Hou op nou!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Pool het volgende:
Hmm, die van vandaag was wel erg makkelijk, met al dat rood.
[Today's puzzle completed 25 seconds]
Hee, het was ook pas mijn 3e keer onder de minuut mên.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Hou op nou!![]()
25 seconden... Grmbl...
Holy crap dude!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Pool het volgende:
[Today's puzzle completed 25 seconds]
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch? Ik had trouwens wel als voordeel dat ik in dit topic las dat er bijna alleen maar rood in zat. Daar bereid je je dan toch op voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Holy crap dude!
Áls ik het al zo snel zie, dan lukt het me denk ik nog niet eens om alles aan te klikken (en de venstertjes weg te klikken) in 25 seconden.
Doe toch maar wel. Misschien voel ik me dan wat beter ten opzichte van de tijd van Poolquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:32 schreef nikk het volgende:
laat maar, heb 'm al, ik zal m'n beschamende tijd maar niet noemen...
Bij wijze van spreken bedoelde ik natuurlijk hèquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:11 schreef Pool het volgende:
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch?
De makkelijke zie ik ook vaak als laatste, ben meer bezig met zoveel mogelijk verschillen. Nu was bijna alles rood en nog zat ik telkens te kijken naar groen en paars.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:53 schreef LostFormat het volgende:
[Today's puzzle completed 3 minutes, 54 seconds] Damn, zag de laatste niet en die was een eitje.
Da's valsspelen. Mijn tijd is zonder voorkennisquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:11 schreef Pool het volgende:
[..]
24 keer klikken in 25 seconden is niet zo'n probleem toch? Ik had trouwens wel als voordeel dat ik in dit topic las dat er bijna alleen maar rood in zat. Daar bereid je je dan toch op voor.
Ook geen verkeerde tijd! En ja, ik kijk altijd wel even vantevoren wat de time-to-beat is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:13 schreef WasQ het volgende:
[..]
Da's valsspelen. Mijn tijd is zonder voorkennis
[Today's puzzle completed 38 seconds]
Dacht dat ik er nog een paar moest, maar ik was al klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |