abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:22:17 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25026315
Moet je wel een nieuwe openen, Lupa
Windy
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25026856

Het tikt en muist wat onhandig, maar ze is toch wel lekker dichtbij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:15:12 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25026964
Zit ze wel een beetje stil zodat je lekker kunt dutten, Noppes?
pi_25027048
" Je ziet dat ik al wat chagrijnig kijk, want haar pols beweegt net iets te veel om nog lekker rustig te liggen"

donderdag 10 februari 2005 @ 19:28:43 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25027139
Wat een rotvrouwtje
pi_25027251
" Nou ja, ze geeft me wel eten enzo, en ik mag vaak op schoot. Ow, en 's ochtends als we samen op de bank zitten te ontbijten en ik duw mijn kopje tegen haar gezicht, geeft ze me wel 100 kleine vlinderkusjes. Dus dan is ze wel lief. Maar niet als ze achter die stomme computer zit. "

pi_25027396
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je wel een nieuwe openen, Lupa
Windy
Oh, mijn welgemeende excuses, was ik de laatste? Helemaal niet opgemerkt!
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:55:04 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25027428
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en 's ochtends als we samen op de bank zitten te ontbijten en ik duw mijn kopje tegen haar gezicht, geeft ze me wel 100 kleine vlinderkusjes.
Niet eens een lekker stukje ham of kaas? Maar vlinderkusjes zijn ook wel heel erg

Lupa: geen probleem joh
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:48:42 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25029135
Vandaag is mijn Smekkerd trouwens 12 weekjes oud Ze worden zo snel groot

Hij heeft wat nieuws hoor: onze fietsen staan hier op de PC-kamer omdat ze anders geheid worden gejat. Smek begint wat last te krijgen van zijn tandjes en de laatste paar dagen sleept hij steeds zijn mandje tot onder de fietsen en dan gaat hij in zijn mandje op een van de trappers liggen kluiven
Nou ja, liever mijn fietstrapper dan mijn bank, denk ik dan maar
pi_25029340
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:
Groot en Smekkie in 1 zin
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:04:09 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25029428
Hij is nu al groter dan een rat hoor!
pi_25029776
Hoera voor Smekkie
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 23:46:26 #13
43556 miss_dynastie
pi_25031518
Smekje
Yian is de hele avond al vreselijk speels. We hebben al ruim een uur met een bol touw gespeeld en nu issie nog niet moe Ik wel
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:47:02 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25031537
Een Jack Russellpoes!
pi_25032402
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:

Hij heeft wat nieuws hoor: onze fietsen staan hier op de PC-kamer omdat ze anders geheid worden gejat. Smek begint wat last te krijgen van zijn tandjes en de laatste paar dagen sleept hij steeds zijn mandje tot onder de fietsen en dan gaat hij in zijn mandje op een van de trappers liggen kluiven
Nou ja, liever mijn fietstrapper dan mijn bank, denk ik dan maar
Je wilt niet weten wat Saar allemaal aan- en opgevreten heeft
Het is een wonder dat ik nog een eettafelstoel over heb
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:31:22 #16
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25032492
Het is geloof ik maar goed dat zo'n beetje al mijn meubels van de kringloopwinkel komen Ik ga wel investeren in heel veel Kongen, piepspeeltjes en kluiffies. Zie ik over anderhalf jaar wel wat er vervangen moet in huis. We zijn al heel goed in het opruimen van schoenen e.d. Gelukkig is het een klein hondje en kan hij er niet bij als je iets hoog wegzet
pi_25032680
We hebben hier een bij elkaar gesprokkeld zooitje, niets nieuws of duurs. Alles is vervangbaar, behalve het waterbed Dat was niet echt goedkoop.
Het is of het een of het ander......
Wij kiezen voor dieren
Het is inderdaad een mazzeltje dat Smek klein is, Saar kan overal bij en ze wurmt alles open
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:45:15 #18
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25032746
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef kissa het volgende:
Wij kiezen voor dieren
Wij ook Betekent niet dat ze nu wel aan de bank mogen krabben hoor. Maar als ze het wel doen hoef ik me niet druk te maken dat ze iets duurs slopen. Mijn schoonzus had een stikdure nieuwe bank gekocht. Hij stond er nog geen uur of er had al een kat op zitten piesen Dan ben je daar goed ziek van.
pi_25035224
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Wij ook Betekent niet dat ze nu wel aan de bank mogen krabben hoor. Maar als ze het wel doen hoef ik me niet druk te maken dat ze iets duurs slopen. Mijn schoonzus had een stikdure nieuwe bank gekocht. Hij stond er nog geen uur of er had al een kat op zitten piesen Dan ben je daar goed ziek van.
Ach, wij hadden onze mooie nieuwe en niet goedkope bank ook nog geen uur, maar toen had ikzelf er al chocolade op geknoeid
Jammer dan, het is leuk als alles mooi en nieuw is en blijft, maar dat gaat nu eenmaal niet. Niet met huisdieren en niet als ik er moet leven
  vrijdag 11 februari 2005 @ 08:37:19 #20
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25035295
Hoe staat het met de hondenzoektocht? Gaan jullie dit weekend in wat asiels rondkijken?
pi_25035416
Ik ga iedere avond dierenasiels.com bijna helemaal rond om te kijken of er een nieuwe tussenzitten die bij ons zouden kunnen passen. Ik laat ze allemaal aan mijn lief zien, die ze wel aardig vind, maar meer niet. Hij wil dus naar asiels, maar veel asiels zijn helemaal niet geschikt om even langs te gaan en erg ver weg. Dus heeft mijn lief beloofd om dit weekend zelf eens op dierenasiels.com te kijken en zich over zijn internet-weerzin (wat betreft uitzoeken van een hond) heen te zetten. Ik ben zaterdag een dagje weg, dus hij heeft tijd genoeg

De stichting dierenopvang Friesland heeft ook een paar hele leuke honden op internet staan, maar daar kun je niet in het asiel op bezoek, alleen een afspraak maken om een bepaalde hond te bezoeken. Maar ja, dat moet je dus eerst op internet bekijken. Bovendien gaan zij erg streng te werk: eerst bellen, vragen beantwoorden en een afspraak maken om de hond te bezoeken, dan komt een medewerker bij je thuis kijken of het geschikt is en dan mag je pas de hond meenemen.
Ik ben altijd bang dat ze uitgerekend tegen mij zullen zeggen dat ik niet goed genoeg ben enige faalangst en een klein gebrek aan zelfvertrouwen zijn me dan niet vreemd
  vrijdag 11 februari 2005 @ 08:56:58 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25035489
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze uitgerekend tegen mij zullen zeggen dat ik niet goed genoeg ben enige faalangst en een klein gebrek aan zelfvertrouwen zijn me dan niet vreemd
Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordt

Benieuwd of hij zaterdag een hond tegenkomt die zijn hart steelt. Ik weet vrij zeker van wel
pi_25035600
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordt

Benieuwd of hij zaterdag een hond tegenkomt die zijn hart steelt. Ik weet vrij zeker van wel
Echt, vond je dat ook zo eng?
Ik denk volgens mij werkelijk veel te vaak dat ik een of andere afwijking heb, terwijl ik toch steeds vaker (o.a. op Fok) merk dat anderen dat ook hebben. Ik ben niet raar
Ik kan me ook voorstellen dat de opvang in Friesland denkt dat helemaal naar Nijmegen rijden voor een controlebezoekje wat veel is. Bovendien is ons huis prima, ruim genoeg, en er zijn genoeg mogelijkheden in de omgeving om lekker te gaan wandelen. Kijk mij nou, zit mezelf aan te prijzen en te verdedigen

In Friesland zitten echt heel veel schatten! Ik denk ook wel dat hij zijn hartje gaat verliezen zaterdag, dat moet haast wel! Als je al die snoetjes ziet, en dan die verhaaltjes die er door zo'n opvang bijgeschreven zijn...ik smelt alweer bij de gedachte
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:38:50 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25035922
Je zou het topic "Dingen waar je pas jaaaaaren later achterkomt" eens moeten lezen. Er gaat echt een wereld voor je open Volgens mij is dit het weekend voor jullie!

Ik kan weer spammen!

Smek in nek en Spin met een onderkin :

Smek op de bank met een heuze kat! Al is Ukkie hem nog wel goed in de smiezen aan het houden:
pi_25036178
Ik vond het ook eng hoor toen de mevrouw van de Stichting kwam om te kijken hier .

Maar zo erg was het niet, ze stelde best wel wat strenge vragen, maar gezien het feit dat Ayla al twee keer was teruggebracht mocht dat ook wel vond ik.

Ze heeft ook niks geinspecteerd hoor. Het gaat er natuurlijk vooral om dat je niet zegt dat je een grote tuin hebt terwijl je op een flatje woont en dat soort dingen. Ik bedoel je kan wel van alles zeggen immers.

De dames van de shhh zijn stuk voor stuk allemaal vriendelijk en zetten zich geweldig voor je in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')