Ben blij dat ik jou geen handje hoef te geven...quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:49 schreef Piemol het volgende:
Ik ga gewoon de hele dag finger-ear-fukken tot dat het openknapt![]()
Nej hoor dat doet geen pijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:57 schreef Piemol het volgende:
doet uitspuiten auw?
heb net na 13 jaar geen tandartsgezien te hebben een 6 daagse tandarts sessie gehad.. elke fucking dag in de stoel.... bij elkaar iets van 10 verdovingen gehad . 9 cavities gevuld etc etc
ik heb geen zin meer in auw voor een lange tijd!
oor spuiten auw?
Tip: Zeg dat je dit al een paar dagen gedaan hebt en je kan dezelfde of de volgende dag al terecht!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:07 schreef vdo28 het volgende:
Je zult er eerst een paar dagen wat olie of speciaal vloeistof in moeten doen zodat het was losser word.
Alleen gaat het dan wel wat moeilijker en als je evenwichtsorgaan geirriteerd word van al dat water spuiten kun je er goed misselijk van worden...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tip: Zeg dat je dit al een paar dagen gedaan hebt en je kan dezelfde of de volgende dag al terecht!!!![]()
agh....... het is meestal al zacht en 1 spuitje is voldoende!! Pas als je het 4 dagen laat aankoeken lijkt het me handig om te druppelen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Alleen gaat het dan wel wat moeilijker en als je evenwichtsorgaan geirriteerd word van al dat water spuiten kun je er goed misselijk van worden...
Jij behandeld je oor zeker als een kut jaquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:44 schreef Piemol het volgende:
keukenrol pakken.. nat maken , en punt van maken en een beginnen aan een sessie earfukking... niets helpt.
...
verstopte kut oor! bah!
Niet bij iedereen is de gehoorgang het zelfde hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo inweken![]()
Gewoon met warm water een paar x inspuiten en dan komt de boel vanzelf los![]()
Doet absoluut géén pijn, ik doe het vaker zelf bij mijn man die heeft ook van die oren die regelmatig * dicht * zitten![]()
Een klant van m'n werk, werd laatst wakker met een half-verlamd gezicht (zijn linkerhelft). Heeft ie toch wel 3 weken mee rond gelopen, op z'n minst. (het is wel weggetrokken)quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:44 schreef Piemol het volgende:
Dr is niets zo erg als wakker worden en realiseren dat je oor het dus niet meer doet
Dat is veel te gevaarlijk. Je moet je neus dicht houden en dan langzaam druk zetten. Dan 'knappen' je oren vanzelf open.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef teknomist het volgende:
Neus dicht en proberen te niezen.
Wat zei de dokterquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:25 schreef Unity het volgende:
[..]
Een klant van m'n werk, werd laatst wakker met een half-verlamd gezicht (zijn linkerhelft). Heeft ie toch wel 3 weken mee rond gelopen, op z'n minst. (het is wel weggetrokken)
En jouw hersens werden verlamd wakkerquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:25 schreef Unity het volgende:
[..]
Een klant van m'n werk, werd laatst wakker met een half-verlamd gezicht (zijn linkerhelft). Heeft ie toch wel 3 weken mee rond gelopen, op z'n minst. (het is wel weggetrokken)
Daar hoef je niet smerig voor te zijn hoor....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:34 schreef animuz1 het volgende:
wtf hoe smerig moet je wel niet zijn dat je oor gewoon verstopt is?![]()
Wat is jouw probleem? Ga toch buiten spelen, peuterquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:09 schreef Beach het volgende:
[..]
En jouw hersens werden verlamd wakker
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef massy het volgende:
Het is niet echt verstandig om in je oor te zitten met pennen, wattenstaafjes en meer van dat soort dingen (haarspelden met bloemen erop bijvoorbeeld)
Er zijn heel wat mensen die hun oor moeten laten uitspuiten (ik werk bij een huisarts en we hebben zeker 2 mensen op een dag die dit moeten laten doen). Het doet geen pijn en is zo gebeurd (als er goed gedruppeld is met olie).
Regelmatig schoonmaken van de oren met wattenstaafjes leidt ertoe, dat de in het oor aanwezige oorsmeer verder het oor in wordt geduwd. Hierdoor ontstaat tegen het trommelvlies een vaste, harde prop oorsmeer, die niet meer vanzelf verdwijnt. De prop kan door irritatie een ontsteking veroorzaken. Ook beschadiging van de gehoorgang en het trommelvlies door het wattenstaafje komt regelmatig voor. Veelvuldig schoonmaken van de oren kan leiden tot verhoging van de oorsmeerproductie. Peuter dus niet te vaak met wattenstokjes in het oor (vooral ook vanwege het gevaar voor beschadigingen).
IK LAS SPUITEN EN SLIKKEN WHEHEHHEEH ROFLZ0RZ LOLLEROMFGquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef DuranK het volgende:
Wat ook helpt. Neus dichtknijpen en dan snuiten en slikken tegelijk. Lekker vaag gevoel
dude behavequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IK LAS SPUITEN EN SLIKKEN WHEHEHHEEH ROFLZ0RZ LOLLEROMFG
De reden waarom ik mijn oor uit kon laten spuiten. Ik werd er door de huisarts op gewezen dat wattenstaafjes dus niet bedoeld zijn voor het oor. Weer wat geleerd dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef massy het volgende:
Het is niet echt verstandig om in je oor te zitten met pennen, wattenstaafjes en meer van dat soort dingen (haarspelden met bloemen erop bijvoorbeeld)
Er zijn heel wat mensen die hun oor moeten laten uitspuiten (ik werk bij een huisarts en we hebben zeker 2 mensen op een dag die dit moeten laten doen). Het doet geen pijn en is zo gebeurd (als er goed gedruppeld is met olie).
Regelmatig schoonmaken van de oren met wattenstaafjes leidt ertoe, dat de in het oor aanwezige oorsmeer verder het oor in wordt geduwd. Hierdoor ontstaat tegen het trommelvlies een vaste, harde prop oorsmeer, die niet meer vanzelf verdwijnt. De prop kan door irritatie een ontsteking veroorzaken. Ook beschadiging van de gehoorgang en het trommelvlies door het wattenstaafje komt regelmatig voor. Veelvuldig schoonmaken van de oren kan leiden tot verhoging van de oorsmeerproductie. Peuter dus niet te vaak met wattenstokjes in het oor (vooral ook vanwege het gevaar voor beschadigingen).
Zoals mij...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
klote stel je voor, je wordt echt doof wakker
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zoals mij...
Kreeg een hersenvliesontsteking met coma tot gevolg, en toen ik bij kwam na 3 weken, was ik doof... Inmiddels al weer 20 jaar geleden, maar toch...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |