quote:
Puur vanuit mijn raampje bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
Toch niet mijn e mail he?
Nee, je email was liefquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat is er? Toch niet mijn e mail he?
Gelukkig.quote:
Is altijd interessantquote:Maar ik ben een beetje in de war
Okéquote:en ik mail je vanavond nog wel even terug
Ik heb net geantwoordquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Ik ga net even een sigaretje roken... heb je mijn berichtjes gehad?
Ik ben naar het Chinees Nieuwjaar geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand nog iets juicy beleefd hier? Het is akelig stil...
Damn, ik wist dat ik iets mistequote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben naar het Chinees Nieuwjaar geweestJuicy he?
Nou ja, ik was in de stad terwijl er ook Chinees Nieuwjaar wasquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat ik iets miste
Ik had het wel graag willen zienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik was in de stad terwijl er ook Chinees Nieuwjaar washeb het zelf ook gemist dus
Inloggen, klikken op "The Immediate" en overal waar je een wit puntje ziet, zit een puzzel verstopt. Zowel de puzzel, als de vraag, als het antwoord zijn cryptisch... dus even nadenken, een hoop termen in google invullen en dan verschillende keywords als antwoord uitproberen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Christine, hoe werkt dat Stone?
Heb me aangemeld, maar wat nu?!.
Que?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste geocache gevonden
Een geocache is een soort doosje die ergens verstopt ligt in Nederland. Nouja, er bestaan duizenden in het hele land. De lol is dat je dat ding met je GPS opspoort, openmaakt (zonder dat iemand het ziet) en in het logboek schrijft dat jij er geweest bent.quote:
Even doorbijten... de eerste is altijd het moeilijkst, en daarna wil je alleen nog maar de smartass zijn die de puzzels op kan lossenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
Hm, ben nu met de puzzels bezig.
Gaat me niet lukken denk ik..
Heb ze allemaal al zitten bekijken, bij geen een daagt er ook maar íets.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Even doorbijten... de eerste is altijd het moeilijkst, en daarna wil je alleen nog maar de smartass zijn die de puzzels op kan lossenProbeer anders eerst een andere?
Hehe, echt nog noooit van gehoordquote:Op zondag 13 februari 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Een geocache is een soort doosje die ergens verstopt ligt in Nederland. Nouja, er bestaan duizenden in het hele land. De lol is dat je dat ding met je GPS opspoort, openmaakt (zonder dat iemand het ziet) en in het logboek schrijft dat jij er geweest bent.
www.geocaching.com als het je interesseert
Probeer anders eerst eens puzzel 7:8? Helemaal links onder in het midden.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ze allemaal al zitten bekijken, bij geen een daagt er ook maar íets.
Maarja..
Goedzoquote:Op zondag 13 februari 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Jeeejj, heb er een..
Nog voordat ik jou hind las..
De dag is ook pas net begonnen!quote:Op zondag 13 februari 2005 01:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaapben moe maar heb nog niks gedaan vandaag
![]()
Tsja als het zo bekijktquote:
Dan is het tijd om naar bed te gaan denk ikquote:Op zondag 13 februari 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja als het zo bekijkt![]()
Nee werkt niet![]()
Hee, just my thoughts! G'night!quote:Op zondag 13 februari 2005 03:37 schreef timbob het volgende:
ik heb lekker gedanst enzo
nu heb ik zere voetne
slaap lekekr!
Mijne ook.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:54 schreef Airelle het volgende:
zo zeg, jullie gaan weer snel!
mijn laatste vakantie-dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |