komt ook op de pc uit dus wat houd je tegen om em te verkopen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Mijn xbox maakt nu ook abnormaal veel geluid. En 1 controller werkt maar half. Is mij nog nooit gebeurd bij een andere console (zelf niet bij de n64 controlle met craapy pookje).
Enige console die dood is gegaan is mijn NES na 10 jaar trouwe dienst.
Ook leuk is het dat Rare totaal geen games uitbrengt in de nabije toekomst. Echt fantastisch om een xbox te hebben. Het is dat Splinter cell 3 er aan zit te komen, maar anders wist ik het wel.
doet ie ook niet , me chrystal wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij als je xbox kapot gaat door de stroomkabel dan start je xbox helemaal niet meer op
Als je meerdere computers tegelijktertijd aan Internet hebt hangen lijkt het me sterk dat je geen router hebt. Is je kabel/ADSL-modem niet een router?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan sinds 2 dagen niet meer op Xbox Live! komen.
[..]
en dan krijg ik een melding dat het aan mijn router ligt, maar ik heb helemaal geen router hij is verbonden aan een Hub die via de modem gaat.
Ik heb eerst de Gamecube gekocht, en heb nu sinds eind vorig jaar een Xbox.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens, is er nou niemand die zijn Gamecube en Xbox even goed vind net als ik?
Nope een Motorola Subboard Cable Modem en daarnaast een Netgear Double Speed Hub.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:25 schreef twi het volgende:
Zonder routerfunctionaliteit werkt dat niet zo, simipel. Je zult wel een Thomson Speedtouch 510 modem hebben voor ADSL. Dat is een router
wil je perse een US robotics game adapter?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:44 schreef rockstah het volgende:
ik heb een Alcatel Speedtouch 5 poorts router met daar aan nog een U.S. robotics wireless router van 100 euro, en nu moet ik ook nog een U.S. robotics wireless game adapter van 80 euro bij gaan kopen voor ik weer op live kan
Een duur geintje voor die onstabiele verbinding die ik ervoor terugkrijg.
43Mbit denk ikquote:Wat is dan het verschil met deze B adapter en de G adapter?
normaal gesproken bestel ik op de grotere en bekendere sites, maar omdat deze zaak goede punten krijgt bij de pricewatch op tweakers heb ik mijn adapter daar besteld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:52 schreef rockstah het volgende:
Waar kan je die krijgen dan?
Ik snap het niet zo goed BMH.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Mijn xbox maakt nu ook abnormaal veel geluid. En 1 controller werkt maar half. Is mij nog nooit gebeurd bij een andere console (zelf niet bij de n64 controlle met craapy pookje).
Ook leuk is het dat Rare totaal geen games uitbrengt in de nabije toekomst. Echt fantastisch om een xbox te hebben. Het is dat Splinter cell 3 er aan zit te komen, maar anders wist ik het wel.
Bel de Xbox helpdesk is, dan krijg je een nieuwe controller en omdat het bij jou N64 joystick niet is gebeurd is de Xbox controller meteen slecht? (dat maak ik ieder geval op uit je post hier)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
Let eens op dequote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ga jij even heel snel je mond spoelen. De cube staat niet bekend om zijn mankementen. De N64 Gampad was een fout (stom lam pookje), maar verder hoor ik weinig slechts over de NGC hardware.
(Zoals jullie zien ben ik nog niet helemaal geïntergreerd in de xbox community, af en toe moet ik nog eens opkomen voor die platina cubes naast m'nTV)
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komt ook op de pc uit dus wat houd je tegen om em te verkopen?
Je loopt aleen maar te zeiken op die xbox , positief zijn over de xbox ho maar.
Post hier gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen hebt , pro nintendo doe je maar in het Gaycube topic
[..]
doet ie ook niet , me chrystal wel.
Als je hem dan geen aandacht geeft dan zou het misschien een stuk beter gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef Rodie83 het volgende:
Whehehe dacht ik net dat BMH eindelijk eens was opgerot met z'n kansloze opmerkingen komt ie weer om de hoek kijken met z'n achterlijke pro nintendo posts
Of je zegt gewoon dat het een achterlijke kut-user is die vrijwel nooit bijdraagd aan de discussies in het xbox topic. Als ie al post is het om duidelijk te maken dat gamecube heilig is en xbox niet. Dat is irritant en dat mag ook best gezegd worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Bel de Xbox helpdesk is, dan krijg je een nieuwe controller en omdat het bij jou N64 joystick niet is gebeurd is de Xbox controller meteen slecht? (dat maak ik ieder geval op uit je post hier)
Wat Fliepke hierboven zegt, er komen zat andere leuke spellen uit
[..]
Let eens op desmiley
[..]
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor je
[..]
Als je hem dan geen aandacht geeft dan zou het misschien een stuk beter gaan
Tuurlijk kan dat irritant zijn, maar iedereen heeft ook weer recht op een eigen mening en de mening van BMH staat jammer genoeg haaks op de mening van de rest hier. Je moet gewoon kunnen zeggen dat je de Xbox niet goed vindt, dan hoeven daar niet meteen reacties op gegeven te worden dat het een 'achterlijke kut-user' is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat het een achterlijke kut-user is die vrijwel nooit bijdraagd aan de discussies in het xbox topic. Als ie al post is het om duidelijk te maken dat gamecube heilig is en xbox niet. Dat is irritant en dat mag ook best gezegd worden.
het verschil is dat ik niet in het gamecube topic irritant kom doen wat andersom wel gebeurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
Het is gewoon GameCube... dat jij nu net zo anti gamecube bent als BMH anti-Xbox is is leuk voor je
En zoooooveel duurderquote:Het leven zou zoveel simpeler zijn met maar 1 console
Kheb geen goed woord over Nintendo fanboys die hier onder de gordel xbox lopen te bashen, das iets heel anders.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:36 schreef Young_David het volgende:
Nog maar een paar dagen een Xbox en ik merk meteen hoe irritant fanboys zijn. Aan de ene kant moet je plotseling gaan verantwoorden waarom je nu ineens een xbox hebt, alsof je nintendo verraden hebt. Aan de andere kant heb je xbox fanboys die weer geen goed woordje over hebben over nintendo.
Het leven zou zoveel simpeler zijn met maar 1 console (ownee, dan heb je de pro-pc mensen nog)
Dat hij de Xbox niet kan waarderen is toch zijn probleem, ik zie het probleem niet zo: Jij en vele anderen hebben veel plezier aan de Xbox en geen problemen met deze console, dat hij dat nu toevallig wel heeft (of lekker aan het overdrijven is) is gewoon jammer voor hem, maar het is niet een punt waar je je heel erg druk om moet gaan maken. Nu hebben we alweer een pagina vol off-topic gelul, alleen maar omdat er 1 fanboy is, die wat minder tevreden met zijn Xbox is.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Kheb geen goed woord over Nintendo fanboys die hier onder de gordel xbox lopen te bashen, das iets heel anders.
man ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Gamedemon is ook vaak redelijk negatief in het GameCube topic, Zelda Four Swords MP voor de Cube bijv., dan wordt tegen hem ook niet meteen gezegd dat hij een 'achterlijke kut-user' is, omdat er andere mensen zijn die het wel leuk vinden om met 4 man en 3 GBA's een spel te spelen.
router resetten al geprobeerd?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan nog steeds niet op Xbox Live!Zou de netwerkkaart erin kapot kunnen zijn? Ik heb hem wel opgetild deze week om de datum van de fabricage te zien.
ja,quote:
Hier 1.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef HomerJ het volgende:
Nee, dat is gewoon een modem en daar hangt een kabel naar de HUB(die splitst het in 3 uitgangen)
Trouwens, is er nou niemand die zijn Gamecube en Xbox even goed vind net als ik?
De release van de game is pas in Juni :|quote:Extreme mode is the new style of racing, and it takes a page or two from the intense, street-racing ranks. Pick up a stylish ride, then modify that sucker to reflect your personality. It's like the motion picture Torque, with less Ice Cube and more actual quality product. Essentially, Extreme mode gives MotoGP 3 that two-games-in-one feel.
Dat zand ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef twi het volgende:
Moto GP 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kreeg wel een DNS-nummer, maar die werkte niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig kan ik weer op Xbox Live
Ik had even naar mijn provider gebeld en het DNS nummer was vernieuwd en die klopte niet meer. Alleen raar dat de Troubleshooter aangaf dat de DNS goed was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |