Over die dansmarieke heb ik ook verhalen gehoord ja. Maar ik begreep dat 't de band ook niet onopgemerkt was gebleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef thaleia het volgende:
Ah, een mede-Paradisoganger. Kan ik eindelijk mijn verbazing met iemand delen over de dame helemaal links vooraan op het balkon. De mensen met wie ik was dachten aan een sterk benevelde groupie, maar het leek mij eerder het resultaat van een potje truth or dare![]()
Dit klinkt als een veelvuldig bezoekster van Paradiso! Ik heb bij de twee optreden van The Veils die ik daar heb gezien linksvooraan op het balkon ook iemand iemand zien dansen op dezelfde manier als jullie hier zeggen. Moet wel dezelfde zijn lijkt me :p Het dansen paste niet echt bij de muziek en de klanken. Diehard fan van meerdere bands?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef thaleia het volgende:
Ah, een mede-Paradisoganger. Kan ik eindelijk mijn verbazing met iemand delen over de dame helemaal links vooraan op het balkon. De mensen met wie ik was dachten aan een sterk benevelde groupie, maar het leek mij eerder het resultaat van een potje truth or dare![]()
Dat had ik precies zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef Elberrie het volgende:
Voor het optreden keek ik niet zó uit naar het optreden, na het optreden wou ik zo weer naar een optreden van ze. Toppers!
"De dag erop" is voor mij 25 juni dus. Damien Rice staat op 24 juni in HMH, naar het schijnt. Of komt hij twee dagen? Lijkt me sterk. En bij elkaar in het voorprogramma staan lijkt me wel erg sterk. Lijkt me toch niet dat The Frames bij Damien in het voorprogramma gaan en andersom lijkt me ook niet meer mogelijk sinds zijn vorige succesvolle optreden in 013.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:19 schreef JH87 het volgende:
24 juni in Tivoli, Utrecht. Wie weet staan ze in 't voorprogramma van Damien Rice, de dag erop.![]()
Oh verrek, The Frames staan de 23e natuurlijk in Tivoli. Ik gooi weer eens data door elkaar, excuus! Maar het lijkt me wel zéér goed mogelijk dat The Frames de 24e bij Damien in het voorprogramma staan. Zoals Bell X1 dat al deed, twee weken geleden. Damien Rice heeft toch iets met goede vrienden in z'n voorprogramma.quote:Op zondag 1 april 2007 01:03 schreef Elberrie het volgende:
[..]
"De dag erop" is voor mij 25 juni dus. Damien Rice staat op 24 juni in HMH, naar het schijnt. Of komt hij twee dagen? Lijkt me sterk. En bij elkaar in het voorprogramma staan lijkt me wel erg sterk. Lijkt me toch niet dat The Frames bij Damien in het voorprogramma gaan en andersom lijkt me ook niet meer mogelijk sinds zijn vorige succesvolle optreden in 013.
Ik vermoed dat dat hem niet wordt, want de 24e staan ze op Parkpop. Alleen als ze vroeg spelen misschien, maar dat lijkt me niet. Ik zit zelf stiekem nog te twijfelen over Tivoli, omdat dat de 5e keer zou worden in een tijdbestek van 10 maanden, geloof ik. Maar eens kijken als het wat dichterbij is...quote:Op zondag 1 april 2007 11:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh verrek, The Frames staan de 23e natuurlijk in Tivoli. Ik gooi weer eens data door elkaar, excuus! Maar het lijkt me wel zéér goed mogelijk dat The Frames de 24e bij Damien in het voorprogramma staan. Zoals Bell X1 dat al deed, twee weken geleden. Damien Rice heeft toch iets met goede vrienden in z'n voorprogramma.![]()
Ik heb de kaartjes nu ook al een tijdje hier liggen, en ik ben zeer benieuwd! Ik heb al hun albums nu en ik ben zeer onder de indruk, ik kan dan ook niet wachten tot 23 juni!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Bayswater het volgende:
Kaartjes voor Tivoli gehaald, toch altijd beter dan een festivaloptreden op Parkpop een dag later. Hoewel Parkpop altijd wel leuk is, dus misschien wel allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |