abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25007360
We zijn klaar
pi_25007399
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
We zijn klaar
Ik vond hem lauw maar vanuit het 'makers'perspectief zal het vast een geslaagde uitzending zijn geweest.

Congrats, nogmaals.
pi_25007429
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:35 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik vond hem lauw maar vanuit het 'makers'perspectief zal het vast een geslaagde uitzending zijn geweest.

Congrats, nogmaals.
De korte dagelijjkse formule bevalt me beter - maar het publiciteitsoffensief is geslaagd. Vanavond nog een gesprek in B&W.
pi_25007481
Effe tussendoor: zijn jullie klaar met Cees G.? Die heeft in zijn eentje het programma bijna om zeep geholpen. Stop met die vervangers. Het Parool doet het ook zo: Frenk is ziek, of Frenk is met vakantie etc. etc.
pi_25007511
De vaste vervanger is momenteel Frank du Mosch.
pi_25007532
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:48 schreef SCH het volgende:
Frank du Mosch.
Knap ik ook niet van op. maar goed..
pi_25007586
Cees Grimbergen viel mij eigenlijk best mee. Hij doet ook Casa Luna (Frank du Mosch ook trouwens), een heerlijk radioprogramma in een rustige sfeer met wel ruimte voor wat diepgang en om uit te spreken. Maar goed een heel ander programma (wel van de NCRV) en dus niet te vergelijken met Stand.nl.

De uitzending van B&W vanavond gaat over het feit dat er steeds meer met meningen wordt gestrooid en er steeds minder ruimte is voor feiten en argumenten. Dat kan wel interessant worden, alleen moeten ze bij B&W wel beseffen dat ze zelf ook verantwoordelijk zijn voor dat strooien met meningen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_25007740
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef Loohcs het volgende:
Casa Luna
Daar heb ik ooit eens een mooie reportage gehoord over Thialf.

(Cees G. past niet bij stand.nl, de presentator moet het programma een beetje aanvoelen en dat doet Cees in het geval Stand.nl niet. )
pi_25007877
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef Eightball het volgende:

[..]

Daar heb ik ooit eens een mooie reportage gehoord over Thialf.

(Cees G. past niet bij stand.nl, de presentator moet het programma een beetje aanvoelen en dat doet Cees in het geval Stand.nl niet. )
Aangezien ik niet zo'n fan ben van het format van Stand.nl vind ik het niet zo'n ramp als het iets wordt afgezwakt door de presentator; iets minder afkappen en iets meer argumenten vind ik niet zo erg. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')