Idd eindelijk uit hiero, ik draai hem al minstens een half jaar, maar hij blijft leukquote:Op donderdag 14 april 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Girls Aloud - Love Machine(was al getipt, gewoon een lekker nummer)
( www.ekdom.nl > Freak 11)
Girls Aloud is een mix van Traffic - Hole in My Shoe tot een Jackie Deshannon - Put A Little Love In Your Heart.. totaal onorgineel dusquote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd eindelijk uit hiero, ik draai hem al minstens een half jaar, maar hij blijft leukHopelijk wordt Wake Me Up hier de volgende single
Al hun nummers zijn toch covers?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:28 schreef furanku het volgende:
[..]
Girls Aloud is een mix van Traffic - Hole in My Shoe tot een Jackie Deshannon - Put A Little Love In Your Heart.. totaal onorgineel dus![]()
Ah, heb 't al: 'No Sunrise’quote:Op donderdag 14 april 2005 11:42 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe heet dat 'nieuwe' (is dat nummer nieuw?) nummer van Relax en Bo-Rush (Boris)?
Ik zag voorstukjes van de clip op MTV.. En het zal wel zo'n breezah-stempel krijgen omdat het vaak zal worden uitgezonden op TMF/MTV maar het klonk best goed.
Ik heb vorig jaar zomer de nieuwe cd van Stevie al besteld, maar werd vertraagd.quote:Op donderdag 14 april 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stevie Wonder - So What The Fuss(is ook een lekkere Q Tip-remix van)
Carl Cox - Give Me Your Love
K.T. Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree(apart stijltje)
Marco Passarani - Criticize
Hal - Play The Hits
Girls Aloud - Love Machine(was al getipt, gewoon een lekker nummer)
( www.ekdom.nl > Freak 11)
Die al oud zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Daddy Yankee - Gasolina(de zomerhit van 2005?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |