jokkertquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, mag überhaupt niet meer.
Nieuwe policy.
De MED en update van de FAQ volgen zo snel ik mijn kleurtje heb.quote:
owwww.. ik was al bang...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De MED en update van de FAQ volgt zo snel ik mijn kleurtje heb.
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
owwww.. ik was al bang...
hmmm..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.
the sick bastardsquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat de policy inmiddels van kracht is.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo gauw ik mijn kleurtje heb wordt ook die ge-update.
ja een kettinghangslot .. op iemands hersenpan ... kijken of tie zwaar staal koppen kanquote:
Ja precies, door iets te negeren zorg je ervoor dat het verdwijnt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef Cappy het volgende:
anywayyyyyyyyyyyy, we aint hurting nobody .. ( yet ) ... zelfde als drugs verslaafde .. laat je ze met rust .. no problem ga je moeilijk doen .. ja dan vraag je erom![]()
uhmm kweet niet of ik je helemaal begrijp .. maar drugs verslaafde zijn een soort van theater show en is nog gratis ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja precies, door iets te negeren zorg je ervoor dat het verdwijnt.))).
Bovendien kunnen de huidige servers de extra load prima aan.
lay-out verneukerquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef hallo_mensen het volgende:
---lang---
its a hard knox worldquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja. Fijn
. Je begrijpt me inderdaad niet
.
.
das waar... verneuk nog maar een paar lay-outs..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je prioriteiten stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |