer een flinke aanval te verwerken gekregen, maar de Maxalt is toch na wat twijfelen weer het medicijnkastje in verdwenen... Ik ben er nog niet helemaal overheen, maar het ergste dreunen is (na behoorlijk wat Naproxen vannacht) gelukkig weg...
De huisarts kent je asmatische verleden toch ook? Ga eens terug en overleg eens met hem.quote:Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook Maxalt voorgeschreven gekregen, maar ik durf het niet te nemen. Als één van de bijwerkingen staat er namelijk benauwdheid, en aangezien ik al astmatisch ben zit ik daar niet echt op te wachten
. Vannacht weer een flinke aanval te verwerken gekregen, maar de Maxalt is toch na wat twijfelen weer het medicijnkastje in verdwenen... Ik ben er nog niet helemaal overheen, maar het ergste dreunen is (na behoorlijk wat Naproxen vannacht) gelukkig weg...
De volgende keer dat ik er ben zal ik dat ook zeker doenquote:Op maandag 10 april 2006 13:35 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
De huisarts kent je asmatische verleden toch ook? Ga eens terug en overleg eens met hem.
Misschien kun je met hem afspreken om de eerste keer de pillen onder medische begeleiding in te nemen.
Niets nemen is nl ook geen oplossing!
je hoeft niet alle klachten te hebben, om het labeltje migraine opgeplakt te krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef Ubeydullah het volgende:
volgens mijn dokter heb ik migraine, het zou ook wel eens kunnen kloppen, kan wel gewoon tegen licht
EDIT: ik denk dat ik omgekeerde migraine heb, ik kan niet zonder licht, bij het minste geringste lichtloze moet er een lamp aanbest moelijk vorig jaar, toen ik met een migrainepatient in de klas zat
![]()
ik zie TE goedquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je hoeft niet alle klachten te hebben, om het labeltje migraine opgeplakt te krijgen.
Maar misschien moet je wel gewoon een bril?Heb je dat al eens na laten kijken?
![]()
Sinds een jaar of 2 heb ik er erg last van, en het afgelopen half jaar erg regelmatig. Er zijn dagen dat ik geen licht kan zien, ik niet eens een trap af kan lopen, daar val ik dan toch zo af, ik heb geen honger, voel me heel erg misselijk, constant het gevoel dat ik moet overgeven.quote:Op vrijdag 28 september 2001 23:15 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft er wel eens last van migraine? Dus niet gewoon hoofdpijn maar echt dood- en doodziek zijn? Welke bijverschijnselen heb je?
Ik heb ook last gehad van migraine met voornamelijk auraverschijnselen (De pijn was de moeite niet). Effectieve behandelingen weet ik helaas niet. Ik heb er nu al jaren geen last van gehad, en inmiddels is mijn levensstijl zo drastisch veranderd dat er niet zomaar een ding is uit te halen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:38 schreef jeitje het volgende:
Is er iemand ervaring heeft met een soortgelijke migraine, dus alleen maar de auraverschijnselen? Zo ja, is hier een effectieve behandeling voor?
Ben begonnen met Mycrogynon 30, en zit nu aan de Yasmin.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef zebra87 het volgende:
echt waar?! wat raar. het ligt natuurlijk ook aan de soort pil.
wat voor pil heb jij dan?
Toen ik MAxalt gebruikte ging ik er standaard van over mijn nek.. heb al iets meer dan een jaar geen last meer gehad...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:14 schreef Katinkat het volgende:
Als ik Maxalt gebruik, merk ik wel dat ik moe ben, sneller dan normaal dus. Verder nergens last van, kan ook gewoon gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |