omdat poessies gewoon helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Die pluizen uit die oren....
enneh... hoe komt het toch dat dit topic weer gedomineerd wordt door katten![]()
* O *quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:58 schreef werty het volgende:
(oftopic)
kan iemand mij uitleggen hoe je die cheerleader smiley maakt
Hahaha, ook een knuffel in de mand. Ik heb ook een Duitse Herder en ze kan niet zonder haar knuffel, die heeft ze in haar bek als ze slaapt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:13 schreef Cici het volgende:
[afbeelding]
Tyson toen hij nog jong was.
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie:
Zo, dat waren mijn beesten
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.
[afbeelding]
Bijjjjjjjna jaquote:
Zo baas... Zo hondquote:Op zondag 13 februari 2005 01:54 schreef Hilje23 het volgende:
Hoe wou je Rimpel hebben?
In bed
op de bank
In de stoel bij mijn ouders
op zijn kleedje
en samen met baasje op de bank
Jawel hoor...hahahaha!quote:Op zondag 13 februari 2005 19:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bijjjjjjjna ja
[..]
Zo baas... Zo hond
Zijn ZE ook weleens wakker
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.
[afbeelding]
quote:
Het is nog erger dan je denkt. Dat been behoort een meneer toe die aan het afkitten was. Tijdens het verbouwen van de badkamer sliep ze dus regematig in bad.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig ondeugend, ik dacht dat Xena de enige was die ook gewoon ín het bad zit. Er zijn er dus zelfs die er slapenWat doet dat been daar trouwens
Offtopic dus.....
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |