heb ik ook... ik heb er nog 1 en daarna moet ik weer naar de dok.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Kloningin het volgende:
Oh, over Maxalt gesproken... Dat heb ik ook een paar maanden gebruikt en dat werkte wel tegen de migraine, maar ik werd er dus hartstikke ziek van.Echt alsof ik griep had. Eerst dacht ik dat het toeval moest zijn, maar elke keer als ik het gebruikt had, voelde ik me daarna een paar dagen echt heel beroerd...
Ik vind het vrij absurd, zulke heftige bijwerkingen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb ik ook... ik heb er nog 1 en daarna moet ik weer naar de dok.
maxalt helpt wel erg goed tegen de migraine maar als ik om 14:00 zon ding slik voel ik me om 16:00 ziek en lig ik tegen 04:00 kotsend op de grond van de badkamer me maaginhoud er uit te werken.
mij ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Ik vind het vrij absurd, zulke heftige bijwerkingen.
Maarreh, zei iemand dat paddo's zouden moeten werken? De bijwerkingen daarvan lijken me een stuk prettiger.
Doet dat ertoe dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:27 schreef rameijer het volgende:
Het leek inderdaad tijdelijk te helpen gisteren die paddo, maar of dat nou een placeboeffect was of niet...?![]()
![]()
Denk dat dat meer iets is voor mensen die het sowieso prettig vinden om af en toe geestverruimende middelen te gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:17 schreef Dandilion het volgende:
Ik gebruik maxalt, maar niet zulke bijwerkingne gehad.
paddo's LSD etc gebruiken tegen migariane nou nee dank je!
Lijkt me echt eng!
die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:56 schreef Binkster het volgende:
ik heb het pas al uit geprobeert met een zeer lage dosis van ongeveer 0,3 gram droge paddos (10% van trip dosis) en de migraine was in 30 min helemaal weg![]()
Voordat ik dat neem wil ik graag de reden weten dat de registratie hier niet mag. Die registratie is er met een duidelijke reden nl je eigen gezondheid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Mieckes het volgende:
Ik blijf het toch zeggen: "PROBEER NOU EENS EXCEDRIN!!!"
Zie mijn bericht van 17 februari 2006 15:03 uur.
Zou kunnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Denk dat dat meer iets is voor mensen die het sowieso prettig vinden om af en toe geestverruimende middelen te gebruiken.
Ik ga het wel eens proberen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef rameijer het volgende:
Zou kunnen![]()
Maar serieus, de hoeveelheden die ingenomen worden zijn zo klein dat je er niet van gaat trippen. Je kan je wel een beetje anders voelen, maar dat doe je toch al op het moment dat je migraine hebt![]()
Ik vermoed dat het gewoon hier niet komt, omdat het heel veel migraine-middelen van de markt zal vegen. Het werkt nl. gewoon. In Amerika kan je het in elke winkel gewoon kopen en zelfs kinderen mogen het gebruiken. De mensen die het nu gebruiken op mijn tip, hebben er allemaal baat bij en een kennis van mij werkt bij de Landmacht en zijn collega's zijn er ook al jaren mee bekend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Voordat ik dat neem wil ik graag de reden weten dat de registratie hier niet mag. Die registratie is er met een duidelijke reden nl je eigen gezondheid.
Dat zou ik zeer op prijs stellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef Mieckes het volgende:
Ik heb onlangs weer een pot gekregen van mijn oom en tante uit Amerika. Die 1 keer in het jaar dat ze komen, nemen ze altijd mee. Het is dus alleen nog in Amerika te verkrijgen. Maar ik kan je er anders wel een paar toesturen, incl. inhoudsbeschrijving etc. Wellicht kunnen we dat verder regelen via mail.
Ik heb ook Maxalt voorgeschreven gekregen, maar ik durf het niet te nemenquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Helaas, ik dacht dat ik van mijn hoofdpijnen af was, maar ik heb weer steeds vaker een aanval. Er is bij mij overigens noot een officiele diagnose gesteld. Vreemd is dat niet, want de pijnen die ik heb lijken de ene keer meer op een migraine-aanval, dan weer op spanningshoofdpijn. Temeer omdat 9 van de 10 aanvallen in de weekends plaatsvinden.
Ik blijf het raar vinden dat ik pas om mijn 27ste zo vaak hoofdpijn heb. Daarvoor ook wel eens, maar nu lig ik soms een hele dag in bed en niet zelden is de hoofdpijn ook de dag erna niet weg. Het lijkt ook wel alsof ik overgevoelig ben. Ik kan echt niet meer tegen alcohol. 4 biertjes staan al garant voor een 'kater' die twee dagen aanhoudt. Lang uitslapen is ook uit den boze, alsmede niet op tijd eten.
Gelukkig helpt de Maxalt die ik heb voorgeschreven gekregen heel goed. Alleen jammer dat het zo ongelofelijk duur is. 1 pil is geloof ik 7 euro...Het wordt wel vergoed, maar je bent natuurlijk wel in no-time van je no-claim af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |