Ik vond hem lauw maar vanuit het 'makers'perspectief zal het vast een geslaagde uitzending zijn geweest.quote:
De korte dagelijjkse formule bevalt me beter - maar het publiciteitsoffensief is geslaagd. Vanavond nog een gesprek in B&W.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:35 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik vond hem lauw maar vanuit het 'makers'perspectief zal het vast een geslaagde uitzending zijn geweest.
Congrats, nogmaals.
Knap ik ook niet van op. maar goed..quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:48 schreef SCH het volgende:
Frank du Mosch.
Daar heb ik ooit eens een mooie reportage gehoord over Thialf.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef Loohcs het volgende:
Casa Luna
Aangezien ik niet zo'n fan ben van het format van Stand.nl vind ik het niet zo'n ramp als het iets wordt afgezwakt door de presentator; iets minder afkappen en iets meer argumenten vind ik niet zo erg. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens een mooie reportage gehoord over Thialf.
(Cees G. past niet bij stand.nl, de presentator moet het programma een beetje aanvoelen en dat doet Cees in het geval Stand.nl niet. )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |