Als je een mailtje stuurt naarquote:STAND UP SPEAK UP IS EEN CAMPAGNE DIE DE KRACHTEN VAN DE ECHTE VOETBALFANS BUNDELT IN HUN STRIJD TEGEN RACISME.
DE SPELERS KUNNEN ALLEEN BUITEN DE WEDSTRIJD VAN ZICH LATEN HOREN. IN DE STADIONS HEBBEN WE JULLIE HULP NODIG OM DIE KLEINE GROEP ONWETENDEN TE LATEN ZIEN DAT WE HET NIET LANGER PIKKEN.
HET SYMBOOL VAN DEZE CAMPAGNE ZIJN DE ZWART-WITTE POLSBANDJES. DRAAG DEZE EN LAAT ZIEN DAT JE SAMEN MET DE SPELERS EN DE ECHTE VOETBALFANS STAAT VOOR EEN ACTIE TEGEN RACISME BINNEN HET VOETBAL.
DE PRIJS VAN HET BANDJE IS MAAR 4,95 EURO, WAT HEB JE TE VERLIEZEN?
DOE MEE
quote:Behalve het speciale shirt zijn ook een zwart-wit polsbandje en een televisiecommercial peilers om de boodschap uit te dragen. Ruud van Nistelrooy is te zien in de tv-spot. Op de eerste dag dat de polsbandjes in de verkoop waren, werden er in Engeland 140.000 verkocht. Marco van Basten droeg hem vrijdag tijdens de persconferentie waar hij zijn selectie voor ‘Engeland’ bekend maakte. De opbrengst van de bandjes, die twee euro kosten, gaat naar de Koning Boudewijnstichting. Deze stichting steunt anti-racisme projecten, verspreid over heel Europa.
Ahum, dan moet jij de policy, maar eens goed lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
offtopic reeks verwijderd
Geqxon, het staat je vrij deze bandjes te verkopen volgens de policy, ik deel echter volledig de mening dat het ethisch niet echt bijster slim is om deze dingen boven de adviesprijs te verkopen. maar discussie gesloten, koop ze of koop ze niet!
TS heeft heel veel van die bandjes en als hij ze dan voor 4,95 per stuk verkoopt, dan ben je wel erg dom, als je niet inziet, dat dit handel is.quote:Het aanbieden van grote hoeveelheden van hetzelfde product is niet toegestaan, dit om heling te voorkomen
Misschien moet je je signature veranderen in "meelopen is belangrijker dan winnen"...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef dramslag het volgende:
ik had opzich wel interesse.
totdat dit toch wel duur bleek te zijn.
ik heb trouwens ook geen ruimte meer op mijn arm voor nog 2 bandjes
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien moet je je signature veranderen in "meelopen is belangrijker dan winnen"...![]()
Sorry, ik heb er net eentje voor 10 euro de deur uit gedaan, en nog een setje van 4 voor 32 euro. Ga maar iets hoger zitten met je prijsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:57 schreef flappiewappie het volgende:
ik geef je er 3 euro voor inclusief verzendkosten, mag da ook?
Humz je verkoopt iets van 2 euro voor 10 euro en jij noemt dat geen oplichterij? Ik poep op mannetjes zoals jij..... (Ow en geloof dat ze mensen zoals jij ook wel eens profiteurs noemen)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er net eentje voor 10 euro de deur uit gedaan, en nog een setje van 4 voor 32 euro. Ga maar iets hoger zitten met je prijs
Oplichterij? Ze zijn anders wel bij de officieele winkel gehaald sjimmie
Ah, jij koopt ook nooit iets in de supermarktquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:56 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Humz je verkoopt iets van 2 euro voor 10 euro en jij noemt dat geen oplichterij? Ik poep op mannetjes zoals jij..... (Ow en geloof dat ze mensen zoals jij ook wel eens profiteurs noemen)
Je bent zeker ook zo'n figuur die voor giro 555 aan het inzamelen geweest is en daarna even 75% voor jezelf gehouden hebt !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:56 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Humz je verkoopt iets van 2 euro voor 10 euro en jij noemt dat geen oplichterij? Ik poep op mannetjes zoals jij..... (Ow en geloof dat ze mensen zoals jij ook wel eens profiteurs noemen)
Jij gata dus letterlijk over lijken als je wil..... ik zou de mods willen vragen hier letterlijk een einde aan te maken en deze persoon per direct te bannen en op dit front de regels flink aanscherpen !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Let eens even beter op mijn geschiedenis. In tijden van schaarste kan iets flink duur worden. Wanneer iets slecht leverbaar is, zal de prijs aanzienelijk stijgen. Ik noem het "collectors-item", jij noemt het oplichting, doe je ding maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |