Inderdaad wou ik ook net zeggen, worden ze waarschijnlijk veel beter opquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef HassieBassie het volgende:
Flikker ze gewoon in een koekenpan op laag vuur, dan worden ze nog lekker ook.
Ik heb geen koekenpanquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef HassieBassie het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef HassieBassie het volgende:
zeker alleen een magentron en een vetpot in huis voor al je kookbehoeftenquote:
Wel 8 minuten hèquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:10 schreef Frekkel het volgende:
Hm.. ik smijt ze er gewoon in... de honger..![]()
tuurlijk niet, er is hier ook nog een euh gewone panquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:17 schreef Broodjevlees het volgende:
zeker alleen een magentron en een vetpot in huis voor al je kookbehoeften![]()
De FOK!server?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:18 schreef qltel het volgende:
Gooi ze in de magnetron met een server of keukenpapier eronder
Met een server eronder? Dat past niet eens in mijn magnetronquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:18 schreef qltel het volgende:
Gooi ze in de magnetron met een server of keukenpapier eronder, dan valt het met het slap worden ook wel mee.
Dan moet je de nieuwe HP magentron hebben: 19" rack server ready en AMD opteron approvedquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:24 schreef LSS het volgende:
[..]
Met een server eronder? Dat past niet eens in mijn magnetron![]()
Dan heb je ze er geen 8 minuten in gehad op vol vermogenquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:43 schreef Frekkel het volgende:
Ok als ze uit de magnetron komen zijn ze klef en zacht..![]()
Nee tegen die tijd is je magnetron ook uitgebrand Dokter Snugglesquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dan heb je ze er geen 8 minuten in gehad op vol vermogen
Ja, ga het een beetje verraden wat er dan gebeurd... Was wel leuk geweest als het huis daar blauw van de rook had gezien...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tegen die tijd is je magnetron ook uitgebrand Dokter Snuggles
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
O jij had verwacht dat hij dat ECHT ging doen??
Ik ging het ook bijna echt doen hèquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:56 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ja, ga het een beetje verraden wat er dan gebeurd... Was wel leuk geweest als het huis daar blauw van de rook had gezien...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |