het leuke is ook nog als hij zo ligt te slapen dat je alles met hem kan doenquote:
Jemig!! Dat is een lang eind katquote:
Hahaha ja maar daar wassie net wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:21 schreef dalet het volgende:
Toevoeging bij Fritz:
[afbeelding]
Vond ik ook erg grappig
Die laatstequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:24 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oooo ik lees nu het topic, wat zielig, maar gelukkig issie weer oke!! De kat van mijn zus heeft ook al een paar keer ontzettend last van blaasgruis gehad, en ze hebben dan zo'n pijn af en toe echt heel zielig.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Hai Inkie,
alles is nu weer goed met Bailey gelukkig! Afgelopen zomer zat zijn hele blaas vol blaasgruis en dat is nog een heel drama geweest
Ja, dat blijkt maar weer. Ik zou ook liever twee katten willen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef Markster het volgende:
[..]
Cavia's zijn dan ook uitermate stomme beesten.
Bij honden zeggen ze altijd dat het type hond wel goed bij het baasje past, zeg maar een " soort zoekt soort" . Misschien is dat bij katten ook zo???quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn kat slaapt met z'n duim in z'n mond![]()
En hij snurkt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |