quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben wel voor een derde editie van Idols. De audities zijn altijd wel leuk, en wie weet zit er nog iets lekkers getalenteerds (*kuch*) bij zoals Robin vorig jaar.![]()
quote:RTL-woordvoerder Jaap Paulsen laat weten dat er op dit moment wel bekeken wordt of er een Idols 3 komt. Mocht het tot een nieuwe Idols komen dan wil Henk Jan Smits graag weer in de jury zitten. "Ja, ik heb er wel zin in. Het lijkt me heel leuk. Er is ieder jaar wel ruimte voor een nieuwe ster, dus ook voor een nieuwe Idols."
De talentenscout heeft wel een voorwaarde om weer in de jury plaats te nemen. "Maar dan is het wel leuk als de andere juryleden ook weer van de partij zijn."
Henk Jan weet dat hij in ieder geval niet in september in een eventueel vervolg van de populaire talentenwedstrijd te zien zal zijn. "Nee, die garantie kan ik je geven, want dan ben ik op vakantie. Maar als er in september dan toch een Idols 3 komt, dan doe ik dus niet mee."
De komende weken komt er een besluit over een mogelijke Idols 3. Dan wordt namelijk de nieuwe winterprogrammering van RTL bekend.
Ontzettend goeie bijdrage, deze post...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ontzettend leuk om naar te kijken...
of niet...
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef WebForce het volgende:
Het trieste is dat er altijd weer van die domme wijven het he-le-maal geweldig vinden, waardoor het wéér wordt gemaakt...
Ik hoef die rommel niet meer op tv, 1ste keer was leuk, 2e al stuk-ken minder, maar de derde keer
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!
(of ze moeten het meer als de Duitsers gaan doen. Die maken er veel meer een show van... Dat is echt een stuk leuker)
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...
En wat voor een show maken deDuitsers
er dan van? Idols - de synchronisatie (ofzo)
Dat stem gedoe is zoooooquote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Ik heb het toch helemaal niet over de Amerikaanse Idols? Ik heb het over de Duitse. Die is leuker dan de Nederlandse èn blijkbaar ook als de Amerikaanse.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..volgens mij is het talent in Nederland wel zo'n beetje op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |