abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25018763
Dr is niets zo erg als wakker worden en realiseren dat je oor het dus niet meer doet

Werd dus vanmorgen wakker.. zeerrrrr op het gemakje en na een minuut kom ik dan bij mn positieven en het geluid om me heen was dus dof... wist meteen dat weer dat kutoor het niet meer deed

ZIt al een uur te baggeren in mn oor. probeer met mn pink dat daarbinnen vaccuum te zuigen in de hoop dat het ineens openschiet
Pen pakken en proberen te lepelen... keukenrol pakken.. nat maken , en punt van maken en een beginnen aan een sessie earfukking... niets helpt.

Waarom gebeurt deze shit altijd na het slapen verstopte kut oor! bah!
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_25018778
Heb je geen wattenstaafjes? zijn een stuk makkelijker om je oor schoon te maken, kan je zo even halen bij de drogist, apotheek of misschien ook wel de plaatselijke supermarkt.
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:47:10 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25018779
Uitspuiten !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25018786
Minder rukken .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:49:28 #5
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_25018797
Of het onderhoud niet telkens uitstellen totdat het oor dicht zit...
Persoonlijke verzorigingscursus (of hoe je dat ook mag noemen) volgen helpt misschien ook...
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_25018798
wattenstaafjes
Ja.
Deze bron der verlossing had ik dus al uitgeput... had er 10 gebruikt, het was(is) een flinke soep zooi daar in mijn oor... maar dan nog, ook al is het oortje zo goed als schoon, dan nog is t verstopt...
En om nou met dat staafje te gaan trommelen om mn vliesje: dat voelt niet zo prettig

Ik ga gewoon de hele dag finger-ear-fukken tot dat het openknapt
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:52:30 #7
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_25018820
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:49 schreef Piemol het volgende:
Ik ga gewoon de hele dag finger-ear-fukken tot dat het openknapt
Ben blij dat ik jou geen handje hoef te geven...

wie weet waar dat handje nog meer achterstallig ondehoud uitvoert...
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_25018824
Ga naar de dokter en laat je oren uitspuiten
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:53:58 #9
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_25018833
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_25018861
doet uitspuiten auw?

heb net na 13 jaar geen tandartsgezien te hebben een 6 daagse tandarts sessie gehad.. elke fucking dag in de stoel.... bij elkaar iets van 10 verdovingen gehad . 9 cavities gevuld etc etc

ik heb geen zin meer in auw voor een lange tijd!

oor spuiten auw?
pi_25018935
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:57 schreef Piemol het volgende:
doet uitspuiten auw?

heb net na 13 jaar geen tandartsgezien te hebben een 6 daagse tandarts sessie gehad.. elke fucking dag in de stoel.... bij elkaar iets van 10 verdovingen gehad . 9 cavities gevuld etc etc

ik heb geen zin meer in auw voor een lange tijd!

oor spuiten auw?
Nej hoor dat doet geen pijn.
Het is misschien een vaag gevoel maar daar is alles mee gezegd.

Je zult er eerst een paar dagen wat olie of speciaal vloeistof in moeten doen zodat het was losser word.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25019008
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:07 schreef vdo28 het volgende:

Je zult er eerst een paar dagen wat olie of speciaal vloeistof in moeten doen zodat het was losser word.
Tip: Zeg dat je dit al een paar dagen gedaan hebt en je kan dezelfde of de volgende dag al terecht!!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25019019
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:14 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Tip: Zeg dat je dit al een paar dagen gedaan hebt en je kan dezelfde of de volgende dag al terecht!!!
Alleen gaat het dan wel wat moeilijker en als je evenwichtsorgaan geirriteerd word van al dat water spuiten kun je er goed misselijk van worden...
pi_25019178
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:16 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Alleen gaat het dan wel wat moeilijker en als je evenwichtsorgaan geirriteerd word van al dat water spuiten kun je er goed misselijk van worden...
agh....... het is meestal al zacht en 1 spuitje is voldoende!! Pas als je het 4 dagen laat aankoeken lijkt het me handig om te druppelen!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25019211
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:44 schreef Piemol het volgende:
keukenrol pakken.. nat maken , en punt van maken en een beginnen aan een sessie earfukking... niets helpt.
...
verstopte kut oor! bah!
Jij behandeld je oor zeker als een kut ja
pi_25019250
Laat je oor uitlikken door je vriend of vriendin.....
bla bla bla......
pi_25019698
Wattenstaafjes zijn levensgevaar om je om mee schoon te maken. Daar was een aantal maanden geleden nog een onderzoek van gepubliceerd.
Met een wattenstaafje schijn je ook veel vuil je oor in te duwen en je oor te beschadigen... dus pas wel een beetje op!
XBox gamertag:NLGoliath
pi_25019721
Goliath is right, met een wattenstaafje is uitkijken.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:47:43 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25020185
Hoezo inweken
Gewoon met warm water een paar x inspuiten en dan komt de boel vanzelf los
Doet absoluut géén pijn, ik doe het vaker zelf bij mijn man die heeft ook van die oren die regelmatig * dicht * zitten
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25020208
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo inweken
Gewoon met warm water een paar x inspuiten en dan komt de boel vanzelf los
Doet absoluut géén pijn, ik doe het vaker zelf bij mijn man die heeft ook van die oren die regelmatig * dicht * zitten
Niet bij iedereen is de gehoorgang het zelfde hoor.

Nogmaals als de prop niet makkelijk mee gaat kun je er goed misselijk van worden hoor.
Je evenwichtsorgaan raakt confused....
pi_25020247
Je kunt ook zelf even elke twee uur druppelen met sla-olie. Dat maakt de boel wat losser/gladder. Dan komt het er vanzelf uit, of anders komt het er met een waterspuitje wel uit.
Trust me, I know what I'm doing.
  Moderator donderdag 10 februari 2005 @ 13:18:30 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_25022487
Oh dat is inderdaad vervelend ja. Ik heb dat heel af en toe ook wel eens, en dan altijd net op vrijdag of zaterdag. De weekenddienst van de huisarts doet niet aan oren uitspuiten, dus moet je het weekend maar overleven met dat kutgevoel

Als je belt vragen ze je of je al gedruppeld hebt. Ik heb het 2x gehad, en 2x had ik niet gedruppeld, maar wel gezegd dat ik dat had gedaan (gevaarlijk natuurlijk) en ik kon direct langskomen. Hoeft de huisarts ook niet voor aanwezig te zijn. Assistentes doen dat ook. Stelt helemaal niets voor.

Gaan zitten op stoel, handdoek over je schouder en bakje er onder houden. Dan komt de assistente met een hele grote spuit aan. Daar zit een slangetje aan wat naar een bakje gaat waar warm water in zit. Nou, ze kijkt eerst in je oor met zo'n....ja...euh...oorkijker (met zon lampje weet je wel, dan kan ze idd zien of je gehoorgang wordt afgesloten. Nou, dan hop die spuit er in. Nee dat doet geen pijn, er zit nl geen naald of zo aan. Ik zei dat het op een grote spuit LEEK he. Die vorm heeft het, alleen aan het uiteinde zit een uitsteeksel met een gaatje er in. Nou, Dat ding duwt ze in je oor, en dan spuit ze rustig warm water in je oor. Het is de bedoeling dat dat water alles er uit spoelt.

Ik kan je verzekeren, niets is gekmakender dan een dichtzittend oor, vind ik dan. Nou, het is een ENORME opluchting als dat water dus terugloopt in dat bakje wat je op je schouder hebt, en dan ineens voel je "plop" en is je oor weer open. Een wereld van geluid dringt je hoofd binnen, heerlijk gewoon!

Het is idd wel zo, dat als het er niet heel snel uitkomt, en er vaker dat warm water naar binnen gespoten wordt, wat wel met redelijk wat kracht gebeurd, dat het een beetje vervelend kan worden. Over echte pijn, of pijn hoe dan ook kun je niet spreken, want je voelt er nauwelijks iets van. Het gevoel moet je vergelijken met het in een zwembad springen. Als je dat doet, dan hoor je toch ook zon borrelend geluid in/bij je oren ? Dat gevoel heb je nu ook.

Stelt niets voor, even daarheen, in 1 minuut is het klaar en je hoort weer alles !
Breitling - Instruments for Professionals
pi_25023699
ipv wattenstaafjes kan je idd beter bijv een haarspeld gebruikenom de zooi uit je oor te krijgen (maar doe het wel met beleid, en niet zo eentje met een kunstbloem erop, dan hoor je helemaal niks meer)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25023767
Ik hoorde laatst dat het ook werkt met zo'n knijpfles-achtig ding wat je altijd gebruikt met poffertjes bakken. Zelf doe ik dit niet, omdat ik het daarna niet meer trek om te gebruiken voor beslag .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_25023793
misschien een theeleper olijfolie erin laten glijden?
pi_25023880
ik zou de schroevendraaier gebruiken
///M powert :P
pi_25025680
Neus dicht en proberen te niezen .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25027867
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:44 schreef Piemol het volgende:
Dr is niets zo erg als wakker worden en realiseren dat je oor het dus niet meer doet
Een klant van m'n werk, werd laatst wakker met een half-verlamd gezicht (zijn linkerhelft). Heeft ie toch wel 3 weken mee rond gelopen, op z'n minst. (het is wel weggetrokken)
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_25028064
pi_25028298
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef teknomist het volgende:
Neus dicht en proberen te niezen .
Dat is veel te gevaarlijk. Je moet je neus dicht houden en dan langzaam druk zetten. Dan 'knappen' je oren vanzelf open.
Echt een openbaring dan ineens
© ©
pi_25035563
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:25 schreef Unity het volgende:

[..]

Een klant van m'n werk, werd laatst wakker met een half-verlamd gezicht (zijn linkerhelft). Heeft ie toch wel 3 weken mee rond gelopen, op z'n minst. (het is wel weggetrokken)
Wat zei de dokter
pi_25035625
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:25 schreef Unity het volgende:

[..]

En jouw hersens werden verlamd wakker
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25036597
wtf hoe smerig moet je wel niet zijn dat je oor gewoon verstopt is?
pi_25039108
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:34 schreef animuz1 het volgende:
wtf hoe smerig moet je wel niet zijn dat je oor gewoon verstopt is?
Daar hoef je niet smerig voor te zijn hoor....
Mensen die veel met hard geluid werken hebben zowiezo een grotere smeerproductie...
Maar niet ieders gehoorgang is hetzelfde dus ook daar kan het aan liggen...
pi_25041741
Dude, haal gewoon bij de supermarkt wat olie, zonnebloemolie ofzo, druppel dat iedere dag 2 keer in je oor en maak voor begin volgende week een afspraak bij de huisarts. Die spuit je oor ff uit en je hoort weer kraakhelder.

ik heb er ook ongeveer 1 of 2 keer per jaar last van.... vervelend, maar is zo weer opgelost
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:11:56 #36
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_25042928
vaak zo niet meestal komt het gevoel dat je oor dichtzit door een verstopte buis van eustachius. (die in je keel/neusholte uitmondt) Er ontstaat dan een drukverschil tussen het binnenoor en de buitenlucht, waardoor je trommelvlies strak komt te staan, daardoor hoor je dof. Dit treedt uiteraard vaker op als je verkouden bent, als de slijmvliezen rond de uitgang gezwollen zijn.

Wat helpt dan? Lekker stomen! Vaak helpt dat lang niet genoeg, gebruik dan otrivin, of xylometazoline van de drogist, dit zorgt er binnen minuten voor dat je buis weer opengaat. en eventueel slijm losraakt. Dat spul mag je maar enkele dagen achter elkaar gebruiken.

Het kan zijn dat er een prop in je buitenste gehoorgang zit, maar dit komt echt niet zo vaak voor bij gezonde jonge mensen, die NIET in hun gehoorgang pulken.
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
pi_25044318
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:09 schreef Beach het volgende:

[..]

En jouw hersens werden verlamd wakker
Wat is jouw probleem? Ga toch buiten spelen, peuter
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:38:35 #38
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25044347
klote stel je voor, je wordt echt doof wakker
don't give me that fucking bullshit
pi_25045762
Wat ook helpt. Neus dichtknijpen en dan snuiten en slikken tegelijk. Lekker vaag gevoel
pi_34721810
pff mijn oor zit ook dicht.. echt irritant
Maar heb geen oorsmeer in mn oor ofzo.. denk dat t aan de andere kant van mn trommelvlies zit
morgen maar ff een neusspray halen.. hoop dat dat helpt
pi_34722027
Goeie kick
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34722133
Ik heb hier echt nooit last van of ooit van gehoord...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34725608
quote:
dat wist ik niet
pi_34726059
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef DuranK het volgende:
Wat ook helpt. Neus dichtknijpen en dan snuiten en slikken tegelijk. Lekker vaag gevoel
IK LAS SPUITEN EN SLIKKEN WHEHEHHEEH ROFLZ0RZ LOLLEROMFG
pi_34728903
Schoonmaken met wattenstaafje durf ik al een paar jaar niet meer toen ik een keer mijn trommelvlies had geraakt oid. Het voelde in ieder geval niet prettig, heb er niets aan overgehouden maar toch. Maak nu altijd schoon na het douchen met een wc papiertje op mijn pink, maar heb nooit last van een verstopt oor.
pi_34728950
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef veldmuis het volgende:

[..]

IK LAS SPUITEN EN SLIKKEN WHEHEHHEEH ROFLZ0RZ LOLLEROMFG
dude behave
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:28:39 #48
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34729336
quote:
De reden waarom ik mijn oor uit kon laten spuiten. Ik werd er door de huisarts op gewezen dat wattenstaafjes dus niet bedoeld zijn voor het oor. Weer wat geleerd dus.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34729864
Heb ik ook een keer gehad ! Super irritant. Ik dacht echt dat ik doof was geworden aan één kant en raakte volledig in paniek.

Wat je moet doen is er warm water in laten lopen en dan je hoofd met het oor met water naar beneden draaien. Desnoods een paar keer herhalen en dan met een wattenstaafje voorzichtig proberen het eruit te halen. Maar niet te hardhandig, anders druk je het weer naar achteren.
pi_34730335
:/
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:45:41 #51
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34731384
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
klote stel je voor, je wordt echt doof wakker
Zoals mij...

Kreeg een hersenvliesontsteking met coma tot gevolg, en toen ik bij kwam na 3 weken, was ik doof... Inmiddels al weer 20 jaar geleden, maar toch...
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_34739298
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef Xebber het volgende:

[..]

Zoals mij...

Kreeg een hersenvliesontsteking met coma tot gevolg, en toen ik bij kwam na 3 weken, was ik doof... Inmiddels al weer 20 jaar geleden, maar toch...
dat lijkt me echt zwaar klote
gelukkig heb je t overleefd!
en hoor je nu nogsteeds nix?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')