Sinds een aantal maanden ben ik wekelijks aan het kickboksen. Alleen sinds de laatste 2x heb ik flinke blaren onder mijn grote tenen. Op zich vind ik dit niet zo vreemd, aangezien je bij het geven van een lowkick met je standbeen vanuit je voet moet meedraaien. Je voet draait dus flink op de mat en is de kans blaren toch wel aanwezig.
Ik vroeg me af of iemand misschien weet wat ik hier het beste tegen kan doen? En nu aub niet met zo een gemiddelde snuggere Fok!-user opmerking komen door te zeggen dat ik dan maar niet moet kickboksen...
Een ideetje leek het me om voortaan op schoenen te kickboksen ipv mijn blote voeten, maar weet iemand waarop ik moet letten bij aanschaf van dergelijke schoenen? Op het net kan ik wel wat info over schoenen vinden, maar dan gaat het over het algemeen over schoenen voor taekwando, wortselen of freefight.
Taekwando
![]()
Worstelen
![]()
Freefight
![]()
Op mijn sokken kickboksen vind ik helemaal niets. Dit is dan ook geen optie.
Aangezien ik momenteel toch geen ene moer op mijn werk te doen heb vraag ik het maar hier. Zodra ik weer in de sportschool zit, vraag ik het ook sowieso nog aan de trainer. Alle hulp is iig welkom.
Merci!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.