abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25025599

Te koop deze dikke Citizen Eco Drive BL7000-50ET Promaster NIEUW
Zit een eco drive in dus je hoeft nooit meer je batterij te verwisselen.

Dit horloge is nog nooit gedragen en zit nog in de verpakking.
Er zit een jaar volledige internationale garantie op.

Nieuwwaarde van dit horloge is ¤ 350,-
IK VERKOOP HEM VOOR ¤ 160,-

De eerste die reageert en ¤ 160,- bied kan hem komen ophalen. Ik kan hem ook opsturen.
pi_25025976
Mag ik vragen WAAROM je een nieuw horloge wegdoet, en dan ook nog voor zo'n laag bedrag
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_25026051
Ik heb het horloge goedkoop kunnen kopen en wil hem nu graag doorverkopen .
Heb zelf namelijk al een mooi horloge.

En hij gaat voor zo weinig weg, omdat ik er niet zoveel op hoef te verdienen. Wil gewoon iemand blij maken met dit horloge
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:12:00 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25026193
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:02 schreef Diterio het volgende:
Ik heb het horloge goedkoop kunnen kopen en wil hem nu graag doorverkopen .
Heb zelf namelijk al een mooi horloge.

En hij gaat voor zo weinig weg, omdat ik er niet zoveel op hoef te verdienen. Wil gewoon iemand blij maken met dit horloge
dus niet gestolen, niet geīmporteerd, originele bon aanwezig en incl. certificaat van echtheid? hoe lang geleden gekocht en waar?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25026333
Echtheidcertificaat aanwezig.

Garantiebewijs aanwezig.

Niet gestolen.

Wel geimporteerd daarom is die zo goedkoop, want er zijn geen invoerrechten over betaald. Dat scheelt namelijk weer zo'n 75 euro.
In de juwelierswinkels maken ze daarnaast ook nog 100% winst op horloges, daarom zijn ze zo duur. Terwijl je nu ook gewoon 1 jaar garantie erop hebt.

PS: (dr.dunno) 99 van de 100 horloges zijn geimporteerd. Dit komt omdat bijna alle horlogefabrieken tegenwoordig in lage loon landen zijn gevestigd.
pi_25027304
Het is zeker zo een groot horloge? Heb namelijk niet echt dikke polsen en dan staat dat voor geen meter .
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:12:46 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25029584
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:23 schreef Diterio het volgende:
PS: (dr.dunno) 99 van de 100 horloges zijn geimporteerd. Dit komt omdat bijna alle horlogefabrieken tegenwoordig in lage loon landen zijn gevestigd.
ik had het over import van het eindproduct vanaf het distributiepunt

maar heb je de bon ook nog beschikbaar en in welk land is de factuur opgemaakt? dit ivm de garantie.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25030131
Nee er zit geen bon vanwege de import, dus ook geen factuur.

Het garantiebewijs is nog niet ingevuld. Dus die kan je invullen als je het horloge koopt.
Het is een internationaal garantiebewijs en dan heb je geen factuur nodig.
pi_25030310
hey dr dunno als je geīnteresseerd bent moet je ff je mail adres geven en dan kan ik al je vragen ff wat duidelijker beantwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')