Weer die massa-hysterie om niets.quote:Er is nog geen knoop doorgehakt, maar Idols 3 zit er weer aan te komen. Het jaartje sabbatical van de jury zit erop en ze kunnen weer wat nieuwe popidooltjes uitkiezen. Alleen de toppers Jamai, Jim en Dewi van Idols 1 hebben nog niet echt van de status popidool kunnen genieten. Alle verwachtingen door de wc gespoeld en we zijn weer een aantal gedesillusioneerde tieners rijker.
Hoe is het met…
Jim die werd tweede bij Idols 2003. Hij is nu bezig bij een kleinere platenmaatschappij en zit niet meer bij BMG. Hij zit nu in de studio en werkt aan een r&b album. Dewi werd vierde bij Idols 2003 en speelt nu in de korte film ‘Dot’ en volgens HenkJan doet ze het daar wel erg goed in en spettert ze van het beeld af. Dus wie weet zit er wel een carrière als actrice in het verschiet. Jamai speelt nu in Hello Dolly en heeft helemaal zijn draai gevonden in musicalland.
En verder met…
Jamai vertelde tijdens het interview met ons dat hij ook een nieuw album gaat maken. Geen popalbum, maar een theater/kleinkunst album. Totaal iets anders. En Jamai verwacht dat hij over 20 jaar vast nog wel een nummer 1 hit zal scoren. Hind werd derde bij Idols 2003. Zij is nu druk bezig met haar tweede album. Het volgende album krijgt nog meer een Arabische sound dan het vorige en ze gaat een aantal nummers zelf schrijven. Hind heeft een platencontract voor drie albums bij BMG. Voor haar debuutalbum ‘Around the world’ leverde haar een Edison op.
Intwine
Wie wel heel goed gaat als popster is Roger van Intwine. Hij deed ook mee aan Idols 2003. Roger stapte uit Idols, omdat hij het niet eens was met de regels. Hij ging verder met Intwine en heeft al met een paar nummers in de hitlijsten gehad. Roger bouwt het allemaal rustig op met zijn band Intwine. Intwine heeft ook de titelsong (Cruel Man) voor de film De Dominee gemaakt. Ze hebben al een tweede album uit en staan dit jaar op Pinkpop.
En de Idols 2?
Marlies van Idols heeft vorig jaar meegedaan aan Rate that VJ op TMF. Marlies heeft niet genoeg stemmen gekregen en heeft dus niet de ochtendshow op TMF mogen presenteren. Boris is nu druk bezig met zijn tweede plaat. Zijn eerste album ‘Rely on me’ is genomineerd voor een Edison in de categorie ‘Zanger nationaal’. Boris is samen met Huub van der Lubbe (De Dijk) en Marco Borsato in deze categorie genomineerd. Op 14 februari worden de winnaars bekend gemaakt. Maud heeft net haar nieuwe single ‘Als je bij me blijft’ uitgebracht. De single ligt vanaf 7 maart in de winkel en haar eerste album wordt eind maart verwacht.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik spreek hier nu met mezelf af dat als er nog 1 zo'n fuckin KUT-SHOW op tv komt dat ik dan mijn tv op straat zet...
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ls_3_in_aantocht.xmlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef harlingen het volgende:
Waar heb je deze tekst vandaan? Is hier een site over?
Bedankt. Ik print het even uit voor mijn vriendin waar dit een must voor is (na pop idols en de gruwelen die ik daar gezien heb twijfel ik nog of ik ga kijken).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef static het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ls_3_in_aantocht.xml
quote:
quote:Ik spreek hier nu met mezelf af dat als er nog 1 zo'n fuckin KUT-SHOW op tv komt dat ik dan mijn tv op straat zet gooi...
Een gouden plaat en een Edison is niet slecht hoor voor een debuutalbum.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
ik vraag me af waarom ze die fout gaan maken. Iedereen ziet toch dat het mislukt, dat de 'sterren' niks worden![]()
Dan kijk ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeroen KidV
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben wel voor een derde editie van Idols. De audities zijn altijd wel leuk, en wie weet zit er nog iets lekkers getalenteerds (*kuch*) bij zoals Robin vorig jaar.![]()
quote:RTL-woordvoerder Jaap Paulsen laat weten dat er op dit moment wel bekeken wordt of er een Idols 3 komt. Mocht het tot een nieuwe Idols komen dan wil Henk Jan Smits graag weer in de jury zitten. "Ja, ik heb er wel zin in. Het lijkt me heel leuk. Er is ieder jaar wel ruimte voor een nieuwe ster, dus ook voor een nieuwe Idols."
De talentenscout heeft wel een voorwaarde om weer in de jury plaats te nemen. "Maar dan is het wel leuk als de andere juryleden ook weer van de partij zijn."
Henk Jan weet dat hij in ieder geval niet in september in een eventueel vervolg van de populaire talentenwedstrijd te zien zal zijn. "Nee, die garantie kan ik je geven, want dan ben ik op vakantie. Maar als er in september dan toch een Idols 3 komt, dan doe ik dus niet mee."
De komende weken komt er een besluit over een mogelijke Idols 3. Dan wordt namelijk de nieuwe winterprogrammering van RTL bekend.
Ontzettend goeie bijdrage, deze post...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ontzettend leuk om naar te kijken...
of niet...
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef WebForce het volgende:
Het trieste is dat er altijd weer van die domme wijven het he-le-maal geweldig vinden, waardoor het wéér wordt gemaakt...
Ik hoef die rommel niet meer op tv, 1ste keer was leuk, 2e al stuk-ken minder, maar de derde keer
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!
(of ze moeten het meer als de Duitsers gaan doen. Die maken er veel meer een show van... Dat is echt een stuk leuker)
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...
En wat voor een show maken deDuitsers
er dan van? Idols - de synchronisatie (ofzo)
Dat stem gedoe is zoooooquote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Ik heb het toch helemaal niet over de Amerikaanse Idols? Ik heb het over de Duitse. Die is leuker dan de Nederlandse èn blijkbaar ook als de Amerikaanse.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..volgens mij is het talent in Nederland wel zo'n beetje op...
Niet nog meer Carlo Boszhard, dan ga ik rtl4 de-programmeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Carlo Boszhard en Chantal Janzen gaan de presentatie doen.
Alsjeblieft September dus!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
Het begint ook niet in september. Althans, niet als HJ mee doet.
quote:Idols III begint op Oudjaarsdag
Audities beginnen in het najaar
De populaire televisieshow gaat na de zomer opnieuw op jacht naar grote zangtalenten in Nederland. Rond oktober beginnen de eerste audities. Uiteindelijk blijft er een klein groepje zangers en zangeressen over die op televisie strijden om de eindoverwinning. De eerste liveshow staat nu gepland voor 31 december. Wie deze derde reeks van Idols gaat presenteren is nog niet bekend. Ook de juryleden moeten nog benaderd worden.
bron
Bron?quote:
Nu ook weer genoemd in Boulevardquote:Op maandag 9 mei 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Het is nog niet zeker dat Carlo het gaat presenteren. Ook de naam van Martijn Krabbé![]()
![]()
wordt genoemd aldus SBS ShowNieuws.
hij juist niet!, hij geeft commentaar en dan trekt ie altijd die zelfde kop erbij zo van "ha ha grappig hé?"quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martijn Krabbé lijkt me juist heel goed. Hij doet altijd van dat leuke commentaar, zal zeker goed passen bij de voorrondes.
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carlo doet toch Beauty n The Beast rond die tijd?
Lick it now, lick it good, lick this pussy just like you should....quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THE WORLD'S WORST AUDITIONS — All NEW SPECIAL!
We've traveled far and wide to bring you some of the funniest, most outrageous and just awful Idol auditions from around the world. In other words, just the stuff you love. Don't miss AMERICAN IDOL PRESENTS THE WORLD'S WORST AUDITIONS Thursday, May 19th 9/8c.
Zou er iets nederlands tussen zitten?
"Weet je wel wat je nu zingt?"quote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef Magics het volgende:
[..]
Lick it now, lick it good, lick this pussy just like you should....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |