quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:00 schreef American_Nightmare het volgende:Ik sommeer niks. Ik stel het alleen voor. En vervolgens komt het kliekje en beginnen ze de wedstrijd te verdedigen tegenover die vervelende buitenstaander met een felheid alsof hij zojuist god weet ik wat over hun persoonlijk gezegd heeft.
Nu wil ik dan ook maar eens wat kwijt.
Mensen die redelijk nieuw zijn bij een clubje worden door dit soort onzin discussies niet echt blij.
Ik ben in dit Forum een redelijke buitenstaander
Ik probeer zelf iedere maand een foto te produceren die voldoet aan de gestelde eisen betreffende onderwerp, grootte en technische hulpmiddelen.
Nu heb ik deze oeverloze discusie eens goed door gelezen maar American_nightmare schijnt het niet helemaal te snappen.
Kijk er zijn nu eenmaal regels die zijn nodig om dingen gestroomlijjnd te kunnen laten lopen.
Als je deze regels niet wil respecteren ga dan gewoon je geluk ergens anders zoeken, maar kom dit Forum niet dood gooien met allerlei onzin argumenten.
Kijk ook ik vind een foto op 1028 pix breed er leuker uitzien, maar dat kost behoorlijk veel ruimte en tijd om ze te laden.
En het probleem van 550 geldt voor iedereen.
Ik hoop A-M dat je nu stopt met het vol spammen van deze discussie en je neer legt bij de regels die democraties zijn besloten.
PS ik behoor tot geen een kliekje
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.