Laat haar maar ff bellenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:22 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder zegt dat ze wel wil. Je moet echter wel op de begane grond wonen daar ze 180 kilo schoon aan de haak is.![]()
Marco rulesquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:35 schreef MmadviewW het volgende:
wat was er met die marco dan:p
heb net ff die marco topics btje gelezen lol hij had het over kakkerlakken ofzo en over een club wahha damn ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Marco rules![]()
mis hem nog steeds![]()
De HKM in hun kruistocht tegen de Kakerlakken (ja... met spelvaut)... idd ongeveer net zo triest als deze gozerquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:43 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
heb net ff die marco topics btje gelezen lol hij had het over kakkerlakken ofzo en over een club wahha damn ik kom niet meer bij![]()
zou ik wel eens willen zienquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:48 schreef Darksoulz het volgende:
Hij heeft inmiddels zijn legendarische website eraf gehaald, ik heb zijn cu2 nog wel ergens opgeslagen dus die kan ik nog wel online zetten maar das verder offtopic
Nou, komop meid doe es bellen...jij hebt toch wel de lef ervoor toch? alsjebliefquote:
Nee, niet allemaal, alleen degene die het kunnen opnemenquote:
Hoi Henk,quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:35 schreef Woutey het volgende:
Geef me maar mails, ik bel wel :p
zo ver ik weet is er al samen ¤4,4 gebodenquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef MmadviewW het volgende:
volgens mij hebben we een sponsor nodig die "the one" over de streep trekt
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:25 schreef thomastux het volgende:
ok, waarom ook nietals je het bestandje hier plaats maak ik morgen ¤3,- naar je over!
Dat is idd al ¤4,40quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef MmadviewW het volgende:
ik doneer ook 70 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |