als iedereen er een grote heisa van maakt is het idd wel grappig. maar dat was bij idols 1 leuk en bij idols 2 al een stuk minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind de rest ook altijd leuk. Dan zit je tenminste met spanning voor de buis (en op het forum).
Die spelfouten zullen er met de jaren heus wel uit gaan hoor.quote:
Het is gewoon leuk. Entertainment. Simpel vermaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als iedereen er een grote heisa van maakt is het idd wel grappig. maar dat was bij idols 1 leuk en bij idols 2 al een stuk minder.
quote:Edwin Jansen zal geen deel uitmaken van de jury van Idols III. Henkjan Smits, Eric van Tijn en Jerney Kaagman zijn er wel weer bij. Voor Jansen wordt waarschijnlijk geen opvolger gezocht, misschien wordt er af en toe wel een gastjurylid uitgenodigd.
Jansen vindt dat hij zijn jury-rol in Idols niet meer kan combineren met zijn werk als artiestenmanager omdat hij populairder dreigde te worden dan de artiesten die hij begeleidt. Dat kan volgens hem leiden tot onwerkbare situaties.
Haha, wat verbeeldt hij zich niet zeg. Ik zal hem niet missen, vond hem altijd de minst sympathieke van het stel..quote:
quote:Albert Verlinde 'bedankt' voor Idols
Albert Verlinde neemt niet plaats in de jury van het tv-programma Idols. "Als ik het zou doen, ben ik straks alleen nog maar dat mannetje dat achter een tafel kritiek geeft. En dat lijkt mij geen goed idee", vertelt hij dinsdag op Radio 538. De 44-jarige Verlinde krijgt bij RTL naast Boulevard vanaf maart wel een eigen talkshow.
quote:Drie juryleden bij nieuwe Idols
HILVERSUM - Drie in plaats van vier juryleden gaan vanaf oktober in Idols op zoek naar nieuw zangtalent. Henkjan Smits, Eric van Tijn en Jerney Kaagman gaan voor Idols 3 opnieuw het kaf van het koren scheiden. Edwin Jansen, nog wel present bij de eerste twee edities van de talentenjacht, heeft het te druk met andere werkzaamheden. Dat liet RTL Nederland maandag weten.
De succesvolle muziekshow is vanaf 22 oktober op tv. Voor de laatste shows, waarin het publiek mag stemmen, maakt iedere week een ander gastjurylid zijn of haar opwachting.
Nee over Idols. Je zou je opgeven.quote:
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee over Idols. Je zou je opgeven.
Waarom zou je er dan zo geheimzinnig over doen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?!.
Je zou ook heel erg af kunnen gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan zo geheimzinnig over doen??
Nou en, dan herkennen we je toch welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou ook heel erg af kunnen gaan..
Nee, als ik mee zou doen zou ik in ieder geval niet zo'n randmongool zijn als die in de uitzending komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, dan herkennen we je toch wel?
Ik zet mezelf neer als de underdog, like duh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Maar in het begin blies je zo hoog van de toren.Dipje gehad
?
Dus je geeft je opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zet mezelf neer als de underdog, like duh..
Can be yes, can be no.....quote:
Denk maar niet dat ik nog op je ga stemmen, mocht je ver komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Can be yes, can be no......
Ik zeg lekker helemaal niks..
Heus wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nog op je ga stemmen, mocht je ver komen.
Zou ze nooit doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
Dat zou pas grappig zijn, als Hind in een interview zou zeggen dat ze jou echt volkomen kut zou vinden
Ga je ook met zo'n Hind-shirt lopen, als je auditie gaat doenquote:
Uiteraard, direct een wit voetje bij HJ scoren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook met zo'n Hind-shirt lopen, als je auditie gaat doen?
Ik gewloof het ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zijn wij trouwens de enige die het leuk vinden dat er nog een serie komt.
Of figuren die helemaal geen verstand van muziek hebben, maar gewoon genieten van de aandacht die ze krijgen door jurylid te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik gewloof het ook..
Mwah, ligt eraan wát voor gastjuryleden. Liever niet van die figuren als Bastiaan Ragas, die alles maar geweldig vinden.
Het worden gastjuryleden die wel wat te maken hebben met het onderwerp van de uitzending.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of figuren die helemaal geen verstand van muziek hebben, maar gewoon genieten van de aandacht die ze krijgen door jurylid te zijn..
Hij bekte Elisaar af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
Nietus. Edwin verzon zelf nog wel eens een commentaar. Edwin praatte gewoon iemand na!
Groot gelijk had ie.quote:
quote:
Neee neeee neeeeeeeeeeeeee, je hoeeeeeeeeeft niet te gaan schaaaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Irma
En Maud zong ook vals, die kwam alleen zo ver omdat ze een lekker wijf was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |