Laat dat forum maar komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Tweede helft van oktober begint het dus. De uitzendingen dan.
Ik heb een beter idee: maak het uit... Hoe lief ze ook is, jij verdient ongetwijfeld beter...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef harlingen het volgende:
[..]
Bedankt. Ik print het even uit voor mijn vriendin waar dit een must voor is (na pop idols en de gruwelen die ik daar gezien heb twijfel ik nog of ik ga kijken).
Zeker.quote:
Ik heb er nu al zin inquote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Tweede helft van oktober begint het dus. De uitzendingen dan.
Wat houdt dat precies in dan dat het zoveel eerlijker is? En in Amerika zijn de jongens en meisjes gescheiden, dat lijkt me dus niks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop ZO erg dat we het Amerikaanse TOP 24 systeem krijgenVeel eerlijker en beter.
EN een liveband bij elke liveshow!!
IPV dat de jury 30 kandidaten uitkiest die in 3 rondes strijden tegen elkaar, kiest de jury 12 meisjes en 12 jongens. Die nemen het elke week tegen elkaar op.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan dat het zoveel eerlijker is? En in Amerika zijn de jongens en meisjes gescheiden, dat lijkt me dus niks.
In amerika is alles dus met band (zelfs incl. blazers) en kunnen ze veel interessantere rondes doen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang er maar een bigband ronde komt vind ik alles goed.
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idols
als je met idols hoog eindigd kun je toch geen sirieuse carriere toch vergeten? tenzij je graag door jetix en zeppelin wil worden geadoreerd en soms in vage talkshows weer boven wilt worden gehaald.
Inderdaad!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben..
auditiesquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben..
Gezien jouw schrijfstijl precies jouw doelgroep dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tenzij je graag door jetix en zeppelin wil worden geadoreerd en soms in vage talkshows weer boven wilt worden gehaald.
Ik weet het niet, was maar een ideetje. Ik kwam hier op uit, aangezien al zeker is (tenminste, zo lijkt het) dat de eerste liveshow op 31/12 is en de eerste auditieuitzending in de tweede helft van oktober.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
Dit jaar dus weer precies het zelfde concept (BVO?).
Ik vind de rest ook altijd leuk. Dan zit je tenminste met spanning voor de buis (en op het forumquote:
Kom op zeg, die vent (...) straalde 1 ding uit: saaiheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:27 schreef marky het volgende:
Ik zat net wat te surfen over het net en kwam ineens de site van Ron Link weer eens tegen. Vond het tijdens idols twee een van de betere en net als July tijdens idols 1 snap ik niet dat dit soort lui niet worden opgepakt door een platenmaatschappij.
Stond op zijn site een stuk van een optreden
http://www.ronlink.nl/audio.htm
Ik snap niet dat hij er zo snel uitvloog. Als hij in de finale tegen Boris had gestaan vraag ik me af of Boris de winnaar was geworden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezien jouw schrijfstijl precies jouw doelgroep dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |