abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1768502
Ik hoor zojuist, dat er een groot ongeval gebeurd is in de Coentunnel Amsterdam. Zo'n 7 auto's en een bus zijn op elkaar geknald, waarbij meerdere mensen bekneld zitten. Gesproken wordt over tenminste 20 gewonden. Ook zou er iemand met een slagaderlijke bloeding bijzitten.

[edit]dus niet van toepassing [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door P.C.Simonis op 28-09-2001 23:18]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2001 @ 23:00:10 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1768506
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:59 schreef P.C.Simonis het volgende:
Ik hoor zojuist, dat er een groot ongeval gebeurd is in de Coentunnel Amsterdam. Zo'n 7 auto's en een bus zijn op elkaar geknald, waarbij meerdere mensen bekneld zitten. Gesproken wordt over tenminste 20 gewonden. Ook zou er iemand met een slagaderlijke bloeding bijzitten.

Dus zoveel mogelijk de coentunnel ontwijken richting Zaandam zou ik zeggen, want het verkeer zit er voorlopig wel vast.

Dit gedeelte heeft ook echt de belangrijkste nieuwswaarde van dit bericht
pi_1768512
Haha, dat is de geplande Brandweer-oefening die al was aangekondigd vandaag.

Er was zelfs sprake van dat die oefening niet zou doorgaan na de bommeldingen van afgelopen week, maar uiteindelijk is besloten de oefening gewoon te laten doorgaan.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1768517
het is een oefening idd
pi_1768520
Nou denk je serieus !? Ik denk niet dat ze daar de reguliere communicatiekanalen mee zouden belasten..
pi_1768530
geloof me nou maar .......
pi_1768536
Uit Het Parool van vandaag:
quote:
Rampenoefening in Coentunnel

AMSTERDAM - De Amsterdamse brandweer houdt vrijdagavond, een dag na de dreiging van bomaanslagen in een aantal Nederlandse tunnels, een rampenoefening in de Coentunnel. In de westelijke tunnelbuis wordt een auto-ongeluk in scène gezet. Aan de oefening nemen ongeveer 160 mensen van de brandweer, politie, GGD en Rijkswaterstaat deel.

zie verder
http://www.parool.nl/1001655299271.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1768537
Hmm nou ok.. maar toch interessant om te volgen
pi_1768538
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 23:02 schreef P.C.Simonis het volgende:
Nou denk je serieus !? Ik denk niet dat ze daar de reguliere communicatiekanalen mee zouden belasten..
Waar heb je het gehoord?
pi_1768539
op zijn scanner natuurlijk
pi_1768647
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 23:02 schreef P.C.Simonis het volgende:
Weet zeker dat het een oefening is. Was aangekondigd. Je hoort waarschijnlijk op je scanner allerlei echt lijkende berichten. Dit is normaal. Meestal word dit gedaan op een noodkanaal met een nep alarmcentrale en dergelijke. Geloof me ik spreek uit ervaring.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')