abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25039538
STAND UP SPEAK UP polsbandje
quote:
STAND UP SPEAK UP IS EEN CAMPAGNE DIE DE KRACHTEN VAN DE ECHTE VOETBALFANS BUNDELT IN HUN STRIJD TEGEN RACISME.

DE SPELERS KUNNEN ALLEEN BUITEN DE WEDSTRIJD VAN ZICH LATEN HOREN. IN DE STADIONS HEBBEN WE JULLIE HULP NODIG OM DIE KLEINE GROEP ONWETENDEN TE LATEN ZIEN DAT WE HET NIET LANGER PIKKEN.

HET SYMBOOL VAN DEZE CAMPAGNE ZIJN DE ZWART-WITTE POLSBANDJES. DRAAG DEZE EN LAAT ZIEN DAT JE SAMEN MET DE SPELERS EN DE ECHTE VOETBALFANS STAAT VOOR EEN ACTIE TEGEN RACISME BINNEN HET VOETBAL.

DE PRIJS VAN HET BANDJE IS MAAR 4,95 EURO, WAT HEB JE TE VERLIEZEN?
DOE MEE
Als je een mailtje stuurt naar met daarin je Fok! nickname, echte naam, huisadres, postcode, woonplaats, rekeningnr en aantal bandjes, dan krijg je van mij een mailtje terug met de rekeninggegevens Na ontvangst van het bedrag word hij z.s.m. opgestuurd.

Het bandje kost ¤4,95
Portokosten: 0,45cent per bandje

[ Bericht 3% gewijzigd door Geqxon op 11-02-2005 14:05:48 ]
pi_25039617
waar gaat de opbrengst naar toe, of is het gewoon puur winst maken?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_25039756
Het geld gaat naar het "Independent King Baudouin Foundation"
pi_25040220
Deze kosten in de winkel 1 euro per stuk.
Zwart en wit horen samen, dus 2 euro.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25040398
quote:
Behalve het speciale shirt zijn ook een zwart-wit polsbandje en een televisiecommercial peilers om de boodschap uit te dragen. Ruud van Nistelrooy is te zien in de tv-spot. Op de eerste dag dat de polsbandjes in de verkoop waren, werden er in Engeland 140.000 verkocht. Marco van Basten droeg hem vrijdag tijdens de persconferentie waar hij zijn selectie voor ‘Engeland’ bekend maakte. De opbrengst van de bandjes, die twee euro kosten, gaat naar de Koning Boudewijnstichting. Deze stichting steunt anti-racisme projecten, verspreid over heel Europa.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:15:16 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_25042994
offtopic reeks verwijderd

Geqxon, het staat je vrij deze bandjes te verkopen volgens de policy, ik deel echter volledig de mening dat het ethisch niet echt bijster slim is om deze dingen boven de adviesprijs te verkopen. maar discussie gesloten, koop ze of koop ze niet!

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25043519
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
offtopic reeks verwijderd

Geqxon, het staat je vrij deze bandjes te verkopen volgens de policy, ik deel echter volledig de mening dat het ethisch niet echt bijster slim is om deze dingen boven de adviesprijs te verkopen. maar discussie gesloten, koop ze of koop ze niet!

Ahum, dan moet jij de policy, maar eens goed lezen.
quote:
Het aanbieden van grote hoeveelheden van hetzelfde product is niet toegestaan, dit om heling te voorkomen
TS heeft heel veel van die bandjes en als hij ze dan voor 4,95 per stuk verkoopt, dan ben je wel erg dom, als je niet inziet, dat dit handel is.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:51:51 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_25043554
zie jij een aantal staan? dan kan ik beter ook meteen dat livestrong bandjes topic hier dichtmikken... de ts kennende heeft ie er een stuk of 10 en dat zie ik niet als handel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25045999
Die livestrong topic was een inkoopactie, om zo goedkoop aan die dingen te komen. Totaal iets anders dan dit. (hier worden ze met vette winst verkocht)
Nogal logisch dat je dat livestrong topic niet had dichtgegooid, jij wilde die bandjes zelf ook hebben.

Er worden idd geen aantallen genoemd. Maar in de OP stond dat als je 5 of meer bandjes bestelde, ze dan per pakketpost werden verzenden. Dan lijk me dan, dat TS een groot aantal in zijn bezit heeft.
Maar 10 stuks(=30 euro winst) vind jij geen handel?
Terwijl als iemand hier 5 dartborden probeert te verkopen, dan dat wel handel is.

Was trouwens mijn laatste post in dit topic om verdere vervuiling te voorkomen
pi_25060263
ik had opzich wel interesse.
totdat dit toch wel duur bleek te zijn.
ik heb trouwens ook geen ruimte meer op mijn arm voor nog 2 bandjes
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_25060819
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef dramslag het volgende:
ik had opzich wel interesse.
totdat dit toch wel duur bleek te zijn.
ik heb trouwens ook geen ruimte meer op mijn arm voor nog 2 bandjes
Misschien moet je je signature veranderen in "meelopen is belangrijker dan winnen"...
pi_25061460
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Misschien moet je je signature veranderen in "meelopen is belangrijker dan winnen"...

Had ook een Livestrong bandje
pi_25062161
ik geef je er 3 euro voor inclusief verzendkosten, mag da ook?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 21:14:43 #14
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_25062464
!!!!!!!!!!!! OPLICHTERIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_25062535
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 20:57 schreef flappiewappie het volgende:
ik geef je er 3 euro voor inclusief verzendkosten, mag da ook?
Sorry, ik heb er net eentje voor 10 euro de deur uit gedaan, en nog een setje van 4 voor 32 euro. Ga maar iets hoger zitten met je prijs

Oplichterij? Ze zijn anders wel bij de officieele winkel gehaald sjimmie
pi_25062565
Ik zou ze nog niet dragen al kreeg ik 50 euro toe.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25062665
Hoeveel heb je er eigenlijk?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25062764
Op papier heb ik er 0, maar er zullen vast nog wel een paar wanbetalers tussen zitten, of mensen die totaal niet meer reageren Ik kan momenteel even niks, maar over een paar uur weet ik hopelijk meer Topic liever nog niet op slot
pi_25063083
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Sorry, ik heb er net eentje voor 10 euro de deur uit gedaan, en nog een setje van 4 voor 32 euro. Ga maar iets hoger zitten met je prijs

Oplichterij? Ze zijn anders wel bij de officieele winkel gehaald sjimmie
Humz je verkoopt iets van 2 euro voor 10 euro en jij noemt dat geen oplichterij? Ik poep op mannetjes zoals jij..... (Ow en geloof dat ze mensen zoals jij ook wel eens profiteurs noemen)
pi_25063244
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:56 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Humz je verkoopt iets van 2 euro voor 10 euro en jij noemt dat geen oplichterij? Ik poep op mannetjes zoals jij..... (Ow en geloof dat ze mensen zoals jij ook wel eens profiteurs noemen)
Ah, jij koopt ook nooit iets in de supermarkt

Als je zelf weet dat die dingen in de winkel ¤ 1,-- kosten en jij koopt ze bij TS voor ¤ 4,50, dan ben jij toch niet slim TS biedt gewoon aan, jij hoeft het niet te kopen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25063429
Let eens even beter op mijn geschiedenis. In tijden van schaarste kan iets flink duur worden. Wanneer iets slecht leverbaar is, zal de prijs aanzienelijk stijgen. Ik noem het "collectors-item", jij noemt het oplichting, doe je ding maar
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:17:39 #22
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_25063473
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:56 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Je bent zeker ook zo'n figuur die voor giro 555 aan het inzamelen geweest is en daarna even 75% voor jezelf gehouden hebt !

Respectloze mensen die 0op deze manier tewerk gaan mogen ze van mij direct bannen !!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:19:11 #23
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_25063502
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Let eens even beter op mijn geschiedenis. In tijden van schaarste kan iets flink duur worden. Wanneer iets slecht leverbaar is, zal de prijs aanzienelijk stijgen. Ik noem het "collectors-item", jij noemt het oplichting, doe je ding maar
Jij gata dus letterlijk over lijken als je wil..... ik zou de mods willen vragen hier letterlijk een einde aan te maken en deze persoon per direct te bannen en op dit front de regels flink aanscherpen !
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:21:27 #24
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_25063542
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Dizer op 14-09-2006 10:42:03 ]
pi_25063794
Dit is gewoon pure handel en dat mag niet volgens de FAQ.

Maar als de mods dit blijven toestaan dan ga ik morgen ook es wat topics aanmaken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')