abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:01:31 #151
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25027496
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:58 schreef =HellFire= het volgende:
Kennelijk weegt de winst op tegen de geldboete... Dynabyte riskeert hetzelfde namelijk. Alleen in tegenstelling tot een ander persoon hier geef ik ze niet aan.
en zo hoort het
Winkels hebben het met ons voor en verkopen het een dagje eerder zie ik nu telkens voor de release en dan naai je ze oneerlijk toch
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25027505
Great, just great. WoW-fanboy spreekt de waarheid.

Why do I need to have a form of payment for account creation?

Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation; at this time there is no way around this. This is required in case account play extends over 30 days, so that gameplay will not be disrupted. It also prevents customers from creating "throwaway" accounts to harass others.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25027559
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Great, just great. WoW-fanboy spreekt de waarheid.

Why do I need to have a form of payment for account creation?

Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation; at this time there is no way around this. This is required in case account play extends over 30 days, so that gameplay will not be disrupted. It also prevents customers from creating "throwaway" accounts to harass others.
Oh kut zeg
Dus alleen een CC? Me pa heeft er wel een maar die geeft hem toch niet aan me
Correct en tevens juist...
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:06:40 #154
17420 DeX090
bastard on parade
pi_25027578
Ik wil één, eventueel twee mensen helpen, in het uiterste geval dat men er echt niet meer uitkomt. Als je die hulp echt nodig denkt te hebben kun je me mailen op ikbendex@gmail.com.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_25027607
KUT.

Nu heb ik wel die tien dagen gratis gaming maarja... hmmm.
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:11:32 #156
8836 Nyarlathotep
The Crawling Chaos
pi_25027635
Easy mensen,

de cc heb je in principe pas na 30 dgn nodig. Behalve als je natuurlijk via een gamecard speelt.

dus wat doe je? Je vult bij de registratie fake cc info in. Vervolgens koop je na 30 dgn een gamecard om verder te spelen.

Die fake cc info komen ze niet achter aangezien je gebruik maakt van gamecards en niet van je gefakede cc.

piece of cake
''That is not dead which can eternal lie, And with strange aeons even death may die"
pi_25027752
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:11 schreef Nyarlathotep het volgende:
Ik hoop het. Maar we zien wel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25027805
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar we zien wel.
Waar had je de info eigenlijk vandaan?
WoWFanboy had Blizzard nog gebeld en die zeiden dat het geruchten waren waar niks van klopte, maar het nog kon veranderen.
Ik zit net de engelse WoW site door te spitten, maar kan daar nog niks vinden.
Dus...bron?
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:22:52 #159
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25027823
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:16 schreef =HellFire= het volgende:
Onder het kopje World of Warcraft en humor:

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Herkenbaar en erg leuk imo.
Vooral de laatste twee..
The Internets, I needs it..
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:24:01 #160
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25027835
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Great, just great. WoW-fanboy spreekt de waarheid.

Why do I need to have a form of payment for account creation?

Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation; at this time there is no way around this. This is required in case account play extends over 30 days, so that gameplay will not be disrupted. It also prevents customers from creating "throwaway" accounts to harass others.
Er staat toch dat dit pas het geval is (het CC-gebeuren) wanneer de account meer dan 30 dagen gespeeld wordt?
pi_25027841
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25027880
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:24 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Er staat toch dat dit pas het geval is (het CC-gebeuren) wanneer de account meer dan 30 dagen gespeeld wordt?
Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation;
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25027912
quote:
ja maar dat was alleen voor de VS... toch?

Stress !
ben beetje prikdik...
pi_25027962
Juist ja, Blizzard.com denk na geen europe of iets erbij, dat is dus voor de USA, NIET VOOR EUROPE. LEZEN,. danke.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25027985
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:29 schreef Zoab het volgende:

[..]

ja maar dat was alleen voor de VS... toch?

Stress !
Ik zie in de press-release geen aanpassing, en geen nieuws = geen verandering.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25027994
Dat was idd volgens mij alleen in de VS. Onder UK staat niks hierover.
quote:
After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost ¤12.99* per month (£8.99 in the UK), the three-month plan will cost ¤11.99 per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan will cost ¤10.99 per month (£7.69 in the UK).
Daarnaast, in die quote die ik eerder gaf:
quote:
Hij wist me te vertellen dat hij de US retail momenteel aan het spelen was en daar wel degelijk (!) een kredietkaart voor nodig had om de boel te activeren (inclusief de gratis maand).
quote:
dus die had in naam van GM naar Vivendi (publisher WoW, niet?) gebeld om eens meer te weten te komen; en volgens wat ze hem vertelden zou je voor de EU retail geen VISA nodig hebben of een gamecard om te activeren..
pi_25028003
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:40 schreef Vamos het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongeloofelijk zielig mannetje zeg
Een naieve verkoper van Intertoys verkoopt je de game terwijl elke zaak in NL een contract moet ondertekenen dat dit niet mag.... Jij maakt er misbruik van, gaat vervolgens naar een concurrent en verlinkt Intertoys die nu een 50.000,- boete tegemoet gaan omdat ze JOU zo vriendelijk waren de game alvast te verkopen...

Ik hoop dat je CD-key ongeldig is
en @ WoWFanboy

Dat wist ik verdomme toch ook niet... Ik kwam alleen maar bij dimensionplus om de Offical strategy guide te kopen.. Toen ik vertelde dat ik de game al had vertelde hij mij dat verhaal over die 50.000 euro boete..
Is gewoon de stomme schuld van intertoys.. niet van mij...

En trouwens.. Ik geef de dimplus eigenaar groot gelijk.. Bij intertoys hebben ze met halo2 hetzelfde gefikt.. Er wordt heel duidelijk verteld dat de game absoluut niet voor vrijdag verkocht mocht worden.. hiervoor tekenen ze zelfs een contract..
Tis zo toch niet eerlijk voor andere winkels? zo verliezen de andere winkels mogenlijke klanten..

[ Bericht 13% gewijzigd door plipo op 10-02-2005 20:47:44 ]
pi_25028044
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:32 schreef WoWFanboy het volgende:
Juist ja, Blizzard.com denk na geen europe of iets erbij, dat is dus voor de USA, NIET VOOR EUROPE. LEZEN,. danke.
I figured, maar denk jij nu echt dat, bij aanpassingen, ze het niet zouden melden? Ik zie geen aanpassingen op dit gebied. Ergo, ik maak op dat er geen veranderingen zullen zijn, en dat betekent dat er een CC nodig is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028073
Ik blijf sceptisch, daar niet van. We zien het morgen wel, niet?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028106
Er staat bij europe verder niks, erover, dus dat betekend dat je het NIET nodig hebt, heb overigens ook naar de Nederlandse Blizzard gebeld en er over gevraagd en er is GEEN CC nodig om de 1 maand-gratis te spelen.
Overigens staat er op de Off. Europe-Wow site, ook niks over een CC voor de 1 maand gratis, dus kap ff met dat chaos veroorzaken, en ga wat nuttigs doen, dank u zeer.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25028176
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:49 schreef WoWFanboy het volgende:
Er staat bij europe verder niks, erover, dus dat betekend dat je het NIET nodig hebt, heb overigens ook naar de Nederlandse Blizzard gebeld en er over gevraagd en er is GEEN CC nodig om de 1 maand-gratis te spelen.
Daar verschillen wij dus van mening. Ik ga er van uit dat Blizzard doorgaat zoals het al ging bij geen nieuws. Jij niet.
quote:
Overigens staat er op de Off. Europe-Wow site, ook niks over een CC voor de 1 maand gratis, dus kap ff met dat chaos veroorzaken, en ga wat nuttigs doen, dank u zeer.
Mag ik u er op wijzen dat de eerste post waarin het over dit ging van uw hand was? Dat ik ergens overheen lees, kennelijk, soit, maar aan een 'volgens hem' heb ik weinig; een doorgeefluik is IMO weinig betrouwbaar als bron.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028222
Nu in het nederlands? ik heb totaal geen idee waar het over gaat, jah, mijn eerste post ging over dat je een CC nodig had, maar ik liet me een beetje beïnvloeden door een ander forum, tot ik zelf maar eens op jacht ging.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25028235
Maar goed, zullen we de strijdbijl naar de WoW-servers verplaatsen vanaf morgen? Zoals ik al zei, we zien wel. Als het niet zo is, dan klaag ik niet hoor.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028273
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:56 schreef WoWFanboy het volgende:
Nu in het nederlands? ik heb totaal geen idee waar het over gaat, jah, mijn eerste post ging over dat je een CC nodig had, maar ik liet me een beetje beïnvloeden door een ander forum, tot ik zelf maar eens op jacht ging.
Naast een ouderwets "zie post hierboven".

Ik denk dat dit gewoon op een misverstand aan een van de beide kanten berust. Morgen weten we meer, is het niet? Veel plezier, dat iig wel. (Al gaat de Alliance de Horde ownen. )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028287
Ik zie het wel
pi_25028324
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Naast een ouderwets "zie post hierboven".

Ik denk dat dit gewoon op een misverstand aan een van de beide kanten berust. Morgen weten we meer, is het niet? Veel plezier, dat iig wel. (Al gaat de Alliance de Horde ownen. )
For the Horde! en ok, ik gebruik m'n strijdbijl wel voor morgen, om elfjes neer te hakken.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25028343
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

For the Horde! en ok, ik gebruik m'n strijdbijl wel voor morgen, om elfjes neer te hakken.
Good, als je Gnomes maar alleen laat.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028361
Gnomes zijn het toetje.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25028417
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:06 schreef WoWFanboy het volgende:
Gnomes zijn he toetje.
Hier is dan een moordlustig toetje aanwezig
pi_25028430
im no frickin desert!
pi_25028453
poeh.. nog 15 uur ofzo.. als de postbode beetje vroeg komt
pi_25028487
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:09 schreef McGilles het volgende:

[..]

Hier is dan een moordlustig toetje aanwezig
"Maar ja, ik ga vanaf morgen Horde-members op de BBQ leggen."

Ik in een MSN-gesprek.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25028509
Ze zitten weer eens live aan de website te sleutelen. Misschien komt het er zo straks wel op te staan hoe het in z'n werk gaat
(of anders misschien na 12 uur?)
pi_25028631
oooo mensen kijk is wat ik heb
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:26:16 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_25028720
Ik heb nog niks
Maargoed, zet mij er maar bij dan :

Class : Warlock
Race : Undead
Professions : Tailoring & Engineering
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_25028809
Zet mij er ook maar bij;
Class: Mage
Race:Gnome
Proffesions: Enchanting/?
Correct en tevens juist...
pi_25028847
gnomes kan je altijd zo lekker mee voetballen
pi_25028903
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:33 schreef plipo het volgende:
gnomes kan je altijd zo lekker mee voetballen
Correct en tevens juist...
pi_25029024
Vandaag hele dag moeten werken (Intertoys).

Kregen vanmorgen 5 WoW's binnen. Raar genoeg allemaal de Horde versie.
Nog een ander detail: Het waren allemaal CD-Rom versies en geen DVD-versies.

Voor de rest mochten wij het spel ook nog niet verkopen, want naar het schijnt stond er een geldboete op het eerder verkopen van het spel. Men had ervoor moeten tekenen (dus een contract), wanneer je dat breekt zouden daar best een zware gevolgen aan vast kunnen zitten (denk dan aan het niet meer krijgen van toekomstige games van deze uitgever of een geldboete oid).
......
pi_25029373
hopelijk is de postbode niet voor 10 uur sochtends der, want dan ben ik nog niet wakker

wel kut dat ik om 3 uur ff naar school meot
hardcoholic
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:06:51 #191
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25029478
Goed ik ben dus nu al de laatste uurtjes bezig met het zoeken naar de Payment methods En jah net als hier op Fok! uit1lopende antwoorden.

Kan iemand die het spel heeft niet ff antwoord geven? volgens mij is het zo dat er een timecard inzit die je kan gebruiken om je game te activeren?!! Dit heb ik van een vriend van me uit Finland die de game vandaag heeft binnen gekregen en volgens mij maakt het niet uit of je finland of in nederland woont??

Ik snap er echt de ballen van en jah ik ben iemand die geen CC heeft en 1 aanvragen zou betekenen dat ik pas na het weekend kan spelen verdomme en dan nog het feit dat ik er niet van hou om een CC in te vullen op inet

lol

me is behoorlijk frustie aan het worden.

Ik kan namelijk de game om 0.00uur ophalen bij de lokale game boer
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:06:54 #192
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25029480
Als je echt bij je regristratie een CC moet invullen kan je dan volgende maand wel overstappen naar van die kaarten?

Ik wil morgen wel spelen en ik kan eventueel op mijn ouder's CC. Maar scheelpt een hoop gezeik als ik met Gamecards speel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:07:35 #193
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25029492
Niet zeuren Ferdii, ik moet de hele dag werken

oftewel, hier kijken een HELEBOEL mensen uit naar dit spel
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25029509
Morgen ophalen, misschien zie ik wel fokkers in de Informatique
pi_25029538
ik ga der geen eens moeite voor doen. zie het mrogne wel alleen kiut dat ik zelf geen CC heb, me ouders wel maar die zijn morgen werken en is het nog maar de vraag of ze hem hiervoor willen uitlenen
hardcoholic
pi_25029634
zal grappig zijn als we amerika weten te verbreken met 200000 mensen online op de eerste avond
hardcoholic
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:26:17 #197
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25029857
Ik ga morgenmiddag weg voor een weekendje in de Ardennen met vrienden, dus ik zal niet veel kunnen spelen het eerste weekend
pi_25029979
To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with: i your name, address and phone number; (ii) the ?Authentication Key? from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other ?direct billing? information depending upon the method of payment you choose for the Account?s access to the Service.

Komt van de europese site van blizzard

http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

En aangezien er nu nog geen Time Cards zijn, zal je CC moeten gebruiken bij inschrijving -_- daar komen ze een beetje laat mee. Ik snap zowiezo niet dat ze die Time Cards samen met de game launchen...
pi_25030028
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:06 schreef Miiso het volgende:
Goed ik ben dus nu al de laatste uurtjes bezig met het zoeken naar de Payment methods En jah net als hier op Fok! uit1lopende antwoorden.

Kan iemand die het spel heeft niet ff antwoord geven? volgens mij is het zo dat er een timecard inzit die je kan gebruiken om je game te activeren?!! Dit heb ik van een vriend van me uit Finland die de game vandaag heeft binnen gekregen en volgens mij maakt het niet uit of je finland of in nederland woont??

Ik snap er echt de ballen van en jah ik ben iemand die geen CC heeft en 1 aanvragen zou betekenen dat ik pas na het weekend kan spelen verdomme en dan nog het feit dat ik er niet van hou om een CC in te vullen op inet

lol

me is behoorlijk frustie aan het worden.

Ik kan namelijk de game om 0.00uur ophalen bij de lokale game boer
Zit geen time card bij.. Alleen 4cd-roms, 400pagina dikke user guide, stom foldertje en de onder cd3 verstopte keycode

Deze code heb je niet nodig bij instaleren, dus ik denk dat je de code nodig hebt bij het maken van een account en dat ze hierdoor zien dta je nieuw bent en je 1 maand gratis geven..
Denk zelf niet dat je bij registren CC nodig hebt (staat niks over in userguide) maar heb em voor de zekerheid wel bij de hand
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:37:41 #200
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25030081
damnit Ik heb het ook een beetje verkeerd begrepen, my bad, zit idd geen gamecard bij!!

Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat we de game kunnen activeren zonder CC en dan als payment method gamecards invullen en als dan je maand gratis voorbij is je dan de gamecard code kan invullen.... niemand die dit weet want je kan je game nog niet reggen

domme domme domme ik baal
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')